Henki tuoksuu römpsälle, kuinka raikastaa se?
Minulla on ongelma, kun harrastan paljon irtosuhteita , mutta seuraavien kohtaamisten suhteen toivon, ettei hengitykseni paljasta, että harrastan paljon irtosuhteita, joten millä sen hajun saisi raikastettua?
Olen käyttänyt eri suuvesiä ja pessyt hampaat neljä kertaa päivässä, mutta siellä vaan haju ja maku pysyy, vaikka viimeisestä aktista onkin viikko.
Kommentit (22)
Tietääkö ne naiset varman päälle, että harrastat irtoja, vai mistä luulet heidän tunnistavan hajun?
Sama onkelma! Minulla taas ruoka maistuu naiselta suuseksin jälkeen muutaman päivän.
Meetwurstikin saa lisää makua.
Ahkera vieraan piirakan syönti aiheuttaa sen että henki haisee silakalle, yritä välttää kielareita ettet paljastu kotona
Niitähän on sellaisia alapäädödöjä. Kokeile semmoista.
Lopeta itsellesi vastailu ja itse asiassa lopeta typerä trollailukin. 😑
Älä harrasta niin usein sitä piirakansyöntiä ja käy hammaslääkärillä.
Ajattele miltä se haisisi, jos nuolisit kakkosta.
Syö silliä,niin hajut sekoittuvat.
Mites olisi hammasvälien ja hampaiden pesu, jota on noin 100 vuotta suositeltu tekemään 2 x päivässä mielellään fluoritahnalla ja pehmeällä harjalla. Raikastuu turpa melkoisesti.
Tt-tuellahan ei myöskään hammasimplantteja maksella, se on hyvä haisuhenkien muistaa.
Laitat vaan tillipuntin suuhun niin graavikalaelämys on valmis
Polta tupakkia! Peittää varmasti!
Sokean setäni kanssa kävimme usein aamuisin kauppahallissa ja kohteliaana miehenä setä huikkasi kalatiskin kohdalla aina :"Huomenta tytöt" !
Hammaslankaa, suuvettä, mytholeja.
Mitkä neitsyet huutelee naisen värkin maistuvan kalalta?
Siis oletko suhteessa ja petät vai joku poly?
Sanot jatkossa niille tyypeille, että olet kalan kuluttaja.
Olet varmaan saanut inspiraatiosi "sohva haisee perseeltä, miten puhdistan?" ketjusta!
Aloitus kuullosti samanlaiselta.
Eli haiseeko henki römpsältä, vai römpsä hengeltä? :-/
Huoh, 0/5