Eihän minun tarvitse pitää miehen lapsesta!
Minulla on kaksi lasta, jotka asuu meillä. Miehellä on yksi lapsi, joka on meillä viikonloppuisin.
Ei mun tarvii tehdä sen kanssa mitään tai olla sille äiti.
Se on miehen lapsi ei mun.
Kommentit (37)
Ei tietenkään. Toivottavasti myös miehesi ymmärtää pysyä erossa lastesi seurasta. Näissä tilanteissa on tapana pitää omat asunnot ja tapailla vain aikuisten kesken.
Lapsenkaan ei tarvitse pitää sinusta! Eikö olekin hienoa?
Miehellä on omistusasunto niin ei mun kannata asua vuokralla lasten kanssa.
Ja tää on minun lasten koti, koska he asuu täällä aina. Miehen lapsen koti on muualla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja tää on minun lasten koti, koska he asuu täällä aina. Miehen lapsen koti on muualla.
Ap
Miehelläsi on siis neljä lasta huollettavana.
Näin on. Jos ei halua, että oman lapsen elämään voi tulla ihmisiä, jotka eivät pidä - ei kannata erota.
Aina kun eroaa, niin ottaa ison riskin, miten eksä oman elämänsä aikoo ratkaista.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinun pitää asua lastesi kanssa. Sinä olet heidän äitinsä. Miehesi ei ole heidän isänsä, joten hänellä ei ole mitään velvoitteita majoittaa lapsiasi tai osallistua heidän elämäänsä mitenkään. Ethän sinäkään osallistu miehen lapsen elämään. Tasapuolinen kohtelu kaikille lapsille ja vain ko. lapsen vanhempi osallistuu. Miehen lapsen koti on teillä silloin kun hän teillä on. Eroperheissä lapsilla on kaksi kotia äidin luona ja isän luona.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Jos ei halua, että oman lapsen elämään voi tulla ihmisiä, jotka eivät pidä - ei kannata erota.
Aina kun eroaa, niin ottaa ison riskin, miten eksä oman elämänsä aikoo ratkaista.
Miehen exä nyt on sellanen riitelijä ja valittaja. Tykkää puuttua meidän elämään. Ei ymmärrä päästää irti.
Olen sanonut sille että mä teen kotonani niinkuin tahdon.
Ap
Olet oikeassa. Samalla miehesi ei tarvitse tehdä mitään sinun lastesi kanssa eikä pitää heistä. He ovat sinun lapsiasi, ei miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSinun pitää asua lastesi kanssa. Sinä olet heidän äitinsä. Miehesi ei ole heidän isänsä, joten hänellä ei ole mitään velvoitteita majoittaa lapsiasi tai osallistua heidän elämäänsä mitenkään. Ethän sinäkään osallistu miehen lapsen elämään. Tasapuolinen kohtelu kaikille lapsille ja vain ko. lapsen vanhempi osallistuu. Miehen lapsen koti on teillä silloin kun hän teillä on. Eroperheissä lapsilla on kaksi kotia äidin luona ja isän luona.
Ei vaan meillä oo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSinun pitää asua lastesi kanssa. Sinä olet heidän äitinsä. Miehesi ei ole heidän isänsä, joten hänellä ei ole mitään velvoitteita majoittaa lapsiasi tai osallistua heidän elämäänsä mitenkään. Ethän sinäkään osallistu miehen lapsen elämään. Tasapuolinen kohtelu kaikille lapsille ja vain ko. lapsen vanhempi osallistuu. Miehen lapsen koti on teillä silloin kun hän teillä on. Eroperheissä lapsilla on kaksi kotia äidin luona ja isän luona.
Minä väitän, että lapsella voi olla vain yksi koti.
Meidän lapset olivat vuoroviikkolapsia koko ala-asteen. Isä on perhekeskeinen enemmän kuin minä. Aikuisiksi tultuaan molemmat lapset sanoivat minulle, että koti oli minun luona. Isän koti ei tuntunut heidän kodilta.
Nykyisellä aviomiehelläni on pari alakouluikäistä, meillä joka toinen vkl. He sanovat tulevansa ”isän luo yökylään”. Kun kävimme huonekalukaupassa, lapsi sanoi ”teillä” on tällainen.
Ei tarvitse pitää, mutta sinä olet l o i n e n. Menet miehen kotiin ja alat leuhkia että se on sinun kotisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan meillä oo.
Ap
Se on eri asia, jos on yh. Silti sinun pitää asua lastesi kanssa omassa kodissa. Ei miehen kodissa, jolla ei ole mitään velvoitteita lapsiasi kohtaan. Sinun lapsesi, sinä huolehdit ja majoitat. Mies huolehtii ja majoittaa sitten oman lapsensa.
Ap provoilee, niin tyhmä aloitus, kuin olla voi.
Miehen lapsi ei tarvii omaa huonetta, kun se on täällä vaan max 10 päivää kuukaudessa.
Ap
Ei tarvitsekaan. En minäkään pidä mieheni viikonloppulapsesta. Mies muutti minun omistusasuntooni, minulle periaatteessa kävisi kaksi erillistä asuntoakin, mutta mies ei pidä siitä ajatuksesta. Toistaiseksi on menty näin, olen aika paljon pois kotoa, kun miehen lapsi on meillä.
Vierailija kirjoitti:
Ap provoilee, niin tyhmä aloitus, kuin olla voi.
Niin provoilee, mutta aloitus on monelle tosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä väitän, että lapsella voi olla vain yksi koti.
Meidän lapset olivat vuoroviikkolapsia koko ala-asteen. Isä on perhekeskeinen enemmän kuin minä. Aikuisiksi tultuaan molemmat lapset sanoivat minulle, että koti oli minun luona. Isän koti ei tuntunut heidän kodilta.
Nykyisellä aviomiehelläni on pari alakouluikäistä, meillä joka toinen vkl. He sanovat tulevansa ”isän luo yökylään”. Kun kävimme huonekalukaupassa, lapsi sanoi ”teillä” on tällainen.
Nyt ei puhuttu siitä, mitä lapsi kutsuu kodikseen. Puhuttiin siitä, missä lapsi asuu. Jos lapsi asuu viikon isällä ja viikon äidillä. Hänellä on kaksi kotia. Joka toinen viikko koti on äidin luona ja joka toinen viikko isän luona. Sama homma viikonloppuperheissä. Esim. teidän tapauksessanne lapsen koti on viikot ja joka toinen viikonloppu äidillä ja ne muut viikonloput isällä. Lapsi toki kutsuu äidin kotia omaksi kodikseen, koska asuu siellä enemmän. Mutta silti se isänkin koti on myös lapsen koti, koska lapsi asuu siellä joka toinen viikonloppu. Isän luona "kyläily" on asumista, koska tapahtuu säännöllisesti virallisen sopimusen mukaan, toisin kuin esim. kaverin luona yökyläily.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan. En minäkään pidä mieheni viikonloppulapsesta. Mies muutti minun omistusasuntooni, minulle periaatteessa kävisi kaksi erillistä asuntoakin, mutta mies ei pidä siitä ajatuksesta. Toistaiseksi on menty näin, olen aika paljon pois kotoa, kun miehen lapsi on meillä.
Meillä sama sillä erolla, että miehellä kaksi lasta ja me olemme naimisissa.
Ei tarvitse, mutta ne omat asunnot ovat silloin ihan hyvä ratkaisu, lapsen ei tarvitse olla ihmisen seurassa, joka ei hänestä pidä.