Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko käsi sydämellä sanoa ettet ole koskaan "huijannut" punnitsemiskonetta kaupassa?

Vierailija
09.01.2020 |

Kaverini oli aivan pöyristynyt kun sanoin että itse lisään pussiin melkein joka kerta esim. yhden hedelmän punnitsemisen jälkeen tai vähän kevennän pussia nostamalla sitä punnittaessa.

Olen aika varma että suurin osa ihmisistä harrastaa tuota ja jos totta puhutaan niin kaupat kuitenkin heittävät paljon juuri hedelmiä yms pois koska vanhentuvat, niin ei siitä kenellekkään mitään haittaa ole. Luulen että kaverini vain halusi esittää "kunnon kansalaista" olen jotenkin huomannut hänestä sellaisen tekopyhää piirteen tietyissä tilanteissa.

N24

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vaaka ei anna etikettiä, jos sillä lepäävän esineen paino ei pysy täysin vakiona, ts. sitä ei voi ”vähän nostaa” ja saada etikettiä.

T. Kaupantäti

Vierailija
142/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä jaksaisi edes vaivautua moiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on tyypillinen helsinkiläinen "suvaitsevainen" vìhervassarí, jonka mielestä vain persut tekevät rikoksia, ja kaupasta saa varastaa koska afrikassa kuollaan nälkään.

Hyi helv...

Itse en ole koskaan varastanut, enkä varasta. Jos on ruoka noin tiukilla, menen ruokajakeluun.

Vierailija
144/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttelen aina välillä näitä pussiin lisääjiä. Saan aina kauppiaalta ilmaisen kahvipaketin.

Vierailija
145/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo ihmiset, ap on Porvoosta.

Vierailija
146/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ap nolo, muutaman sentin tähden pitää varastaa! Äly hoi älä jätä

Vierailija
147/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä tehnyt noin! useasti punnihen hedelmät ilman pussia, mutta sekin siksi kun en viitsi kahdelle sipulille ottaa pussia.

Vierailija
148/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan varastanut mitään tai edes huijannut esim hedelmien ostossa, mutta silti minusta nämä asiat ovat vielä pieniä rikkeitä tässä maailmassa ja ne isot kihot sitten huijaavatkin monesti ihan kunnolla ja muutenkin heille jo paljon rahaa eli jos joku köyhempi ihminen säästää pari euroa hedelmissä niin en todellakaan pitäisi vielä niin suurena juttuna kuitenkaan. 

Vierailija
149/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa. En ole kommari, vihervassari saati demari.

Vierailija
150/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, etten ole koskaan huijannut punnitsemiskoneella enkä varastanut hedelmiä. En halua enkä pysty. 🍊

Vierailija
151/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole. Ja kun minulle selvisi että miesystävä on sitä tehnyt, esim. punninnut kotimaisia ulkomaisen koodilla niin pidin kyllä semmoisen saarnan että luulen hänenkin tajunneen.

T. Punnitsemiskone horoskoopissa

Vierailija
152/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huijannut punnituksessa enkä varastanut.

Ja olen vihervassari, mutta mitä se tähän liittyy?

Vierailija
153/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jäät kiinni. En ollut ajatellutkaan että joku tekee tuollaista. Olet siis myymälävaras.

Vierailija
154/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näpistän/ varastan kaupasta joka kerta enkä.koskaan ole kiinni jäönyt. Tässä muutamia vinkkejä. Ota viisi riisipiirakkaa syö muutama ennen maksamista. Ota luomua punnitse tavallisena. Avaa avokadopaketit, jotta saat luomu ja syöntikypsän niiden laarissa olevien raakojen sijaan. Ota sikspäk kolaa ja itsepalcelukassalla luetuta viivakoodi yhdestä tölkistä ja saa siten viisi ilmaiseksi. Lisäile -30% tarroja muista tuotteista niihin joita aiot ostaa. Ota irtokarkkipussiin kalliita pähkinöitä tai jos pokka riittää niin tikkareita, suklaapatukoita yms. Maksettuasi palaa hakemaan unohtunutta maitoa yms ja lisää kassiin matkalla muutama tuote ja maksa maito. Muista aina katsoa jo kauppaan tullessa missä vartija on ja onko hälyt.

Hirveä loinen.

Vierailija
155/160 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein näin kerran pari lapsena joskus ala-asteella irtokarkkien kanssa :( kaveritkin teki niin, joten menin mukaan. Pidin siis pussia vähän ilmassa. Ei siinä todellisuudessa voittanut kuin varmaan viitisenkymmentä senttiä, mutta vieläkin omatunto soimaa.

Vierailija
156/160 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta usein punnitsen tuotteet irrallaan ja laitan sitten vasta pussiin.

Teen noin itse silloin kun ostan vaikka palan inkivääriä, kaksi chiliä ja valkosipulin, ja sitten tietenkin laput niin erilleen toisistaan että ne voi hyvin lukea. En niinkään ajattele siinä pusseista minulle koituvaa sentin osasen kulua, vaan sitä että on turha tuhlata kolme pussia niin pieneen määrään tuotteita, varsinkn kun niistä heti näkyy että on useampaa lajia.

Vierailija
157/160 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa kyllä itse kuulua vähemmistöön, kuulostaa vekkihameporukalta.

Äläpäs nyt. Minusta hän kuulostaa ihan tekoripsitekoblondi-Janicalta, jolla on kaverin tekemiä tatskoja ja varsin kireät vaatteet ruhon muhkeuteen nähden. Sianniskaan printattu Fancy Lady, vaikkei ole fancy eikä lady.

Kiitän sianniska-kohdasta, jota lukiessani purskahdin nauruun. Arvostin myös ruhon muhkeus -kommenttia. :D

Vierailija
158/160 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain punavihreet tekee noin.

Vierailija
159/160 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huijannut. Enkä edes huomannut kaupassa kenenkään niin tekevän. Kerran painoin vahingossa väärää nappia ja huomasin vasta kotona (maksoin liian vähän), sen jälkeen olen aina tarkastanut tarran, että lukee oikea tuote.

Vierailija
160/160 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä laitoin muutaman karkin irtiksiin punnituksen jälkeen. Kassalla sitten tarkistuspunnitsi, 30 grammaa liikaa, soitti poliisit. Eipä kannattanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi