Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trivago-nainen vapailla markkinoilla!

Vierailija
15.01.2020 |

No nyt!

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8a39b374-8a78-4802-b813-5eb696…

”Aika monen” miehen unelmien nainen.

Kyllä meitä sinkkumiehiä nyt onnisti!

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin mitätön ja hänellä on huonot/vinot hampaat. Olen itse samaa sarjaa oleva (sinänsä ihan hoikka ja brunette) tavisnainen ja olenkin ikisinkku; treffipyyntöjä ei satele. Naisen pitää olla sensuelli/kuuma tai sitten klassisen kaunis, ei mikään tylsä hiirulainen.

Te naiset olette kateellisia itseanne kauniimmille. Trivago-nainen kuuluu helposti kauneimpaan 1%

T. Mies

Höpöhöpö. Pidän oikeasti kauniista valokuvamalleista tai filmitähdistä ja saatan jopa ihastua klassisen kauniisiin piirteisiin, mutta hän on todella mitätön ja tavallinen sekä aavistuksen verran pullukkakin/liian normaalipainoinen kuviin. TV-mainoksessa hän näytti siltä, että joku random tavis on otettu mukaan mainokseen ja ihmettelin, miksi ei ollut ammattimallia siinä -> tuli harrastelijamainen vaikutelma. Ei hän aidosti ole minusta kaunis lainkaan. Osaan arvostaa naiskauneutta, enkä ole kateellinen, mutta mielestäni on epäreilua, jos jotkut muutkin harmaavarpuset (kuin minä itse) olisivat yllättäen pop.

T. Kommentoimasi (olen itsekin ollut mallina ja mitat ym. ovat ok, mutta olen juuri sellaista seinäruusu-tusinatavaraa, eivätkä miehet ole minusta kiinnostuneita yleisesti)

"enkä ole kateellinen, mutta mielestäni on epäreilua, jos jotkut muutkin harmaavarpuset (kuin minä itse) olisivat yllättäen pop."

Juuri tuota tarkoitin. Sinulle naiskauneus taitaa tarkoittaa tekoripsiä, hiuslisäkkeitä ja pakkelia. Meillä miehillä on ihan eri naismaku.

Vierailija
62/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin mitätön ja hänellä on huonot/vinot hampaat. Olen itse samaa sarjaa oleva (sinänsä ihan hoikka ja brunette) tavisnainen ja olenkin ikisinkku; treffipyyntöjä ei satele. Naisen pitää olla sensuelli/kuuma tai sitten klassisen kaunis, ei mikään tylsä hiirulainen.

Outoa. Itselleni ainakin tuo trivago-nainen edustaa juuri sellaista naistyyppiä, jollaisen tahtoisin vakavaan kestävään parisuhteeseen.

Miksi? Hän on epäeroottinen, täysin tavallisen näköinen. Ymmärrän kyllä, jos todella kaunispiirteisiä, valokuvamallin näköisiä tai muodokkaita ihaillaan, mutta miksi joku haluaisi ihan ultrataviksen maantienvärisine hiuksineen ja unohtuvine kasvonpiirteineen?

En ymmärrä miehiä tai niitä naisiakaan, jotka pitävät kyseistä henkilöä viehättävänä. Hänellä oli hampaissaankin jotain vikaa (harvat/vinot hampaat) sekä kasvonpiirteet ovat tosi tavalliset ja perisuomalaiset. Ei hän kelpaisi malliksi ainakaan, ei missiksikään.

Yksinkertaisesti siksi, että hän on luonnolinen. Luonnollisesti naisellinen. Nainen isolla N:llä.

Ei muutkaan "luonnolliset" kelpaa. Sitä paitsi naisen pitäisi olla joko mallivartaloinen ja -kasvoinen tai huomattavasti ko. naista rintavampi ja muutenkin muodokas. Mä olen luonnollinen, mutta olen tyytynyt kohtalooni (=en kelpaa miehille livenä tuolla kadulla kävellessäni, kun kukaan ei tule tekemään aloitteita). Miksi yhtäkkiä ne "luonnolliset" kelpaisivatkin, kun eivät ole ennenkään kelvanneet?

Juu, ei mullekaan kukaan ikinä ole aloitteita tullut tekemään, vaikka olen mies. Ja juurikin vain luonnollinen kelpaisi minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieniä tyttöjä käy sääliksi.

Oletitko juuri lapsien sukupuolen??

Ei tarvitse olettaa, kun se lukee uutisessa. Tosin, mahtoiko kommentoija kettuilla, koska heillä on tyttö ja poika (pitkillä hiuksilla).

Vierailija
64/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan nainen niin vaan otettavissa tai huoliko hän jonkun av-papan...? Av-papat voivat myös muistaa, että naisen mukana tulee pari pienokaista. Siinäpä vasta unelmien nainen lapsineen!

Pienten lasten vanhempia eroaa nykyään massoittain. Varmaan kaksi lapsetonta pysyy paljon suuremmalla todennäköisyydellä yhdessä. Ihmiset eivät osaa käsitellä kuormitusta joka tulee lapsiarjen mukana.

Yli puolet avioliitoista on elinikäisiä.

Vierailija
65/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te naiset olette kateellisia itseanne kauniimmille. Trivago-nainen kuuluu helposti kauneimpaan 1%

T. Mies

Höpöhöpö. Pidän oikeasti kauniista valokuvamalleista tai filmitähdistä ja saatan jopa ihastua klassisen kauniisiin piirteisiin, mutta hän on todella mitätön ja tavallinen sekä aavistuksen verran pullukkakin/liian normaalipainoinen kuviin. TV-mainoksessa hän näytti siltä, että joku random tavis on otettu mukaan mainokseen ja ihmettelin, miksi ei ollut ammattimallia siinä -> tuli harrastelijamainen vaikutelma. Ei hän aidosti ole minusta kaunis lainkaan. Osaan arvostaa naiskauneutta, enkä ole kateellinen, mutta mielestäni on epäreilua, jos jotkut muutkin harmaavarpuset (kuin minä itse) olisivat yllättäen pop.

T. Kommentoimasi (olen itsekin ollut mallina ja mitat ym. ovat ok, mutta olen juuri sellaista seinäruusu-tusinatavaraa, eivätkä miehet ole minusta kiinnostuneita yleisesti)

Voi kuule,

Ne ammatimallit eivät välttämättä osaa esiintyä vakuuttavasti. Siihen ei pelkkä ulkonäkö auto. Trivago-nainen on äärimmäisen kaunis ja hyvä esiintyjä.

Vierailija
66/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen. Onneksi tajusi erota tuosta surkeasta näyttelijästä. 

Vierailija
67/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TAAS TODISTE SIITÄ, ETTÄ EI KANNATA MENNÄ NAIMISIIN.

EROPROSENTTI ON NIIN KORKEA.

So why bother? Olkaa yhdessä ilman kirkon+valtion paperia.

Miksi antaa muiden ihmisten erojen vaikuttaa omaan elämään?

Vierailija
68/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Onko tää joku vitsi? Jos toi kuuluu 1% niin minä olen Miss Universum. Tai sitten sulla on vaan vaatimaton maku.

Vierailija
69/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Onko tää joku vitsi? Jos toi kuuluu 1% niin minä olen Miss Universum. Tai sitten sulla on vaan vaatimaton maku.

Johannytonprkl. Yleensä naiset valittavat että meikatut blondatut kuplapäätyrkkybimbot saa kaikki miehet ja kaikki miehet käy niihin kuumana ja tavalliset naiset jää yksin ja sitten kun joku mies uskaltaa sanoa oikean mielipiteensä niin se onkin väärä ja ei tuollaisista naisista kukaan voi tykätä ihan hirveen hiirulainen ja jäkäjäkäjäkä...

Vierailija
70/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Itse olet vitsi. Kyseessä todella upea luonnollisen kaunis nainen, eikä mikään bimbo.

Vierailija
71/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan nainen niin vaan otettavissa tai huoliko hän jonkun av-papan...? Av-papat voivat myös muistaa, että naisen mukana tulee pari pienokaista. Siinäpä vasta unelmien nainen lapsineen!

Pienten lasten vanhempia eroaa nykyään massoittain. Varmaan kaksi lapsetonta pysyy paljon suuremmalla todennäköisyydellä yhdessä. Ihmiset eivät osaa käsitellä kuormitusta joka tulee lapsiarjen mukana.

Yli puolet avioliitoista on elinikäisiä.

Tilastot laahaavat todellisuutta vuosikymmeniä perässä. Isot ikäluokat avioituvat eliniäksi 60-luvulla. Se vaikuttaa vielä, mutta ei siinä enää ole paljoakaan samaa tämän vuosituhannen avioliittojen kanssa.

Vierailija
72/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

"enkä ole kateellinen, mutta mielestäni on epäreilua, jos jotkut muutkin harmaavarpuset (kuin minä itse) olisivat yllättäen pop."

Juuri tuota tarkoitin. Sinulle naiskauneus taitaa tarkoittaa tekoripsiä, hiuslisäkkeitä ja pakkelia. Meillä miehillä on ihan eri naismaku.

Ei tarkoita, vaan oikeasti upeaa kasvojen luustoa ja siropiirteistä nenää sekä suuria silmiä ja sopusuhtaisen lihaksikasta ja samalla siroa kroppaa isoilla rinnoilla.

T. Kommentoimasi

Vierailija
73/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hän on nätti ja tavallinen, mutta ei missään nimessä kaunis. Hän on sellainen harmaavarpunen, jota ei huomaisi yhtään kaupan kassajonossa tai vaikka kirjastossa. Hän on vähän sellainen persoonaton, väritön ja hajuton ihminen, jolta ei voi oikein edes odottaa kovin kummoisia eleitä ja tekoja.

Vierailija
74/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Johannytonprkl. Yleensä naiset valittavat että meikatut blondatut kuplapäätyrkkybimbot saa kaikki miehet ja kaikki miehet käy niihin kuumana ja tavalliset naiset jää yksin ja sitten kun joku mies uskaltaa sanoa oikean mielipiteensä niin se onkin väärä ja ei tuollaisista naisista kukaan voi tykätä ihan hirveen hiirulainen ja jäkäjäkäjäkä...

Jos olet tosissasi niin onhan se kiva piristys... eipä tule paineita, päinvastoin. Ihmetyttää vaan kun sanot että suht tavallisen näköinen kuuluu 1%...

Vierailija
75/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kolmansia osapuolia, vai lapsiarkiko kaatoi tämänkin liiton :(

Vierailija
76/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä kumma, itekkin ajattelin kun näin kuka on Riku Niemisen vaimo, että miten tuo, siis Riku on tuon saanut.

Toisaalta onhan Riku huolehtinut hyvin ulkomuodostaan. Terveelliset elämäntavat.

Vierailija
77/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Rikulla jonkinlainen uho joihinkin asioihin. Oli ainakin aluksi!

Vierailija
78/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kumma, itekkin ajattelin kun näin kuka on Riku Niemisen vaimo, että miten tuo, siis Riku on tuon saanut.

Toisaalta onhan Riku huolehtinut hyvin ulkomuodostaan. Terveelliset elämäntavat.

Ei ihme jos ette saa naisia kun tavallisenkin näköinen nainen on joku Jumalatar jota on niin vaikea saada.

Vierailija
79/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohiksena mutta huvittavaa on että ainoa mistä Annika muistetaan on näemmä Iltiksenkin mukaan Trivago mainos.

Oli se ainakin sen Downshiftaajien yhdessä jaksossa. Ihana ääni on tuolla naisella.

On se sen ääni kyllä puhdasta hunajaa. Ei ole ollenkaan sellainen keskivertoa av-akan röhisevä ja raakkuva viskibasso.

Hankkikaa apua, tämä kuulee jo täällä ääniäkin😮

Vierailija
80/127 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän tavallista naista kauniimpi. Ja kaunis ääni, niin lempeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi