Oletteko kokeneet, että teille on kerrottu, miten hienosti olette toimineet?
Kiitetty ja ihailtu? Itse tajusin, että minä en tiedä, miltä sellainen tuntuu. Olen lähinnä kuullut, miten helppoa minulle kaikki on ollut tai miten kuvittelen tietäväni kaiken. Itse olen kyllä jakanut kehuvaa palautetta runsaasti.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut useinkin ja saanut vuoden työntekijän palkinnon.
Tänään olen hoitanut asioita puhelimessa ja molemmilla kerroilla kiitin hyvästä päästä. Molemmissa tapauksissa kehuttu hämmästyi ja kiitteli kovasti.
Olen minäkin töissä ja koulussa kehuja ja kiitettäviä arvosanoja saanut. Mutta kukaan läheinen ihminen ei ole kehunut mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen hoitanut asioita puhelimessa ja molemmilla kerroilla kiitin hyvästä päästä. Molemmissa tapauksissa kehuttu hämmästyi ja kiitteli kovasti.Olen minäkin töissä ja koulussa kehuja ja kiitettäviä arvosanoja saanut. Mutta kukaan läheinen ihminen ei ole kehunut mistään.
Millaisista asioista olisit odottanut saavasi läheisiltäsi kehuja tai ihailuja? Jäin nimittäin itsekin miettimään asiaa enkä keksinyt mitään. Mutta sitten muistin, että kun olen järjestänyt päivällisiä ja illallisia, olen saanut kehuja laittamastani ruuasta.
Olen saanut vanhemmiltani kiitosta ja kehuja. Äidiltä jopa kirjallisena. Kehystin sen äidin kuoleman jälkeen.
Samoin anopilta. Hän kehui ennen kuolemaansa, että olen paras mahdollinen äiti hänen pojanpojalleen. Olin eronnut hänen pojastaan.
Poikani on kiittänyt hyvästä hoidosta, tuesta opiskeluaikana. Viimeksi sanoi, että hänen menestyksestä on osittain minun ansiosta äiti.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut vanhemmiltani kiitosta ja kehuja. Äidiltä jopa kirjallisena. Kehystin sen äidin kuoleman jälkeen.
Samoin anopilta. Hän kehui ennen kuolemaansa, että olen paras mahdollinen äiti hänen pojanpojalleen. Olin eronnut hänen pojastaan.
Poikani on kiittänyt hyvästä hoidosta, tuesta opiskeluaikana. Viimeksi sanoi, että hänen menestyksestä on osittain minun ansiosta äiti.
Upeita läheisiä sinulla!
Kollegoilta töissä olen jokusen kerran saanut mukavaa, kehuvaa palautetta ja olen myös itse antanut. Kannustava toiset huomioiva ilmapiiri työyhteisössä tekee kaikkien duunista tehokkaampaa ja kivempaa.
Tänään olen hoitanut asioita puhelimessa ja molemmilla kerroilla kiitin hyvästä päästä. Molemmissa tapauksissa kehuttu hämmästyi ja kiitteli kovasti.