Trivago-nainen vapailla markkinoilla!
No nyt!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8a39b374-8a78-4802-b813-5eb696…
”Aika monen” miehen unelmien nainen.
Kyllä meitä sinkkumiehiä nyt onnisti!
Kommentit (127)
No eihän se sitä sano että olisi vapaa vaikka Rikusta eroaakin..
Rikukin ärsyyntyi Trivago-mainoksiin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuota muka jaksaisi katsella? En siis tarkoita etteikö hän olisi viehättävä mutta ne vuosia jatkuneet tv-mainokset ovat saanet minut v'ttuuntumaan naamaansa.
Ja pelkkä äänen kuuleminen saa pahoinvoivaksi. En huolisi vaikka olisi miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Rikukin ärsyyntyi Trivago-mainoksiin?
Siinä ei tv:n sulkeminenkaan auta, kun muija pyörii nurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Joulupyhien jälkeen eropiikit tapahtuvat joka vuosi, ei malteta erota joulupyhien ja lahjojen jakamisen aikana mutta sen jälkeen.
Valmistaudutaan erolla kevään karuselliin ripped kesäkuntoon tulleiden alfojen kanssa.
Ja liittyy miten tähän pariin joka erosi jo ennen joulua?
huh huh tuollaineen rotunainen ei takuulla ole mikään av mamma
Täysin mitätön ja hänellä on huonot/vinot hampaat. Olen itse samaa sarjaa oleva (sinänsä ihan hoikka ja brunette) tavisnainen ja olenkin ikisinkku; treffipyyntöjä ei satele. Naisen pitää olla sensuelli/kuuma tai sitten klassisen kaunis, ei mikään tylsä hiirulainen.
Vierailija kirjoitti:
Täysin mitätön ja hänellä on huonot/vinot hampaat. Olen itse samaa sarjaa oleva (sinänsä ihan hoikka ja brunette) tavisnainen ja olenkin ikisinkku; treffipyyntöjä ei satele. Naisen pitää olla sensuelli/kuuma tai sitten klassisen kaunis, ei mikään tylsä hiirulainen.
Outoa. Itselleni ainakin tuo trivago-nainen edustaa juuri sellaista naistyyppiä, jollaisen tahtoisin vakavaan kestävään parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset olette kateellisia itseanne kauniimmille. Trivago-nainen kuuluu helposti kauneimpaan 1%
T. Mies
Rikua näkee nykyään usein Helsingin yössä. Taitaa elää uutta nuoruuttaan...
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet kotimaisen elokuvan nimeltä Virginie?
Siinä Trivago-nainen näyttäytyy täysin paljaana. Näkyy niin p*rse, tissit kuin alakolmiokin.
Kiitos tästä. Täytyypä etsiä elokuva jostain.
Riku vaihtaa nuorempaan.
Onhan Annika jo kolmevitonen, joten parikymppistä tilalle Rikun kaljua silittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset olette kateellisia itseanne kauniimmille. Trivago-nainen kuuluu helposti kauneimpaan 1%
T. Mies
Höpöhöpö. Pidän oikeasti kauniista valokuvamalleista tai filmitähdistä ja saatan jopa ihastua klassisen kauniisiin piirteisiin, mutta hän on todella mitätön ja tavallinen sekä aavistuksen verran pullukkakin/liian normaalipainoinen kuviin. TV-mainoksessa hän näytti siltä, että joku random tavis on otettu mukaan mainokseen ja ihmettelin, miksi ei ollut ammattimallia siinä -> tuli harrastelijamainen vaikutelma. Ei hän aidosti ole minusta kaunis lainkaan. Osaan arvostaa naiskauneutta, enkä ole kateellinen, mutta mielestäni on epäreilua, jos jotkut muutkin harmaavarpuset (kuin minä itse) olisivat yllättäen pop.
T. Kommentoimasi (olen itsekin ollut mallina ja mitat ym. ovat ok, mutta olen juuri sellaista seinäruusu-tusinatavaraa, eivätkä miehet ole minusta kiinnostuneita yleisesti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Itselleni ainakin tuo trivago-nainen edustaa juuri sellaista naistyyppiä, jollaisen tahtoisin vakavaan kestävään parisuhteeseen.
Miksi? Hän on epäeroottinen, täysin tavallisen näköinen. Ymmärrän kyllä, jos todella kaunispiirteisiä, valokuvamallin näköisiä tai muodokkaita ihaillaan, mutta miksi joku haluaisi ihan ultrataviksen maantienvärisine hiuksineen ja unohtuvine kasvonpiirteineen?
En ymmärrä miehiä tai niitä naisiakaan, jotka pitävät kyseistä henkilöä viehättävänä. Hänellä oli hampaissaankin jotain vikaa (harvat/vinot hampaat) sekä kasvonpiirteet ovat tosi tavalliset ja perisuomalaiset. Ei hän kelpaisi malliksi ainakaan, ei missiksikään.
Miksi mulla ei ole miestä, jos tuollainen muka kelpaa parisuhteeseen?!? En tajua. Prkl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Hän on epäeroottinen, täysin tavallisen näköinen. Ymmärrän kyllä, jos todella kaunispiirteisiä, valokuvamallin näköisiä tai muodokkaita ihaillaan, mutta miksi joku haluaisi ihan ultrataviksen maantienvärisine hiuksineen ja unohtuvine kasvonpiirteineen?
En ymmärrä miehiä tai niitä naisiakaan, jotka pitävät kyseistä henkilöä viehättävänä. Hänellä oli hampaissaankin jotain vikaa (harvat/vinot hampaat) sekä kasvonpiirteet ovat tosi tavalliset ja perisuomalaiset. Ei hän kelpaisi malliksi ainakaan, ei missiksikään.
Yksinkertaisesti siksi, että hän on luonnolinen. Luonnollisesti naisellinen. Nainen isolla N:llä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkän ulkonäön mukaanko kumppania valitaan? Toisen kiinnostuksenkohteet ja mielipide merkityksettömiä. Luolamiehenä nuijalla naarasta päähään ja raahaa mancaveen?
Henkistä yhteyttä miehellä voi olla yhtä hyvin miesten kanssa.
<3 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti siksi, että hän on luonnolinen. Luonnollisesti naisellinen. Nainen isolla N:llä.
Ei muutkaan "luonnolliset" kelpaa. Sitä paitsi naisen pitäisi olla joko mallivartaloinen ja -kasvoinen tai huomattavasti ko. naista rintavampi ja muutenkin muodokas. Mä olen luonnollinen, mutta olen tyytynyt kohtalooni (=en kelpaa miehille livenä tuolla kadulla kävellessäni, kun kukaan ei tule tekemään aloitteita). Miksi yhtäkkiä ne "luonnolliset" kelpaisivatkin, kun eivät ole ennenkään kelvanneet?
On kyllä outoa, että Annika Poijärvestä puhutaan koko ajan ”Trivago-naisena”, ikään kuin hänellä ei lainkaan olisi omaa identiteettiä! Eihän Riku Nieminenkään ole mikään ”Munamies”, tosin hänen tunnettuutensa eri rooli- ja juontotehtävissä on ihan eri luokkaa kuin pian ex-vaimonsa. Mutta totta on, että jo pelkkä ääni kyllä tuo mieleen nuo tiuhaan pyörineet mainokset - leimattu loppuiäkseen on Annika Poijärvi.
Avioero, kuten avioliittoon menokin, on kyllä ihan heidän oma asiansa!
Oletteko nähneet kotimaisen elokuvan nimeltä Virginie?
Siinä Trivago-nainen näyttäytyy täysin paljaana. Näkyy niin p*rse, tissit kuin alakolmiokin.