Hävettääkö sinua kun käyt Lidlissä?
Pelkäätkö että joku tuttu voi nähdä? Mua ainakin hävettäisi. Kehtais enää missään liikkua.
Kommentit (68)
Ei hävetä yhtään. Miksi pitäisi? Kauppa se on niiku muutkin.
Punanaamiosta voi tilata valepuvun niin pääsee Lidliin kauppaan.
Olen käynyt 2 kertaa elämäni aikana lidlissä ja se riitti. Asiakaskunta sellaista törk.ysakkia
Ja se haju ja ahdistava ilmapiiri kun ihmiset ties missä aineissa.
T.Mies39
Lähikauppani on Stockan herkku, mutta sen valikoima on mennyt niin huonoksi, et harvoin siellä käyn. Hevi-osasto tulee samasta S-ryhmän tukusta kuin muihinkin S-ryhmän kauppoihin ja ne ovat _todella_ heikkoja. Lidlin toiminta-ajatus on fiksu: vihannekset ja hedelmät pääsääntöisesti kauden mukaan. Tuotteita kuljetetaan päivittäin ja kaupassa tuotteita vain siirinpiirtein päivän kulutuksen verran. Mikään muu ruokakauppaketju ei tähän Suomessa yllä. Usein käyn ostamassa tietyt tuotteet muualta ja Lidlistä loput.
Anoppini on jäänyt tähän vaiheeseen, missä ap:kin on. Kuolisi häpeästä, jos menis Lidliim. Mutta hän ostaa Prismastakin vain "ykkösbrändejä", ettei vaan tarvii hävetä kassalla. Kritisoi myös muiden ostoksia. Pieneksi on elämä mennyt.
Mua kyylä hävettää, etenkin WC-paperin ostaminen. Kaikki saa tietää, että käyn paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Espoon Lidlin parkkipaikan autot eivät takuulla ole sossun asiakkaitten autoja. Ei hävetä yhtään parkkeerata oma iso valkoinen maasturi heidän viereensä. Siellä on ihan ilo asioida, ystävälliset myyjät ja hyvää tavaraa. Siellä on selvästi ruokakassi hakvempi kuin muualla. Parkkipaikka on todelalkin kuin uusien autojen näyttely.
Mutta minua kyllä hävettäisi kirjoittaa noin huonoa suomea.
Alotuksen olis voinut kirjottaa vaikka siskontyttö.
Joillakin on rahaa niin ettei p skalle taivu ja käyttäytyy sen mukaan.