Miehet, kiihottaako naisen tuoksu, alapään haju?
Minun mieheni sanoo, että naisen tulee tuoksua aidolta, että kiihottaa!
Kommentit (230)
Puhdas, terve pimppa tuoksuu ihanalle. Nuuhkin toisinaan sitä esileikkinä, jos olen väsynyt ja veitikka hieman liian löysänä.
m58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren teininaisen kiimainen tuoksu on seksuaalisesti herättelevä, vanhan naisen tavara haisee pistelevästi.
Epäkorrektiudestaan huolimatta edellinen on kyllä oikeassa.
Ei ole. Väite on ihan paskaa. Jos naisen pillu ja limakalvot on kunnossa pillu tuoksuu vanhanakin yhtä hyvältä. Vaimoni pillun tuoksu ei ainakaan ole muuttunut 67v ikään mennessä. Joka viikko nuollut koko ikäni joten olen pysynyt ajantassa. Itse asiassa nuorempana juuri ennen menkkoja oli tuoksu vähän vahvempi, muuten ollut aina mieto ja hunajainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren teininaisen kiimainen tuoksu on seksuaalisesti herättelevä, vanhan naisen tavara haisee pistelevästi.
Ei ole. Väite on ihan paskaa. Jos naisen pillu ja limakalvot on kunnossa pillu tuoksuu vanhanakin yhtä hyvältä. Vaimoni pillun tuoksu ei ainakaan ole muuttunut 67v ikään mennessä. Joka viikko nuollut koko ikäni joten olen pysynyt ajantassa. Itse asiassa nuorempana juuri ennen menkkoja oli tuoksu vähän vahvempi, muuten ollut aina mieto ja hunajainen.
Keski-iän ylittäneillä ja synnyttäneillä voi olla paha haju ihan vaan pissatippa, kun pidätyskyky ei ole enää ihan priima ja kaikki ei uskalla ULKOISIA paikkojaan suihkusaippualla pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-iän ylittäneillä ja synnyttäneillä voi olla paha haju ihan vaan pissatippa, kun pidätyskyky ei ole enää ihan priima ja kaikki ei uskalla ULKOISIA paikkojaan suihkusaippualla pestä.
Alapeukuttajan mielestä tämänkin tosiasian sanominen ääneen on tabu :)
Pilkun tuoksu on parasta erektiolääkettä. Jos meinaa stondis lopahtaa, niin naama hetkeksi pilluun. Kerran laukesin ilman, että kulloinkin edes koskettiin, kun nuolin kaunista vulvaa, jossa isot ja tummat häpyhuulet.
Ei varmasti ole! Silkkaa valetta! Kohdun lemu saa vain miehen impotentiksi
Takaa mahdollisimman tuoksuvana kiitos
Kyllä kiihottaa, sekä puhdas tai hieman hikinen pimpero. Nainen kun istuu naamalle niin siitä ei pääse tuoksua pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma huomio aikanaan kun Neuvostoliitto oli olemassa.
Siellä naisten tavaralla oli ihan oma hajunsa, jonka tunnisti.
Tämä tuoksu oli vallitseva joka neuvostotasavallassa, läpi ison maan.Ajattelin sen johtuvan ruokavaliosta?
Totta 🙂, huomasin saman ja väitän, että sama tuoksu oli myös DDR:ssä. Olisikohan ollut kaikkialla sosialismissa.
Nykyisellään en ole tuohon törmännyt kuin harvoin suomessa.
No voi hemmetti kertokaa nyt vähän tästä tuoksusta? Venäläisillä on naisilla olen huomannut oman tuoksun kyllä, sellainen maukas ja feminiininen, mutta mikä tämä neuvostotuoksu on?
Neuvostotuoksuhan oli sekoitus kananmunaa, mahorkkaa, likaa ja hajuvettä, silloin jo puhuttiin pyccanhajusta.
Tottakai kiihottaa. Hajuton ja mauton pillu ei kiinnosta yhtään. Exällä oli kunnon römpsä ja sen jälkeen oon haistellut ainakin 30 tuheros, mutta välillä tulee exän tuoksua ikävä, siinä oli jotain että kalu koveni parissa sekunnissa. Muuten ex ei kiinnosta yhtään.
Kyllä. Rakastan haistella naista ja feromoneja. Menee myös ennen suihkua hyvin.
Yksi asia jonka haluaisin toteuttaa: reheväpyllyinen nainen istuu kasvoillani ja pyörittää kaksin käsin levittämäänsä pesemätöntä (ei kuitenkaan paskaista) pyllyreikäänsä nenääni vasten. Minä makaan alla ja runkkaan
Olen koko ikäni joutunut olemaan ilman naista, joten tekisin mitä vaan, että pääsisin naisen tuoksujen lähteelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole! Silkkaa valetta! Kohdun lemu saa vain miehen impotentiksi
totta-kaameaa- onkaloissa muhii kk eri vaiheiden erityyppiset valko-keltamönjät. ennen menkkoja venyvää sitkoo,jotta siittiö kiinnittyisi, menkkojen jälkeen puistatut, ei enää verta mutta punertavaa valkoista karseella hajulla.
sitten noihin akan omiin coctaileihin sekoittuu spermaa,jonka poistuminen vie jopa 2pv. se haiseeee. yhdistemään vielä virtsaa,ulosteenhajua,hiki,muu iho.
sit nää hutaisee vähän vedellä. pitäis pestä haaro auki lattialla suihkussa ja todella käyttää pesunestettä ja pesusientä. ne pidee vain hätä ensiapu . muuten vaihdevuosien jälkeen akkavk ei lemua niinkään enää kun hormonikierrot loppu,mutta sitten haisee ummehtunut sperma. ja vanhempien akkojen virtsa haisee tujulle,tooosi tujulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ikäni joutunut olemaan ilman naista, joten tekisin mitä vaan, että pääsisin naisen tuoksujen lähteelle.
Mene nyt itten hyvä mies jo hu*riin.
T. panomies 52v
Terve ja puhdas pimpero tuoksuu miedon hyvälle. Itse juon ananasmehua/syön ananasta sillä jostain syystä se saa pimperon tuoksumaan vielä paremmalta. Ja tämä on fakta. Olen muutenkin herkkä reagoimaan ruoka-aineisiin. Jos juon enemmän kuin mukin kahvia päivässä niin pissa haisee kahvilta. Jos syön raakaa sipulia niin kädet haisee ihan sipulilta seuraavana päivänä. Siis vaikka en ole itse siihen raakaan sipuliin koskenut käsin.
Sairastin n. 10 vuotta sitten mononukleoosin. Sen jälkeen minulla on ollut yliherkkä hajuaisti. Se on monessa asiassa kiusallinen, mutta yksi on hauska poikkeus. Kun nainen ei käytä hormonaalista ehkäisyä, tunnistan 99% varmuudella, jos hänellä on ovulaatio. Silloin hänen kanssaan on kiva flirttailla, joskus pääsee ihan asiaan. Muutaman kerran olen saanut panna paljaalla, kun olen sanonut ettei ole kumeja mukana. Ainakin kerran alkoi itämään. Aviomies vielä myöhemmin esitteli poikaansa, monen vuoden yrityksen jälkeen syntynyttä.
Kyllä kiihottaa, varsinkin muutama tunti - puoli vuorokautta sitten pesty. Hyvä marinadi on myös aviomiehensä sperma.