Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö sinua kun käyt Lidlissä?

Vierailija
09.01.2020 |

Pelkäätkö että joku tuttu voi nähdä? Mua ainakin hävettäisi. Kehtais enää missään liikkua.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä missään kaupassa käyminen. Ostokset on ainakin kerran nolottanut. Kaljaa, kortsuja, ruokaöljyä ja vielä tuorekurkku. Tajusin vasta kassalla miltä tämä voi näyttää. Olen ihan hetero jätkä enkä sentään ruvennut selittämään että näistä osa on sellaista mitä nainen unohti ostaa. Olihan se sellainen yhdistelmä että saattoi myyjä vähän naureskella mielessään.

Vierailija
22/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää jossain määrin, vaikka tiedän, että ei pitäisi. Uskon, että jäänne nuoruudesta, kun Lidl tuli ja meidän perhe oli siellä heti käymässä ja silloin se mielikuva todellakin oli se, että ne joilla ei ole rahaa käy. Ja meillä ei ollut rahaa, siksi käytiin. Puhuimme tästä itse asissa juuri pari kuukautta sitten ja kerroin, että sellainen häpeä fiilis tuli teininä ja ei ole lähtenyt pois. Sanoivat, etteivät ole ikinä asiaa edes miettineet ja innoissaan aina tulivat mukaan, kun me isän kanssa ajettiin Kontulaan ekaan Lidliin. Ihmismieli on jännä juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ylemmyyttä kun käyt stockmannilla?

Ei se tunne. Hän häpeää sielläkin kun vain alimman tason kanta-asiakas. Ei uskalla ostaa Stoccalta mitään, kun pelkää, että joku tuttu näkee hänen korttinsa ja paljastuu millainen luuseri hän on.

Vierailija
24/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä kieltämättä vähän nolottaa, haen sieltä useimmiten olutta kun en halua katsella kulutusta s-kaupan ostokset tilastoista. Viime vuonna oli mennyt yli 2700€ olueeseen ja siidereihin s-tilaston mukaan 🙁

Sama nolous tulee jos joudun käymään Ikeassa. Pilkoin yhden vanhan Ikea tietokonetason moottorisahalla kun ajattelin lämmittää sillä saunan ja sivulevyt oli 2mm vaneria joiden välissä oli kennosto pahvia. Ihme ettei painanut paljoa. Kyllä oikean huonekalun tuntee painosta, jolloin pöytää ei yksi ukko yksin nostele. Ei lämmennyt sauna Ikean pöydällä.

Vierailija
25/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Vein juuri isotuloisen ja hyvässä työssä olevan kulinaristi miesystäväni Lidliin ostoksille ja pääsin näyttämään hänelle, että parilla kympillä saa kaksi kassillista laadukkaita ruokatarvikkeita.

Vierailija
26/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää jossain määrin, vaikka tiedän, että ei pitäisi. Uskon, että jäänne nuoruudesta, kun Lidl tuli ja meidän perhe oli siellä heti käymässä ja silloin se mielikuva todellakin oli se, että ne joilla ei ole rahaa käy. Ja meillä ei ollut rahaa, siksi käytiin. Puhuimme tästä itse asissa juuri pari kuukautta sitten ja kerroin, että sellainen häpeä fiilis tuli teininä ja ei ole lähtenyt pois. Sanoivat, etteivät ole ikinä asiaa edes miettineet ja innoissaan aina tulivat mukaan, kun me isän kanssa ajettiin Kontulaan ekaan Lidliin. Ihmismieli on jännä juttu

Kiitos rehellisestä vastauksestasi

Vierailija
27/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Vein juuri isotuloisen ja hyvässä työssä olevan kulinaristi miesystäväni Lidliin ostoksille ja pääsin näyttämään hänelle, että parilla kympillä saa kaksi kassillista laadukkaita ruokatarvikkeita.

"laadukkaita" on kyllä ehkä vähän yliampuvaa.....sano vaan että ruokatarvikkeita.

Vierailija
28/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin olen ylpeä käydessäni lidlissä ja ostaessani mahdollisuuksien mukaan punalaputettuja tuotteita. Hävettäisi jos kävisin imagosyistä jossain ökykaupassa tuhlaamassa :(

Vierailija
29/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä idioottiketjut voitaisi jättää aloittamatta?

Vierailija
30/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon Lidlin parkkipaikan autot eivät takuulla ole sossun asiakkaitten autoja.  Ei hävetä yhtään parkkeerata oma iso valkoinen maasturi heidän viereensä.  Siellä on ihan ilo asioida, ystävälliset myyjät ja hyvää tavaraa. Siellä on selvästi ruokakassi hakvempi kuin muualla. Parkkipaikka on todelalkin kuin uusien autojen näyttely.

Vierailija
31/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks eka Lidl Kontulassa? Itse muistan että se olisi ollut Pasilassa. Ja vastaus kysymykseen; ei hävetä.

Vierailija
32/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruoka-alan ammattilainen ja johtavassa asemassa. Käyn usein Lidlissä. Sujuva asiointi, hyviä tuotteita, super edulliset hinnat. Tärkeintä on kuitenkin että joka kerta löytyy kiinnostavia uutuuksia tai kausituotteita. Kasvikset on aina tuoreita.

Ei. Oikeasti Suomessa ei missään ole "superedulliset hinnat" edelleenkään - tarvittaisiin vielä paljon kilpailua, sillä meillä on edelleenkin aivan liian kallis maa elää, suhteutettuina palkkoihin ja asumisen korkeisiin kustannukseen, varsinkin pääkaupunkiseudulla.

Kauppiailla olisi hyvin varaa laskee hintojaan vielä reilustikin, he saavat nyt jo huippukatetta kalliiden hintojen takia ja se on tosi väärin pienipalkkaisia kuluttajia, sairaita, työttömiä ja eläkeläisiä kohtaan.

Vierailija
33/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, hain sieltä just tosi hyvää ranskalaista siideriä, jota ei yleensä saa mistään kaupasta.

Vierailija
34/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. En ymmärrä miksi pitäisi hävetä.

pitäskö niiden hävetä, jotka käy keskisellä

Vierailija
35/68 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliks eka Lidl Kontulassa? Itse muistan että se olisi ollut Pasilassa. Ja vastaus kysymykseen; ei hävetä.

Ei varmaankaan ollut koko Suomen ensimmäinen, mutta Helsingin ensimmäinen minusta. Ja siis kavereiden kanssa puhuin asiasta ja he eivät olleet ikinä moksiskaan, kun tuli meisän perheen kanssa mukaan kauppaan. Innoissaan meidän isin kanssa nosteli yhdessä kärryihin kaikkea, kun itae en kehdannut. Siitä ajasta olen kyllä mennyt eteenpäin, että kyllä nykyään käyn Lidlissä itsekin, takaraivossa se asia kyllä kummittelee.

T.21

Vierailija
36/68 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Omalta työpaikaltani melkein kaikki käy Lidlissä. Osa ei, kun joku muu kauppa on lähempänä. Meillä selataan kyllä ihan kahvipöydässä tarjouslehteä, siellä on niin hyviä tavaroita ruuan lisäksi.

Siis pitäisikö Lidlissä käymistä hävetä siksi että on halpaa vai mitä? Eikö sen vuoksi yleensä johonkin mennä? Samalla tavalla toisten kauppojen asiakkaat juoksevat oman kauppansa tarjousten perässä.

Vai pitäisikö hävetä sitä että joillain on vielä joku muinainen mielikuva Lidlistä? Kauppa om kokenut aika suuren muutoksen niistä ajoista kun tuli suomeen.

Toiseksi, kannattaisi ottaa pää puskasta ja olla viisastelematta, sillä typerintä on ihan oikeasti kantaa tämän maan ruokajäteille rahaa. Kannattaa tutustua aiheeseen jos äly riittää ja on aikaa paremman ihmisen esittämisen keskellä. Suomi tarvitsee nimenomaan kilpailua ja yksi tai kaksi edullisempaa elintarvikekauppaa lisää.

Vierailija
37/68 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen aikuinen enkä teini.

Vierailija
38/68 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettäisi ostaa laadukkaampaa ja halvempaa ruokaa?

Vierailija
39/68 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä, kun käyn Lidlissä aina vaan sikailemassa. Vein viimeksi mm. lihoja, juustoja ja kestomakkaroita hedelmäosastolle ja paistopisteeseen, söin muutaman munkin ja lähdin maksamatta. Jännää tässä on se, että Lidlin työntekijät ei reagoi mitenkään, vaikka huomaisivatkin mitä tapahtuu.

M21

Ai sinäkö se oletkin.

Vierailija
40/68 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta v*tuttaa senkin edesta. Sekava kauppa ja tyly asiakaskunta. Ryysaavat nenan edesta rohmimaan tuotteita, joita on kaiken lisaksi kaikille riittavasti.

Lopetin siella kaymisen ihan oman mielenterveyden kannalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän