Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset 2,5 viikon päästä?

Vierailija
09.01.2020 |

Aiemmat kuukautiset alkoivat 23.12. ja eilen (8.1.) alkoi taas runsas vuoto! Olo on vähän heikko ja mietin, että mitä ihmettä. Voiko uudet kuukautiset tulla näin pian vai voisiko olla jotain muuta? Kuukautiskiertoni on normaalisti noin 26-30 päivää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen oot?

Vierailija
2/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen (30+) eikä näin ole aiemmin käynyt. Kierto on suht säännöllinen ja menkat kestää noin 4 päivää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhainen keskenmeno?

Vierailija
4/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varhainen keskenmeno?

Raskaus ei ole mahdollinen. Ap

Vierailija
5/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ovuloinut tässä kierrossa, silloin kierto voi olla lyhyt. Ei varmaan mitään huolestuttavaa.

Vierailija
7/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et ovuloinut tässä kierrossa, silloin kierto voi olla lyhyt. Ei varmaan mitään huolestuttavaa.

Silloin kierto on kylläkin normaali tai pidempi kestoltaan. Mutta jokatapauksessa, tuskin tuollainen mitään vakavaa on. Hormonitoiminnan heilahteluja, kolmenkympin jälkeen jo yleistä.

Vierailija
8/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi just lähes sama! Menkat loppui, alle viikon päästä alkoi uudelleen. Kesti kaksi päivää?? Säikähdin. En tajua mikä juttu.

Vierailija
9/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joku kausi, jossa menkat tuli 4 kertaa 3 viikon välein, mutta sitten se taas tasottui. En tiedä, mikä oli syynä. Oli aika ärsyttävää kylläkin. 

Vierailija
10/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista! Jospa tämä ei olisi mitään vakavaa :) Ap

Vierailija
11/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä myytävien dieettien takia on myös monella kuukautiset mennet sekaisin.

Vierailija
12/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Jotain linkkejä tähän todisteeksi. Ja lisäksi, en mä ainakaan harrasta mitään nettidieettejä. En edes tiedä mitä ne on. Silti kuukautiskierto sekosi.

Vierailija
13/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Jotain linkkejä tähän todisteeksi. Ja lisäksi, en mä ainakaan harrasta mitään nettidieettejä. En edes tiedä mitä ne on. Silti kuukautiskierto sekosi.

Onhan näistä netissä juttua ollut ja myös kilpirauhanen on monillä kärsinyt nettidieettien takia.

Vierailija
14/19 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin varalta lääkärissä. Tutulla oli vastaava tilanne ja kohdunkaulalta löytyi solumuutoksia jotka sitten hoidettiin kuntoon. 

Vierailija
15/19 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas.. Jo kolmannet kuukautiset tänä vuonna! Ensimmäiset alkoivat 8.1., sitten 29.1. ja taas 19.2. Tämä on minulle aivan poikkeuksellista, aiemmin kierto on ollut noin 26-30 päivää.

Pitää varmaan käydä lääkärissä :(

Vierailija
16/19 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin varalta lääkärissä. Tutulla oli vastaava tilanne ja kohdunkaulalta löytyi solumuutoksia jotka sitten hoidettiin kuntoon. 

Tällaista vähän pelkään. Saapa nähdä, miten suhtautuvat tk:ssa vai onko yksityinen gyne sinut vaihtoehto. Ap

Vierailija
17/19 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista vähän pelkään. Saapa nähdä, miten suhtautuvat tk:ssa vai onko yksityinen gyne sinut vaihtoehto. Ap

Ainut vaihtoehto

Vierailija
18/19 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tämä olla oire alkavista vaihdevuosista ns premenopaussi? Jo 35-vuotiaana?

Vierailija
19/19 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla on alkanut vanhemmalla iällä olla aika useinkin parin viikon kuukautiskiertoja. Tosin kuukautiseni ovat olleet aina hirveän epäsäännölliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi