Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotihoidontuki, mies vaatii vuokraa

Vierailija
10.01.2020 |

Miten muilla jotka olette kotona vauvan kanssa ja saatte kotihoidon tuen.. Mies vaatii nyt minua maksamaan vuokraa vaikka käy itse töissä. Hän kyllä sitoutui ja tiesi yhteen muuttaessa että talous jää joiltakin osin hänen vastuulle enemmän. Nyt kuitenkin riitaa rahasta tulee useinkin. Mitä tehdä?

Kommentit (283)

Vierailija
281/283 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän nykyään yhä useampi lapsi voi huonosti ja tarvitsee psyatristahoitoa, suuri määrä nuoria on syrjäytynyt, eikä kukaan tiedä mikä on heidän kohtalonsa ja yhä useampi 35v tarvitsee terapiaa, selviintyäkseen arjesta.

Olisiko varhuuslapsuudella tekemistä? Kun jopa 10kk ikäisenä joutuu itse huolehtimaan itsestään, kun ei ole läsnäolevaa ja turvallista aikuista saatavalla, eikä yksilöllistä hoitoa ja kasvatusta, vaan kaikki tapahtuu liukuhihnalta, suurissa ryhmissä

Vierailija
282/283 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puhuttiin nämä asiat jo ennen lapsen hankkimista. Mies ehdotti omasta aloitteestaan kahta mallia eli maksaa puolet mun ansionmenetysestä ja eläketurvasta tai sitten avataan uusi tili, johon keskitetään kaikki raha liikenne ja sieltä maksetaan kaikki kulut ja loput jaetaan molempien kesken "omaksi" rahaksi, jonka voi käyttäå omiin henk.koht. menoihin.

Valittiin yhteinen tili, johon molemmilla käyttöoikeus ja kortit ja pelannut todella hyvin ja molemmat tyytyväisiä ja kun palaan töihin, kunnes lapsi 3v ja sitten on taas uuden ratkaisun aika, palataanko entiseen vai jatketaanko nykyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/283 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te kyllä uskomattomia! Me mentiin naimisiin ja kun lapsia tuli ja toinen eli minä jäin kotiin niin mies tienasi ja maksoi. Tietysti. Yhteinen elämä, yhteiset rahat.

Oli omatkin tilit tietysti mutta yhteiselle tilille meni palkat.

Ollaan muuten yhä yhdessä. 25 vuotta jo.