Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähihoitajat valittaa että käteen tulee vajaa 1800 eur/kk. Musta toi on ihan sopivasti rahaa. Mihin te kaikki rahat kulutatte?

Vierailija
14.01.2020 |

Itse en ole tienannut edes tuon verran ja hyvin toimeen tulen. Olen yh ja mitään tukia en ole hakenut. Omistusasunto on ihan kohta maksettu, ja rahat riittää.

Kommentit (221)

Vierailija
221/221 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle, lapsettomalle sinkulle tuo summa kyllä riitti menoihin. Tuo summa ei kuitenkaan ole riittävä korvaus siitä, että viettää lähes kaikki viikonloput ja pyhät työssä ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa ja menettää pahimmillaan terveytensä ja ihmissuhteensa. Mitään sellaista, mikä tapahtuu aina tiettynä päivänä ei voi harrastaa eikä sellaiseen sitoutua. Lisäksi työssä altistaa itsensä väkivallalle, tarttuville taudeille ja vuorotyön aiheuttamille ongelmille. Myös työilmapiiri on useissa paikoissa huono ja latistava. Aina on joku kommentoimassa ja puuttumassa, miten tahansa sitten teetkin. Vaaditaan sitoutumista ja nopeaa oppimiskykyä sekä 110% työpanosta, mutta työnantaja ei halua sitoutua sinuun. Työsopimukset tehdään pätkissä ja tietoa jatkosta saa odottaa edelliseen päivään asti. Palavereihinkaan ei välttämättä sijaisena pääse puhumattakaan koulutuksista tai pikkujouluista. Silti pitäisi olla jatkuvasti ajan tasalla ja osata samat asiat kuin muutkin.

Terv. Ex-hoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla