Hävettääkö sinua kun käyt Lidlissä?
Pelkäätkö että joku tuttu voi nähdä? Mua ainakin hävettäisi. Kehtais enää missään liikkua.
Kommentit (68)
Ei hävetä. Teen joka toisen kerran ostokset Lidlissä.
Taloutemme vuositulot ovat Pääomatuloista riippuen 150 000 - 200 000 e.
Minua hävettää kuulua samaan lajiin sellaisen typäreen kanssa joka tekee tällaisia avauksia.
treffit kirjoitti:
Ei, mutta v*tuttaa senkin edesta. Sekava kauppa ja tyly asiakaskunta. Ryysaavat nenan edesta rohmimaan tuotteita, joita on kaiken lisaksi kaikille riittavasti.
Lopetin siella kaymisen ihan oman mielenterveyden kannalta.
Päinvastoin. Lidli on tehty hyvin fiksusti. Huomaa että on saksalainen ja juutalainen kauppa. Kaikki on laitettu selkeästi näkyville kompaktin kokoiseen kauppaan ja parhailla hinnoilla. Esim lihaosastolla kana on omassa hyllyrivissä, toisessa on sika ja kalalle on oma. Viimeksi kun kävin S marketissa niin kaikki lihat oli sikinsokin.
Säästeliäisyys on hyve. Ei sitä muuten ois miljonääri reippaasti alle keskiluokkaisella palkalla.
Vaattetkin käytän aina kunnes romahtavat palasiksi kuten housujen pohja kulunu ihan loppu että on vain reikä siellä jalkojen välissä.
Juonkin vain laimennettua vettä.
Öh, mikä ihmeen keskustelu tämä on? Elääkö ap jossain rinnakkaistodellisuudessa, jossa ihmisen sosiaalinen status on kiinni ruokakauppavalinnasta. Kuulostaa kyllä ihan todella uskomattomalta. :D
Itselläni ostokset jakautuu aika tasan S-marketin ja Lidlin kanssa, koska molemmissa on jotain, mitä toisessa ei ole. Olen lisäksi hintatietoinen, joten jos molemmissa on jotakin, yleensä tiedän, kummassa on halvempi. Joskus harvoin tulee käytyä K-ryhmän kaupoissa, mutta siellä miltei kaikki on kalliimpaa, joten miksipä ihmeessä kävisin. Kivoja löytöjä niistä voi kyllä tehdä.
Mua ei hävetä eikä kiinnosta, mitä muut ajattelee.
Miksi häpeäisin Lidlissä käymistä? Ennemmin tuen sitä kuin jotakin S- ja K- duopolia. Saisi tulla lisää ketjuja, jotta hintakilpailu laskisi ruuan hintaa.
Käyn Espoossa liitereissä ja ei ole yksi tai kaksi kertaa kun on ollut miljonäärejä seurana. Markkinoiden laajentaminen makes sense. Ja se appelsiinimehu on vaan helvetin hyvää, en ole vieläkään yhtä hyvää löytänyt mistään. Saisi maksaa vaikka tuplat.
Hävettäisi, jos kävisin.
Sama, kuin ennen Valintatalo. Nippa nappa röökiä saattoi käydä äkkiä ostamassa.
Näin! Onhan se aika urpoa tuhlata jossain k-marketissa 25 e enemmän kuin lidlissä (täsmälleen samat ostokset). Mut jos haluaa ja on varaa niin antaa palaa, sen ku törsäätte.
Eli summa summarum, en häpee olla fiksu. Pää pystyssä lidliin edelleenkin 😉
Ei.
Kävin kolmesti.
En enää. Tykkään hyvästä ruoasta ja hedelmistä jotka ei ole homeessa.
Käyn hyvässä k.kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Vein juuri isotuloisen ja hyvässä työssä olevan kulinaristi miesystäväni Lidliin ostoksille ja pääsin näyttämään hänelle, että parilla kympillä saa kaksi kassillista laadukkaita ruokatarvikkeita.
"laadukkaita" on kyllä ehkä vähän yliampuvaa.....sano vaan että ruokatarvikkeita.
Mies juuri ihmetteli, mistä olen löytänyt Suomessa valmistettua lisäaineetonta tyrnimehua ja ilokseni kerroin sen olevan Lidlistä ostettu. Sen laadukkaampaa ei muista kaupoista löydy. t. sama
Näin on kirjoitti:
Vain WT käy Lidlissä
Jos sinulle tulee parempi olo itselleni, niin saat vapaasti kutsua meitä WT:ksi. t. insinööri-nainen ja DI-mies pariskunta.
Meillä Lidl ja Alko on samassa rakennuksessa, joten aika paljon tulee Lidlissä käytyä. Ei hävetä. Siellä se kaupungin kermakin pyörii, samalla reissulla kun viininsä hakee niin käy myös Lidlissä hakemassa herkullista, edullista ruokaa.
Ei hävetä. Lähinnä ärsyttää.
Siellä on aina niin pirukseen jengiä, ahdasta ja käytöstavat osalla on mitä on.. Joten äänestän jaloillani ja menen viereiseen K-kauppaan, että saan rauhassa shoppailla.
Onneksi mulla on varaa valita kauppani ja saan rahoilleni vastinetta.
No ei kyllä hävetä. Täällä missä asun käytän kolmea eri kauppaa. Lidl, Aldi ja Migros pääasiassa. Kaikki ovat hyviä ja niissä on kuluttajaystävälliset hinnat. Myös Coopissa käyn joskus, mutta siellä onkin sitten kalliimpaa.
Täällä maaseudulla Lidlit on sijoitettu sillee ettei parkkipaikallakaan törmää kuin niihin toisiin lidl-kävijöihin. Se olisi hieman kummallista hävetä puolin ja toisin samaa asiaa. Kaupungissa taas, missä ap kuitenkin asuu, ei tuttuihin törmätä niin usein joten mitä välii.
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä. Lähinnä ärsyttää.
Siellä on aina niin pirukseen jengiä, ahdasta ja käytöstavat osalla on mitä on.. Joten äänestän jaloillani ja menen viereiseen K-kauppaan, että saan rauhassa shoppailla.Onneksi mulla on varaa valita kauppani ja saan rahoilleni vastinetta.
Joo kyllähän Pirkka ja K-menu on jotain paljon hienompaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä. K-marketeissa käynti hävettäisi. Olisi tyhmää maksaa Keskon kiskurihintoja.
Risoo kun työt siirretään kaltaistesi takia halpatyömaihin. Tuottaja tai suomalainen työntekijä ei saisi saada orjatyöläistä kummempaa palkkaa.
Hinta ero on silti massiivinen S ja K kauppoihin verrattuna Lidlin eduksi. Eikä haittaa yhtään että sieltä saa paljon kaikkea ulkomaalaista hyvää mitä noista kaupoista ei saa. K marketista en hae muuta kuin pirkan meijerivoita. On mielestäni parhaimman makuista voita.