Trivago-nainen vapailla markkinoilla!
No nyt!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8a39b374-8a78-4802-b813-5eb696…
”Aika monen” miehen unelmien nainen.
Kyllä meitä sinkkumiehiä nyt onnisti!
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Täysin mitätön ja hänellä on huonot/vinot hampaat. Olen itse samaa sarjaa oleva (sinänsä ihan hoikka ja brunette) tavisnainen ja olenkin ikisinkku; treffipyyntöjä ei satele. Naisen pitää olla sensuelli/kuuma tai sitten klassisen kaunis, ei mikään tylsä hiirulainen.
Tämä. Tuohan on tavistakin taviksempi.
Apua kun on tyhmiä juttuja täällä. Antakaa ihmisten elää omaa elämäänsä. Jos eroavat niin on heidän asiansa. Turhaa täällä on teidän daijujen rääkkyä. Perheessä on lapsia jättäkää jo ihmiset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turbohamster kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kaunis nainen, eli varmasti vientiä riittää, jos ei jo ole uusi mies katsottuna, kuten vähän epäilen.
T. Mies
Kerro mulle miksi ko. henkilö on todella kaunis? Mua siis ihan aidosti kiinnostaa. Mitkä piirteet tekevät hänestä silmissäsi vetävän? En kysele ilkeyttäni / kateellisuuttani, vaan uteliaisuudesta ja myös siksi, koska niin monet häntä ylistävät. Tukka, kasvot, kroppa, mikä?
Hän on juuri sellainen naapurintyttö, kaunis, mutta ei pelottavan kaunis. Normaalin naisen näköinen, ei mikään mallikaunotar, sillä yllätys yllätys, useimmat heteromiehet eivät pidä tyypillisiä malleja kovinkaan viehättävinä. Ja valloittava hymy, se on tärkeä.
Saanko kuvaesimerkkejä pelottavan kauniista?
Kaikki jenkkityyliin ylimeikatut, ylitällätyt, ylimieliset "babet". Ne, joiden ilme jo kertoo, että "olet roskaa". Eihän semmoisille voi mennä edes juttelemaan, vaikka periaatteessa haluaisi. Trivago-nainen ei ole vihamielinen tai torjuva, vaan pikemminkin hyvin lähestyttävä.
No anna kuvaesimerkki? En tiedä mikä tuo on, meikkityylejä on niin erilaisia.
Nainen ei siis voi olla ”pelottavan kaunis” pelkän naaman perusteella vaan siihen vaaditaan paljon meikkiä?Kyllä italialainen ampumahiihtäjä Dorothea Wierer on melkein pelottavan kaunis
Selkis.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohiksena mutta huvittavaa on että ainoa mistä Annika muistetaan on näemmä Iltiksenkin mukaan Trivago mainos.
Sillä on vakituinen paikka Kansallisteatterissa, mutta harva palstailija siellä käy. Muusta rahvaasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Todella kaunis nainen, eli varmasti vientiä riittää, jos ei jo ole uusi mies katsottuna, kuten vähän epäilen.
T. Mies
Jospa se uusi onkin munamiehellä? Se on enemmän miesten kohdalla vakio, että uusi on jo katsottuna. Naisen aloitteesta erotaan muistakin syistä. Sitähän emme tiedä, miten tässä tapauksessa asia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin mitätön ja hänellä on huonot/vinot hampaat. Olen itse samaa sarjaa oleva (sinänsä ihan hoikka ja brunette) tavisnainen ja olenkin ikisinkku; treffipyyntöjä ei satele. Naisen pitää olla sensuelli/kuuma tai sitten klassisen kaunis, ei mikään tylsä hiirulainen.
Sitä on itse vähän jäävi arvioimaan, kenen kanssa on "samaa sarjaa". Miesten ja naisten käsitys vetävästä naisesta myös eroavat aika lailla, on huomattu. Ei mitään syytä uskoa, ettei Annikalla vientiä olisi, ei todellakaan ole mikään hiirulainen. Sinusta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on itse vähän jäävi arvioimaan, kenen kanssa on "samaa sarjaa". Miesten ja naisten käsitys vetävästä naisesta myös eroavat aika lailla, on huomattu. Ei mitään syytä uskoa, ettei Annikalla vientiä olisi, ei todellakaan ole mikään hiirulainen. Sinusta en tiedä.
Moi Annika! Hyväksy nyt vaan kiltisti se, että olet melko mitättömän näköinen. Eivät nuo loputtomat omakehuviestisi sitä tosiasiaa miksikään muuta.
Hyi vttu miten ärsyttävä tuo Trivago-nainen!!
Vierailija kirjoitti:
Trivago lähinnä toi sitten leivän pöytään?
Näkyyhän tuo olevan myös Kansallisteatterin palkkalistoilla:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet kotimaisen elokuvan nimeltä Virginie?
Siinä Trivago-nainen näyttäytyy täysin paljaana. Näkyy niin p*rse, tissit kuin alakolmiokin.
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Jospa se uusi onkin munamiehellä? Se on enemmän miesten kohdalla vakio, että uusi on jo katsottuna. Naisen aloitteesta erotaan muistakin syistä. Sitähän emme tiedä, miten tässä tapauksessa asia on.
Kyllä se uuden löytäminen ennen eroa on nimenomaan naisten tapa. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turbohamster kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Kerro mulle miksi ko. henkilö on todella kaunis? Mua siis ihan aidosti kiinnostaa. Mitkä piirteet tekevät hänestä silmissäsi vetävän? En kysele ilkeyttäni / kateellisuuttani, vaan uteliaisuudesta ja myös siksi, koska niin monet häntä ylistävät. Tukka, kasvot, kroppa, mikä?
Hän on juuri sellainen naapurintyttö, kaunis, mutta ei pelottavan kaunis. Normaalin naisen näköinen, ei mikään mallikaunotar, sillä yllätys yllätys, useimmat heteromiehet eivät pidä tyypillisiä malleja kovinkaan viehättävinä. Ja valloittava hymy, se on tärkeä.
Kaikki jenkkityyliin ylimeikatut, ylitällätyt, ylimieliset "babet". Ne, joiden ilme jo kertoo, että "olet roskaa". Eihän semmoisille voi mennä edes juttelemaan, vaikka periaatteessa haluaisi. Trivago-nainen ei ole vihamielinen tai torjuva, vaan pikemminkin hyvin lähestyttävä.
Nainen ei siis voi olla ”pelottavan kaunis” pelkän naaman perusteella vaan siihen vaaditaan paljon meikkiä?Kyllä italialainen ampumahiihtäjä Dorothea Wierer on melkein pelottavan kaunis
Hänelläkin on aika keskiverron tavistyylinen naama ja liian iso, ruma nenä, hieman liian pieni leuka, vinot silmätkin sekä liikaa meikkiä kuvissa. Kroppa on lihaksikas, muttei sensuellin seksikäs. Tai sitten tämän palstan miehillä on TODELLA erikoinen naismaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole siinäkään kuvassa kaunotar, vaan silmät ovat hyvin pienet ja piirteet tavalliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole siinäkään kuvassa kaunotar, vaan silmät ovat hyvin pienet ja piirteet tavalliset.
Kyl mie kotii saattaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohiksena mutta huvittavaa on että ainoa mistä Annika muistetaan on näemmä Iltiksenkin mukaan Trivago mainos.
Oli se ainakin sen Downshiftaajien yhdessä jaksossa. Ihana ääni on tuolla naisella.
On se sen ääni kyllä puhdasta hunajaa. Ei ole ollenkaan sellainen keskivertoa av-akan röhisevä ja raakkuva viskibasso.
Jos Trivago-nainen tulisi supisemaan korvan juureen ja puremaan korvalehteen, niin mällit lentäisi munaan koskematta tavallisesta pahvisesta huoneen väliovesta läpi että heilahtaa. Niin Hinajainen se ääni on. Vaikeahan se on täällä pyörivien ja kilpaa raakkuvien harakoiden käsittää, että suomesta kuitenkin löyty vielä hyviä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turbohamster kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Hänelläkin on aika keskiverron tavistyylinen naama ja liian iso, ruma nenä, hieman liian pieni leuka, vinot silmätkin sekä liikaa meikkiä kuvissa. Kroppa on lihaksikas, muttei sensuellin seksikäs. Tai sitten tämän palstan miehillä on TODELLA erikoinen naismaku.
Nämä on kyllä aina yhtä huutonaurua aiheuttavaa luettavaa, kun keskiverto harakat syöksyy laumana morkkaamaan OIKEASTI kaunista ja haluttavaa naista. Kunnon korppikotkia ! Varmasti jos pystyisivät, niin nokkisivat Trivago-naisen kuoliaaksi, kuten ne talitintit nokki ne lehmät sinne navettaan.
Kaunis ja hyväkuntoisen näköinen nainen, varsinkin jos vertaa botoxilla ja silikoneilla pumpattuihin fitnessjulkkiksiin.
Olisihan hän ihana, vaan mistä AP päättelee että olisi vapailla markkinoilla?
Sitähän nuo viitatut lööppilehdet eivät suinkaan kerro.
Hm, jopa minä voisin antautua hänelle, vaikka hänellä jo ikää onkin. Kaikinpuolin ihana ilmestys
mies51v