Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitas mielta tasta olette? Ajattelin pitaa 2-vuotiaat vilkkaat kaksoseni paivahoidossa (osapaiva, mutta 5 pva viikossa), kun pikkusisarus syntyy.

Vierailija
20.06.2006 |

Syynä tähän oma jaksamiseni. Pelkään, että palan loppuun kotona vilkkaitten 2-vuotiaiden ja mahdollisesti vaativan vauvan kanssa. Isovanhemmat vielä työelämässä ja asuvat 200 km päässä. Muuta hoitoapua ei ole saatavilla (paitsi esim. Mannerheimin lastensuojeluliitosta ehkä satunnaisesti). Mies tekee pitkiä työpäiviä ja on usein työmatkoilla poissa 4-5 pvä putkeen.

Onko ihan moraalitonta vielä näin joltain työssäkäyvän äidin lapselta päivähoitopaikka??

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

edelleen, kuka työssäkäyvä veisi lapsensa hoitoon vain viitenä päivänä kuukaudessa???

sinä vai??

tällä hetkellä pph:lla ei siis ole täyttä määrää lapsia viitenä päivänä kuukaudessa.

niinjoo, tiesitkö että sterilisaatio on vasta KOLMANNEKSI varmin ehkäisy? mitäs sitten jos se pettää?

mistä tiedät ettei minua ole steriloitu?

nojoo, turha tapella sinun kanssa, kun ei kerran sinun älynlahjat riitä ymmärtämään mitään..

toivottavasti et todellakaan ole äiti. pelottavaa että noin kapeakatseiset ihmiset lisääntyisivät..

En veisi. Kykenisin hoitamaan kotona enemmän kuin yhden lapsen kerrallaan.

Sterilisaatio on varmin ehkäisykeinon seksistä pidättäytymisen jälkeen. (99,9%)

Turha tapella, kyllä. Ellet kestä saamiasi vastauksia, ei ehkä jatkossa kannata kysyä mitään tai sitten kysyä ja ilmoittaa jo aloituksessa, minkälaiset vastaukset hyväksytään ilman, että herne menee nenään.

Älykkyydessä kestän kyllä vertailun sinuun. Jos sinä kutsut minua kapeakatseiseksi, niin mikäköhän itse olet, kun sinulle kelpaa vain sellaiset vastaukset, jotka ovat samaa mieltä sinun itsesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme