Miten kostaisit, kun yksi mies juo kahvimaitoni
töissä??
Nuori ja lihaksikas, kaikkivoipainen siis. Tuntuu, et pää hajoaa.
Kommentit (185)
Kirjoita siihen purkkiin veemäinen teksti. Sinä laiska pilkku nilkki joka päivästä toiseen juot röyhkeästi maitoni .....ja uhkaus perään.
Tönkkösuolaa se maito. Ota oma normaali maito mukaan kylmään termariin viikon ajaksi.
Osta pilailupuodista verinen tekosormi ja laita se sinne maitopurkin maidon joukkoon.
Monessakin työpaikassa on omat kahvimaidot, tyhmyri.
Parasta oppia ap:n juomaan kahvi mustana, ei kannata maksaa muille maitoja.
Niin tein itse, lopetin oman maidon käytön kahvissa, eipä ollut enää ilmaista maitoa muille työpaikan jääkaapissa, muiden käytettäväksi.
Kotona tosin käytän maitia kahviin edelleen, mutta töissä en.
On tosi tyytyväinen olo.
Solmuun vedetty kondomi sekaan. Sen verran ilmaa sisään että kelluu.
Kerro hänelle, että sinua harmittaa kyseinen asia. Voit myös sanoa hänelle että "Tykkäisitkö jos sinun maito olisi juotu ilman lupaa?"
Sitten sanot ystävällisesti, että jatkossa voit tuoda oman maidon ja nimetä sen itsellesi.
Uskon, että tämä riittää.
Et voi ihan ääneen kysyä Jompalta, että onko pakko pölliä sun maidot, eikö liksa riitä oman ostoon.
Kaada maito vaikka pulloon, josta itse otat ja maitopurkkiin vähän vettä tilalle. Sit liimaat sen korkin pikaliimalla kiinni. Sitten vaan seuraat kuin herra höpöliini ei saa edes maitopurkkia auki.
Alapeukuttaja taitaa olla se työpaikkasi maitovaras. :D
Osta kauramaitoa. Könsikkäät pelkää sitä.
Helvetti, te olette hyviä 😁 ajoin vahingossa satasta kotiin ja älymisin jarruttaa kameran kohdalla.
Luulen, että minusta muodostuu pian Stephen Kingin Carrie. Sellainen kutina on nyt...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on fyssari. Vetää jauhelihaa ja porkkanoita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Osta sitten punaista maitoa. Ja teippaa se kinestesioteipillä kiinni.
Näitä riittää, toisten eväiden syöjiä ja maidon "lainaajia".
Mä joskus laitoin kahvimaidon erilaiseen pulloon, joka vieläpä oli muovipussissa näennäis-vaikeasti otettavissa. Sain käyttää itse maitoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No siinä tapauksessa huuhtelet pari lusikallista jauhenlihaa ja lupsautat ne maitopurkkiin "sattumiksi".
Juu, suora puhe on kaikkein huonoin vaihtoehto. Miesvihan lietsominen ja sikamieskommenttien kerjääminen paskapalstalla toki auttaa ongelmassasi.
Vierailija kirjoitti:
Kun ajoin töistä, puristin rattia ja veri valui silmämunistani.
Olen täyttänyt 40 eli tiedostan, että olen läpinäkymätön.
Mut tämä ei jää tähän!
Ap
Oletpa harvinaisen katkera ihminen. Oletko sanonut hänelle reilusti asiasta esimerkiksi muutaman muun työkaverin läsnäollessa?
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttaja taitaa olla se työpaikkasi maitovaras. :D
Näin taitaa olla 😁 itsellä nyt väliaikaisesti tosi tiukkaa ja tuntuu, että se iskukuumennettu maitokin maksaa liikaa (säilyy paremmin). Ja joku itserakas munakas nyysii siitä tämän tästä...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Että minun vikani!! Kun purkissa luki epäselvästi!
Tikkukirjaimilla luki selkeästi, että Liisa.
Tuo kusijuttu on hyvä, kiitos!!
On vain niin röyhkeä naistenkuolaama karju, että ilmeisesti on saanut elää siinä uskossa, että voi tehdä mitä vain!!
Älä nyt sekoile hormonihuuruissasi, mummo. Jonttu on äidin pilalle passaama, luulee että työnantaja tarjoaa. Siksi se ei edes lue sitä pikku tuherrustasi. Vedä sentin paksulla markerilla nimmari purkin neljään kylkeen. Tai toimi kuten aikuinen ja SANO ÄÄNEEN, että se on sun purkki.
Täällä sotepuolella, jonka palkatkin ovat veronmaksajien selkänahasta. Luuletko, että ta jotain kustantaa?
Ootteko te alapeukuttajat noiden röyhkeiden nuorten miesten ihailijoita vai mitenkä??
Ao