Miksi virolaiset tunnistaa välittömästi ulkonäöstä?
Vaikka ovat periaatteessa identtisiä suomalaisten kanssa. Mutta naamasta näkee heti, jos ei ole suomalainen. Miksi??
Kommentit (90)
Oon miettinyt samaa.
Ei tähän oikein mitään uskalla kirjoittaa, hm...ovat eri heimoa. Käytöksessä on röyhkeyttä, naiset on horahtavia, edelleen se juttu on ulkoasussa, ei niinkään piirteissä.
Miehet joko syrjäytyneen tai gangsterin tyyppiä. Tietty puheesta viimeistään huomaa.
Niillä on karumpi lähihistoria kuin meillä, ja se näkyy.
Suomalaiset on semmosia viattomia pyöreäsilmiä että meidät kyllä tunnistaa.
Vironvenäläisiltä miehillä löytyy seksikkään alkukantainen ulkonäkö ja ääni <3
Vierailija kirjoitti:
Vähän luiska otsa, luumunaama ja varkaan ulkonäkö.
Pakko myöntää.
Nenä, otsa ja hiustyyli on tunnistettavia. Kun menee isolle raksatyömaalle niin näkee jo kauas, ketkä on virolaisia.
No ne tunnistaa siitäkin, et tuijottaa röyhkeesti, suomalaisilla sentään tapoja, ettei tuijota kuin ei olis ennen naista nähneet.
Naiset = halvan tyrkky pukeutuminen
Vihamielisyys suomalaisia kohtaan tavallista.
Enkä kyllä itsekään innostu kun Hgin vähissä kivijalkakaupoissa joka toinen myyjä on virolainen.
Vierailija kirjoitti:
Naamasta en tiedä mutta itsevarmuus näkyy kilometrien päähän.
Sekä puketuvat paremmin kuin suomalaiset.
Mä olen aina kummastellut tätä, miksi monien mielestä virolaiset pukeutuvat suomalaisia paremmin. Naisellisemmin ja seksikkäämmin kyllä, mutta harvemmin kovin muodikkaasti. Miehillä usein lähiölook.
Vierailija kirjoitti:
Enkä kyllä itsekään innostu kun Hgin vähissä kivijalkakaupoissa joka toinen myyjä on virolainen.
Mistä lie johtuu että suomalaisille miehille tahtoo upota tuo tyyli? Pe-su näkee Tallinnassa FIN-EST pareja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä kyllä itsekään innostu kun Hgin vähissä kivijalkakaupoissa joka toinen myyjä on virolainen.Mistä lie johtuu että suomalaisille miehille tahtoo upota tuo tyyli? Pe-su näkee Tallinnassa FIN-EST pareja
Aivan. Strippareita ja prostituoituja.
En mä niitä pareiksi sanoisi.
Ei käy kateeksi.
En ole nyt pariin vuoteen käynyt, mutta asuintalot ja niiden lähiympäristö usein
järkyssä kunnossa. Sähköt ja vedet toimii miten toimii ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä kyllä itsekään innostu kun Hgin vähissä kivijalkakaupoissa joka toinen myyjä on virolainen.Mistä lie johtuu että suomalaisille miehille tahtoo upota tuo tyyli? Pe-su näkee Tallinnassa FIN-EST pareja
Aivan. Strippareita ja prostituoituja.
En mä niitä pareiksi sanoisi.Ei käy kateeksi.
En ole nyt pariin vuoteen käynyt, mutta asuintalot ja niiden lähiympäristö usein
järkyssä kunnossa. Sähköt ja vedet toimii miten toimii ym.
Öhöm.. osa noista päätyy tälle puolelle. Työkaveri toi virottaren, ja on kuulemma onnellinen lisääntyneistä ylitöistä huolimatta.
Virolaisilla naisilla on usein halpa ja hieman homssuinen ulkonäkö. Hiuksissa tyvikasvu, microblading harvoin kovin taiten tehty, monilla huonosti tehdyt kestopigmentoinnit ja pitkät rakennekynnet. Hiukset pitkät, eikä pituudesta tingitä vaikka latvat kaipaisivat saksia.
Vaatteiden materiaalit huonoja, ja ne ovat aina tiukkoja riippumatta vartalotyypistä. Tekonahkaiset korkokengät/-saappaat linttaan astutut.
Nuorilla naisilla on usein korkokengät ja hame.
Vierailija kirjoitti:
Virolaisilla naisilla on usein halpa ja hieman homssuinen ulkonäkö. Hiuksissa tyvikasvu, microblading harvoin kovin taiten tehty, monilla huonosti tehdyt kestopigmentoinnit ja pitkät rakennekynnet. Hiukset pitkät, eikä pituudesta tingitä vaikka latvat kaipaisivat saksia.
Vaatteiden materiaalit huonoja, ja ne ovat aina tiukkoja riippumatta vartalotyypistä. Tekonahkaiset korkokengät/-saappaat linttaan astutut.
Hyvä analyysi vaatteista!
Räikeitä, vanhanaikaisia kuoseja, polyesteri rulaa.
Joskus melkein ostanut Tallinnan torilta jotain tekstiiliä. Mutta ei ne kestä lähempää tarkastelua.
Virolainen keihäänheittäjä Magnus Kirt❤...se syntisen synkkä katse ja se kroppa...ouh jee..
Vierailija kirjoitti:
Olen virolainen ja jaksan ikuisesti ihmetellä suomalaisten naisten kuolematonta rakkautta tatuointeja ja shokkivärejä kohtaan. Niistä tunnistaa suomalaisen välittömästi Tallinnan keskustassa.
Olen suomalainen enkä tunnista itseäni enkä tuntemiani suomalaisia kuvauksestasi.
PS Et ole virolainen. Olet suomalainen naisvihaajamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen virolainen ja jaksan ikuisesti ihmetellä suomalaisten naisten kuolematonta rakkautta tatuointeja ja shokkivärejä kohtaan. Niistä tunnistaa suomalaisen välittömästi Tallinnan keskustassa.
Olen suomalainen enkä tunnista itseäni enkä tuntemiani suomalaisia kuvauksestasi.
Olen kyllä täällä jo vuosia pyörinyt ns. palstavirolainen. Hienoa, että sinä et lankea tähän kategoriaan, mutta todella monet suomalaiset ovat kyllä omaksuneet tämän lookin sujuvasti. Ei siinä, mitään, kukin tavallaan. Peace✌🏻😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä täällä jo vuosia pyörinyt ns. palstavirolainen. Hienoa, että sinä et lankea tähän kategoriaan, mutta todella monet suomalaiset ovat kyllä omaksuneet tämän lookin sujuvasti. Ei siinä, mitään, kukin tavallaan. Peace✌🏻😍
Joillekin tulee vieläkin yllätyksenä kristallinkirkasta Suomea puhuvat venäläiset ja virolaiset 😏
Monella virolaisella on kiehtovat vaaleansiniset ja tosi kirkkaat silmät.
Se sama palstavirolainen jatkaa:
Vaikka tässä olikin kyse virolaisten tunnistamisesta ja menee nyt vähän ohi aiheen, mutta olin kesällä Tallinnan ratikassa jossa oli yksi mielettömän chic mimmi punaisessa huulipunassa, raitapaidassa ja sievässä hameessa. Olin jo varma, että meidän tavallisen rahvaan sekaan on eksynyt joku ihka elävä parisienne, mutta nainen alkoikin puhumaan lapselleen suomea. 👍 Eli kehutaan nyt vähän suomalaisia naisia välillä myös ja sanotaan nyt vaikka näin, että kyllä te suomimammatkin olette välillä aivan upeita ilmestyksiä 😀
En mä tunnista. Opiskelin vuoden Tartossa, ja mun mielestä ihmiset näyttävät siellä tosi suomalaisilta. Tallinnassa on n. 40 % venäläisiä, siellä katukuva on erinäköistä.
Virottaren tunnistaa poskipäistä ja leuan muodosta ja hurmaavasta viattomasta ja salaperäisen voimakkaasta runsashuulisesta hymystä. kapea vyötärö ja korkea lantio. Kädet ovat sirot ja sääret upeat. Rinnat ovat täyteläiset ja itsetunto tapissa 24/7. Uuuh...