Miksi virolaiset tunnistaa välittömästi ulkonäöstä?
Vaikka ovat periaatteessa identtisiä suomalaisten kanssa. Mutta naamasta näkee heti, jos ei ole suomalainen. Miksi??
Kommentit (90)
Naisilla on ehkä pidempi naama ja nenänvarsi sekä tyyli vähän vanhanaikaisempi (jopa 90-luvun tyyliä) ja naisellisempi (melkeinpä ylinaisellinen) kuin suomalaisilla. Hiuksissa näkee enemmän kulahtaneita vaalennuksia.
Miehet periaatteessa ihan ok-näköisiä monet, mutta heillä on ehkä leveämpi pää ja litteämpi takaraivo tms. Kasvot voivat myös olla leveät ja yleisvaikutelmasta tulee mieleen painonnostaja tms. Monilla on suuremmat silmät kuin suomalaisilla.
Aloittajalle tiedoksi, me suomalaiset emme ole geneettisesti mitään sukua virolaisille.
Voi olla, mutta kyllä geenivaihto on ollut vuosisatojen aikan runsasta Suomenlahden yli.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on salainen pahe, pidän viromiekkosia seksikkäinä... En tietenkään KAIKKIA. Mutta heissä on jotain... Kai se, kun niputan kaikki viromiekkoset kriminaaleiksi ja pahat miekkoset kiihottaa XDDD. Lisäksi se aksentti...
Nyt kun mietin, niin kyllä, kyllä se mun entiseen kotitaloon pirtua myytäväksi kuskaava miekkonen oli ihan komee! Ei tosin tunnustanut olevansa virlolainen kun kysyin. Mutta kyllä sen puheesta kuuli.
Työkaverinsa on kolme virolaista miestä. Ne tunnistaa ja erottaa heti, koska ovat superkomeita. Virolaisilla on perimässään saksalaista, ruotsalaista, tanskalaista-tämä yhdistettynä siihen virolaiseen perimään tekee heistä kauniimpia ja komeampia kuin suomalaiset
Olen asunut Tallinnassa, ja suomalaiset kyllä valitettavasti tunnistaa....Ihan jo ulkonäöstä ja tyylistä pitkänmatkan päästä. Ja käytöksestä vähintään ja viinan kiinnosta, edelleen-valitettavadti
Kyllä hävetti olla suomalainen suurimman osan aikaa...
Koska ovat pieni ja homogeeninen kansa. Vain reilut miljoona asukasta. Geenipoolissa vähän vaihtuvuutta, pitkälti samanlainen heillä kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Kysynkin, mistä tunnistaa suomalaisen? Vakava ilme lähellä kauhistunutta. Jotenkin arka ja pelokas. Vähän eksynyt ja hämmästynyt. Ujo ja samalla hurjan kiinnostunut ihmisistä. Varautunut kaiken aikaa. Häpeä ja pelko kasvoillaan.
Aika ihana oikeastaan :)
Varsinkin tuo "ujo ja samalla hurjan kiinnostunut ihmisistä".
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa lukemaan. Kirjoitin ULKONÄÖSTÄ.
Kaikkihan täällä luonnehdittu huokuu ulkonäöstä. Mistä muusta voisit itsevarmuuden tai hyvän pukeutumisen tunnistaa?
Matalaotsaisia rikollisen näköisiä kontulan
ostarilta.
Vierailija kirjoitti:
Virolaiset erottaa usein naamasta, samoin venäläiset. On vaan joku tietty piirre. Ja tietty tyyli kertoo paljon.
Aina on poikkeuksia.
Virolaiset ja venäläiset ovat keskimäärin suomalaisia laihempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamasta en tiedä mutta itsevarmuus näkyy kilometrien päähän.
Sekä puketuvat paremmin kuin suomalaiset.Mä olen aina kummastellut tätä, miksi monien mielestä virolaiset pukeutuvat suomalaisia paremmin. Naisellisemmin ja seksikkäämmin kyllä, mutta harvemmin kovin muodikkaasti. Miehillä usein lähiölook.
Länsimainen muoti ei ole läheskään niin kiihottavaa kuin turkki ja muut venäläisvaikutteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virolaiset erottaa usein naamasta, samoin venäläiset. On vaan joku tietty piirre. Ja tietty tyyli kertoo paljon.
Aina on poikkeuksia.
Virolaiset ja venäläiset ovat keskimäärin suomalaisia laihempia.
Tietyssä iässä. Sitten meneekin yli.
Venäläiset naiset tunnistaa oitis. Jos ovat hoikkia niin vaatetus hiukka hairahtuvaa, korkokengät. Hiuksetkin , kampaus, värit yleensä erityyppiä kuin meillä. Ja tietysti meikit myös.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverinsa on kolme virolaista miestä. Ne tunnistaa ja erottaa heti, koska ovat superkomeita. Virolaisilla on perimässään saksalaista, ruotsalaista, tanskalaista-tämä yhdistettynä siihen virolaiseen perimään tekee heistä kauniimpia ja komeampia kuin suomalaiset
Kummallista. Itse en ole ikinä onnistunut törmäämään komeaan virolaismieheen. Niillä on usein todella huonot hampaatkin.
Vierailija kirjoitti:
Enkä kyllä tosiaankaan tunnusta tuota, että virolaiset pukeutuisivat jotenkin horahtavasti.
nro 43
No riippuu siitä kumpaa pitää horahtavana. Minihame vai perseshortsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen virolainen ja jaksan ikuisesti ihmetellä suomalaisten naisten kuolematonta rakkautta tatuointeja ja shokkivärejä kohtaan. Niistä tunnistaa suomalaisen välittömästi Tallinnan keskustassa.
Olen suomalainen enkä tunnista itseäni enkä tuntemiani suomalaisia kuvauksestasi.
PS Et ole virolainen. Olet suomalainen naisvihaajamies.
Olen kyllä täällä jo vuosia pyörinyt ns. palstavirolainen. Hienoa, että sinä et lankea tähän kategoriaan, mutta todella monet suomalaiset ovat kyllä omaksuneet tämän lookin sujuvasti. Ei siinä, mitään, kukin tavallaan. Peace✌🏻😍
Olen huomannut nykyään työläisluokkaisten varsinkin nuorten virolaisnaistenkin suosiossa olevan tatuoinnit ja shokkivärit. Lävistyksiä en ole huomannut olevan. En tiedä onko se sitten Suomessa oleskellessa omaksuttu vaikutus. Viron venäläiset naiset vaikka tekisivät ruumiillista työtä ovat huoliteltuja. Työväenluokan virolaisnaisilla on taas oikein kunnon lähiö wt look.
Kakkis kirjoitti:
Vähän neukkupiirteitä minusta. Tosi usealla vanhemmallakin naisella pissinkeltaiseksi vaalennettu hius. Miehet näyttävät vähän rikollisista. Hoikkia on paljon.
Monet pitkiä luikeroita tai toiset aika pulleita, mutta aina niillä on nenä pystyssä monilla, eivät näytä kyllä yhtään suomalaisilta. Viron kieli kuullostaa vihaiselta inttämiseltä.
Ja tummansininen kevyttoppatakki päällä, ja syksyllä, kun lämpötila menee alle 8 asteen, vedetään päänmyötäinen tumma pipo päähän.