Voitko käsi sydämellä sanoa ettet ole koskaan "huijannut" punnitsemiskonetta kaupassa?
Kaverini oli aivan pöyristynyt kun sanoin että itse lisään pussiin melkein joka kerta esim. yhden hedelmän punnitsemisen jälkeen tai vähän kevennän pussia nostamalla sitä punnittaessa.
Olen aika varma että suurin osa ihmisistä harrastaa tuota ja jos totta puhutaan niin kaupat kuitenkin heittävät paljon juuri hedelmiä yms pois koska vanhentuvat, niin ei siitä kenellekkään mitään haittaa ole. Luulen että kaverini vain halusi esittää "kunnon kansalaista" olen jotenkin huomannut hänestä sellaisen tekopyhää piirteen tietyissä tilanteissa.
N24
Kommentit (160)
No ei kyllä ole tullut mieleenkään moinen, noloa.
Vierailija kirjoitti:
No en ole!!! Mutta kukkakaalista olen ihan avoimesti repinyt liiat lehdet pois!
Joissain kaupoissa on vieressä jopa astia näille poisrevityille lehdille.
Halveksun teitä kaikkia, jotka tekevät näin tai muuten varastavat kaupasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain kaupoissa on vieressä jopa astia näille poisrevityille lehdille.
Se on ollut pakko laittaa, koska muutoin ihmiset heittävät repimänsä lehdet takaisin kaalien joukkoon tai pitkin lattioita.
Aina, otan halvimmalla hinnalla kalleinta.
Hurjin juttu on se, etten ole sanonut, jos on esimerkiksi paistopisteen tuotteita on ollut kolme ja kassa on huomannut vain kaksi.
Olen kyllä ollut tietoinen että jotkut tuollaistakin harrastavat mutta koskaan ei ole käynyt edes mielessä itse ryhtyä moiseen. Tuo on yksiselitteisesti väärin.
No niin ap: tässä sinulle otosta. Vieläkö olet sitä mieltä, että suurin osa huijaa vai tarkoititko vain omaa lähipiiriäsi?
Punnitsemiskone!!!! :'D
Ap taitaa olla aika nuori, kun ei edes tunne sanaa vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Voin. Varastetulla tavaralla ei ole siunausta.
En ole uskovainen.
Jos aikoo tehdä vilunkia, kannattaa sitten ajatella isosti. Kunnon petos, jolla olisi jo jotain taloudellista vaikutusta omaan elämään. Turha pilata kaikkea "nakkivarkaudella". Parempi tehdä "naccivarcaus".
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ensinnäkin ne lehdet suojaavat sitä yleensä syötävää osaa ja parantavat säilyvyyttä, jos kukkakaalia ei käytetä heti. Toiseksi ne lehdet ovat myös syötäviä, vaikka harva niitä kai käyttää.
En ole huijannut, koska minulla ei ole tatuointeja enkä polta. Toisin sanoen en ole WT:tä.
En koskaan.
Toihan on ihan älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
En ole huijannut, koska minulla ei ole tatuointeja enkä polta. Toisin sanoen en ole WT:tä.
Sama täällä. Ei ole lävistyksiäkään.
Punnitsemiskone? Se on VAAKA, ihan tavallinen sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ensinnäkin ne lehdet suojaavat sitä yleensä syötävää osaa ja parantavat säilyvyyttä, jos kukkakaalia ei käytetä heti. Toiseksi ne lehdet ovat myös syötäviä, vaikka harva niitä kai käyttää.
Kun ne lehdet on riivitty pois, jäljellä on vielä pitkä ja paksu kanta. Onko mukana työkalu sen poistamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä oli useasti ainakin tarjousaikana kukkakaalihyllyn vieressä roska-astia, johon oli ihan tarkoitettu asiakkaan halutessaan riipiä ne lehdet. En tiedä, onko enää.
Että heitänkö itsekunnioitukseni katuojaan jonkun banaanin takia? Jätän vaan ostamatta, jollei hinta miellytä.
En koskaan varasta. Se on väärin ja myös noloa. Varkaiden kannattaa ottaa huomioon myös se, että nykyisin kaupan tiloja kameravalvotaan tarkasti. Tässä valvonnassa voidaan huomata nuo vaakahuijauksetkin. Joku vuosi sitten uutisoitiin härskistä varkaasta: varas täytteli vetolaukkua kaupassa kaikenlaisilla tuotteilla. Sitten hän meni kassan ohitse, maksoi jonkin ostoksen, muttei mitään vetolaukussa olevaa. Valvomossa häntä oli kuitenkin tarkkailtu ja vartija oli odottamassa kassan jälkeen.