Miksi virolaiset tunnistaa välittömästi ulkonäöstä?
Vaikka ovat periaatteessa identtisiä suomalaisten kanssa. Mutta naamasta näkee heti, jos ei ole suomalainen. Miksi??
Kommentit (90)
Naamasta en tiedä mutta itsevarmuus näkyy kilometrien päähän.
Sekä puketuvat paremmin kuin suomalaiset.
Minulla on salainen pahe, pidän viromiekkosia seksikkäinä... En tietenkään KAIKKIA. Mutta heissä on jotain... Kai se, kun niputan kaikki viromiekkoset kriminaaleiksi ja pahat miekkoset kiihottaa XDDD. Lisäksi se aksentti...
Eestiläiset naiset tunnistaa pitkän matkan päästä ❤️
Viro on kielenä kamala, mutta virolaisittain suomea puhuva miekkonen... Uuuuhhh XD
Vähän neukkupiirteitä minusta. Tosi usealla vanhemmallakin naisella pissinkeltaiseksi vaalennettu hius. Miehet näyttävät vähän rikollisista. Hoikkia on paljon.
Minä en tunnista ja olen ihmeissäni kun olen pari kertaa itse saanut kuulla, että näytän ruotsalaiselta; mitä tuolla tarkoitetaan? - Itse olen ymmärtäny sen jotenkin ei niin kovin imarelevana toteamuksena/ luonnehdintana.
Vähän luiska otsa, luumunaama ja varkaan ulkonäkö.
Äänekkäästä naurusta tunnistaa, ujostelemattomuudesta.
Ja joo, pukeutumisesta. Hyvä ystäväni on virosta, ja esim eilen kävimme leffassa. Itselläni tavalliset siistit vaatteet (tummansiniset pillifarkut, tasapohjaiset talvikengät, villakangastakki) ja kaverilla saapikkaat korkealla piikkikorolla, minihame, isot huomiotaherättävät korvikset, lyhyt toppatakki ja juhla/pikkulaukku. :)
Vierailija kirjoitti:
Vähän luiska otsa, luumunaama ja varkaan ulkonäkö.
Varkaan ulkonäkö XDDDD
Opetelkaa lukemaan. Kirjoitin ULKONÄÖSTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Äänekkäästä naurusta tunnistaa, ujostelemattomuudesta.
Ja joo, pukeutumisesta. Hyvä ystäväni on virosta, ja esim eilen kävimme leffassa. Itselläni tavalliset siistit vaatteet (tummansiniset pillifarkut, tasapohjaiset talvikengät, villakangastakki) ja kaverilla saapikkaat korkealla piikkikorolla, minihame, isot huomiotaherättävät korvikset, lyhyt toppatakki ja juhla/pikkulaukku. :)
Ei toi ole mikään virolainen tyyli vaan vironVENÄLÄINEN tyyli. Eikä aina heidänkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tunnista ja olen ihmeissäni kun olen pari kertaa itse saanut kuulla, että näytän ruotsalaiselta; mitä tuolla tarkoitetaan? - Itse olen ymmärtäny sen jotenkin ei niin kovin imarelevana toteamuksena/ luonnehdintana.
osaat pukeutua tyylikkäästi.
Virolaiset erottaa usein naamasta, samoin venäläiset. On vaan joku tietty piirre. Ja tietty tyyli kertoo paljon.
Aina on poikkeuksia.
Heillä omat piirteensä. Kyllä virolaiset tunnistaa.
Pallinaamoilta näyttää noi slobot.
Kysynkin, mistä tunnistaa suomalaisen? Vakava ilme lähellä kauhistunutta. Jotenkin arka ja pelokas. Vähän eksynyt ja hämmästynyt. Ujo ja samalla hurjan kiinnostunut ihmisistä. Varautunut kaiken aikaa. Häpeä ja pelko kasvoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset kans erottaa heti.
Miehillä otsatukka ja yhteenkasvaneet kulmakarvat 😁
Aha.