Hävettääkö sinua kun käyt Lidlissä?
Pelkäätkö että joku tuttu voi nähdä? Mua ainakin hävettäisi. Kehtais enää missään liikkua.
Kommentit (68)
Ei hävetä yhtään. Hyviä tuotteita.
provo. pitää olla ihmisellä vaikea ja säälittävä elämä että edes miettii moista
Ei hävetä! Menen reippaasti, pää pystyssä ja selkä suorana ovista sisään. "Pois tieltä risut ja männynkävyt", täältä tullaan. Samalla tyylillä ulos.
Ei hävetä. K-marketeissa käynti hävettäisi. Olisi tyhmää maksaa Keskon kiskurihintoja.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. En ymmärrä miksi pitäisi hävetä.
No sit sua ei varmaan haittaa et sut luokitellaan white trashiksi/spurguksi/sossuelätiksi parempiosaisten toimesta. Joitakin muita voi haitata. Kaikki ei halua samaa leimaa otsaansa
Tunnetko ylemmyyttä kun käyt stockmannilla?
Voi, on mulla elämä helppoa kun en välitä vittuakaan siitä mitä muut minusta ajattelee.
Ei hävetä, kun käyn Lidlissä aina vaan sikailemassa. Vein viimeksi mm. lihoja, juustoja ja kestomakkaroita hedelmäosastolle ja paistopisteeseen, söin muutaman munkin ja lähdin maksamatta. Jännää tässä on se, että Lidlin työntekijät ei reagoi mitenkään, vaikka huomaisivatkin mitä tapahtuu.
M21
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä. K-marketeissa käynti hävettäisi. Olisi tyhmää maksaa Keskon kiskurihintoja.
Siksi käynkin Prismassa
Mua hävettää vaan jos käyn Prismassa tai muussa s-kaupassa.
Ei hävetä. - Koen sen melkein velvollisuudekseni. Suomessa päivittäistavara markkinat ovat muutoinkin niin keskittyneet, että jokainen yritys luoda uusia markkinoita ja tuoda kuluttajille uudempia vaihtoehtoja on ja on ollut tervetullut. PS: Se nyt on vain tyhmää maksaa liikaa, vai kuinka se meni.
Minä ostan sieltä jopa vaatteita.
Oletko harkinnut terapiaan hankkiutumista tuon elämääsi hallitsevan häpeilyn vuoksi? Minusta se olisi sinulle tarpeen.
Kappas "Lid- vouhottaja" herännyt talvi unilta.
Ei tieteskään :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Olen ruoka-alan ammattilainen ja johtavassa asemassa. Käyn usein Lidlissä. Sujuva asiointi, hyviä tuotteita, super edulliset hinnat. Tärkeintä on kuitenkin että joka kerta löytyy kiinnostavia uutuuksia tai kausituotteita. Kasvikset on aina tuoreita.
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä, kun käyn Lidlissä aina vaan sikailemassa. Vein viimeksi mm. lihoja, juustoja ja kestomakkaroita hedelmäosastolle ja paistopisteeseen, söin muutaman munkin ja lähdin maksamatta. Jännää tässä on se, että Lidlin työntekijät ei reagoi mitenkään, vaikka huomaisivatkin mitä tapahtuu.
M21
Kasva aikuiseksi. Äitis varmaan häpeää sua.
Jos nolottaisi, niin alkaisin välittömästi kysellä aikaa mielenterveyshoitajalle.
No ei todellakaan. En ymmärrä miksi pitäisi hävetä.