En kuulu tähän maailmaan.
Olen epäonnistuja joka ei osaa elää. En osaa hankkia ystäviä, tehdä ruokaa, olla sosiaalinen.... mitä teen? Muita samanlaisia?
Kommentit (9)
Ap, mäkin olen orpo piru. Liian outo kenenkään ystäväksi tai puolisoksi.
Olen älykäs ja osaan keskustella. Minua vain kiinnostavat eri asiat kuin useimpia muita. En ole pahan näköinenkään, mutta muuten en ole sellainen nainen, josta miehet kiinnostuisivat. Enkä minäkään enää innostu 99% miehistä.
En ole osannut pelata työelämän pelejä ja nykyisin olen syrjäytynyt erakko.
Tällä mennään loppuun asti, ellei ihme tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi. Problem solved.
Miten aikuinen voi kirjoittaa tollaista viestiä?
Ilmoitin asiattomaksi. Toivottavasti poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen älykäs ja osaan keskustella. Minua vain kiinnostavat eri asiat kuin useimpia muita. En ole pahan näköinenkään, mutta muuten en ole sellainen nainen, josta miehet kiinnostuisivat. Enkä minäkään enää innostu 99% miehistä.
Tällä mennään loppuun asti, ellei ihme tapahdu.
Mutta kuitenkin se 1 % miehistä innostaa?
Tai tähän maahan. Kannattaa koittaa vaikka ulkomailla asumista, Suomessa on aika jäykkää, aikatauluja ja töitä ei noudateta kaikkialla niin tarkkaan kuin täällä, Espanja tai joku muu rennompi paikka vois olla sua varten.
Samanlaisia tuntemuksia täälläkin, jo lapsesta asti.
Kannattaa käydä lidlissä ruokaostoksilla ja opetella kokkaamaan välimeren tyyliin niin on hyvä fiilis. Noista muista ei kannata välittää. Kannattaa olla lemmikki jos pystyt huolehtimaan siitä. Joku 5v kun on yksin niin siihen tottuu sen jälkeen. Mä en itse edes halua ystäviä. Haluan samanlaisen naisen kuin minä joka viihtyy kotona mun kanssa. Toki voi käydä kävelyillä tai juoksemassa. Lomamatkat mielummin autolla eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi. Problem solved.
Niin, mielestäni tuo on ilmeisin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä mennään loppuun asti, ellei ihme tapahdu.Mutta kuitenkin se 1 % miehistä innostaa?
No heitin vain summassa jonkun luvun osoittamaan sitä todennäköisyyttä, että kohtaisin ymmärtävän ihmisen. Ok?
-se outo n
Miten aikuinen voi kirjoittaa tollaista viestiä?