Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyttekö abortin?

Vierailija
14.01.2020 |

Miten on? Hyväksyttekö?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskaustapauksissa kyllä. Myös osittain sosiaalisin perustein; nuori ikä, huumeet tms. Samoin jos sikiöllä on pahoja poikkeavuuksia.

Niin, jos hankkiutuu rai skatta vaksi, täytyy olla aika naiivi ja itse tu hoinen - paitsi jos on siepattu tms.

Nuori ikä ei ole vasta-aihe, päinvastoin!

Huu metkaan ei ole syy mur hata; aivan kuten va mmaisella on oikeus syntyä, myös huu meita, lää kkeitä, nautinto aineita tms. käyttävän on. Vakavasti sairaatkin ihmiset saavat lisää ntyä.

Vierailija
62/73 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttilääkäri kertoi, että oli myös naisia jotka tulivat raskaaksi ja aina teettivät abortin, siis yksi ja sama eukko. Ei enää millään mitään väliä ja täällä vielä hehkutetaan asiaa.

Kuvottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn, koska ei ole vielä olemassa yhtään ainutta 100% varmaa ehkäisykeinoa, tai tapaa jolla saada 100% vammaton lapsi alulle, tai 100% varmaa tapaa elää jotta ei tule raiskatuksi. Jos nämä kaikki keksitään, sitten voisi alkaa kysyä miksi aborttia enää tarvitaan.

Ahaa. Pitäisikö asiaan suhtautua niin kuin se on tarkoitettu. Seksi on tarkoitettu lisääntymistä varten. Jos aiot harrastaa yhd yntää niin silloin pitää ottaa se riski että saatat tulla raskaaksi. Ja kantaa seuraus jos näin käy.

Seksielämäsi taitaa olla aika kuivaa jos mielikuvasi seksistä on tuo:D Tiedoksesi että kaikki seksi ei edes sisällä vaginaalista yhdyntää tai yhdyntää ylipäätään. Myös vanhukset, lisääntymiskyvyttömät ihmiset ja homot harrastavat seksiä eikä sen tarkoitus suinkaan ole lisääntyminen.

No sanotaan selkeämmin: vaginaalinen yhdyntä on tarkoitettu lisääntymiseen.

Näin se vain on! Siksi meillä harrastetaan yksinomaan anaaliseksiä.

Vierailija
64/73 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Se mitä muut tekevät elämällään ei minua kiinnosta, niin kauan kun se ei ole minulta pois.

Vierailija
65/73 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan taas joku mies tehnyt tämän aloituksen?

Sama mies joka vihaa silmittömästi naisia ja lapsia, vihaa kaikkea.

Pelottava tapaus, tunnistan tuon aloitukset.

Vierailija
66/73 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi joka vihaa täällä kaikkia, trollaa täällä jatkuvasti.

Älä ruoki trollia.

Vierailija
67/73 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskaustapauksissa kyllä. Myös osittain sosiaalisin perustein; nuori ikä, huumeet tms. Samoin jos sikiöllä on pahoja poikkeavuuksia.

Niin, jos hankkiutuu rai skatta vaksi, täytyy olla aika naiivi ja itse tu hoinen - paitsi jos on siepattu tms.

Nuori ikä ei ole vasta-aihe, päinvastoin!

Huu metkaan ei ole syy mur hata; aivan kuten va mmaisella on oikeus syntyä, myös huu meita, lää kkeitä, nautinto aineita tms. käyttävän on. Vakavasti sairaatkin ihmiset saavat lisää ntyä.

Aika usein raiskaaja on oma puoliso, työkaveri, perhetuttu, sukulainen tms.

Vierailija
68/73 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelutoverini teki muutaman abortin ”huvikseen”.

Persoonallisuushäiriö, hyväksikäyttötausta, huumetausta, AA:n kautta miten kuten pelastunut.

Olen vakaasti sitä mieltä, että hänen ratkaisunsa oli oikea. Joka tapauksessa päätös oli hänen, ei minun tai Soinin Timpan. Eikä minä ole mikään häntä arvostelemaan, elämäntyylistäänkään. Ei minulla ole hänen kokemuksiaan.

Vierailija
69/73 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Murha. Ja yhtälailla se on murha vaikka se raskaus olisi seurausta raiskauksesta.

Vierailija
70/73 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa elokuva Unplanned.

Elokuva naisesta joka piti aborttiklinikkaa mutta sitten hänestä tuli abortinvastustaja.

No joo amerikassa on vähän eri meininki näiden aborttien kanssa. Siellä sikiöt ja niiden osat myydään eteenpäin. Joskus abortointi tyyliä jopa vaihdetaan jotta saadaan asiakkaalle tietty osa sikiöstä ehjänä, ja avuksi käytetään jopa ultraääntä.

Tästä oli kohu joku aika sitten kun menivät salakameroiden kanssa ostamaan sikiöiden osia. youtubesta saattaa vielä löytyä niitä salaa kuvattuja pätkiä. Kamalin on se kun kerrotaan että sikiön sydämen pitää vielä lyödä siinä vaiheessa kun elimiä ruvetaan leikkaamaan talteen. Planned parenthood lähetti myös postissa näitä ruumiinosia halukkaille.

Vierailija
71/73 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Study Finds Unborn Babies May Feel Pain as Early as 12 Weeks

https://www.breitbart.com/politics/2020/01/21/study-finds-unborn-babies…

Mutta eihän "solumöykyn" pitäisi tuntea kipua?!

Vierailija
72/73 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni näistä abortinvastustajista olisi oikeasti valmis laittamaan kortensa kekoon ja adoptoimaan tälläisen epätoivotun lapsen? Vai pitäisikö nämä lapset vain kerätä johonkin laitokseen säilytykseen?

Itsehän pidän jokaista abortin vastustajaa, joka ei ole adoptoinut, tekopyhänä.

Kuka tahansa ei voi adoptoida, mutta siihen pystyviä ja lasta haluavia kyllä riittää. Itselläni on tällainen lapsi, joten minulla on siis logiikkanne mukaan oikeus arvostella abortteja.

Vierailija
73/73 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn jos nainen haluaa tehdä abortin. Vastustan jos nainen pakotetaan aborttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan