Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun tuo Sarah Jessica Parker on sitten kaunein tietämäni nainen!!!

Vierailija
01.06.2006 |

Niin suloinen ja kaunis! Kaunis luusto kasvoissa, ihana hymy, vatsa aivan ihana, samoin jalat tosi kauniit. Ja tosi nokkela ja itsevarma ainakin Carriena :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

typy, vähän hassun oloinen roolissaan pyörii niin pahasti turhanpäiväisyyksissä.

Vierailija
2/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo on kyllä upea, hiukset myös!

Mutta pidetään tätä lohdullisena asiana: jospa jokaista naista sitten joku pitää kauniina. Minuakin. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naama on kuin petolinnun peppu. Tässä taas näkee kauinka erilaiset maut ovat. minä olen aina ihmetellyt kuinka noin kolhon näköinen nainen on niin suosittu. Vartalo on kyllä oikeasti siro ja kaunis, mutta se naama.....

Vierailija
4/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ymmärrä, että mistä kohtaa se kasvoistaan muka on kaunis. Olen aina pitänyt häntä todella rumana; piiitkä hevosen naama ja kasvojen luustokin jotenkin " jolistuneen" oloinen. MUTTA silmät hänellä ovat kauniit ja jotenkin " hymyilevät" .

Vierailija
5/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan sanonut kenestäkään naisesta,että olisi kaunis. sjp on kyllä kaikintavoin kaunein näkemäni nainen. mieheni on asiasta aivan eri mieltä. jos tuntisin vetoa naisiin,varmaan ihastuisin.

Vierailija
6/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis R- U - M - A ksi!!

Ei ole missi, mutta erittäin kaunis ja viehättävä omalla tavallaan! Siinä on sitä jotain! Voisin heti vaihtaa naamoja Sarahin kanssa...

Vierailija
7/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. N

Vierailija
8/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kolhot kasvot. Olen aina ollut sitä mieltä. Upea vartalo kyllä mutta ruma pärstä.

Ja kauniita naisia kasvoiltaan ovat mielestäni esim. Halle Berry, Nicole Kidman jne

Vierailija
9/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

todella kolhot kasvot. Olen aina ollut sitä mieltä. Upea vartalo kyllä mutta ruma pärstä.

Ja kauniita naisia kasvoiltaan ovat mielestäni esim. Halle Berry, Nicole Kidman jne

Vierailija
10/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen mittapuun mukaan monet amerikkalaiskaunottaret ovat kasvonpiirteiltään kovin maskuliinisia.

Vierailija
11/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sex and the city nelikosta rumin. Tehtyä kauneutta (hiuslisäkkeet), hampaat (oikaistu ja valkaista), nenä (suoristetty - verratkaapa hänen nuoruuden elokuviaan). Silmissä paksu meikki. Kropassa ei mitään muotoja - voisi olla poika.

Vierailija
12/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia ovat mm. nuori Elizabeth Taylor ja Catherine Zeta-Jones.

Vierailija
13/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap ja muut samanmieliset taitavat ihan tosissaan pitää SJP:tä kauniina? Ei häntä nyt varsinaisesti ehkä rumaksikaan voi sanoa, mutta enemmän sille puolelle kallistuu kuitenkin.

Vierailija
14/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisille taas persoonallinen ulkonäkö on kauneutta. SJP selvästi edustaa tätä persoonallista tyyliä. Mä en ihan ensinäkemältä sanoisi häntä kauniiksi, mutta joissakin kuvakulmissa tulee sellainen olo, että WOW tuota naista! Mä kyllä tykkään, että juuri pienet virheet tekevät ihmisestä mielenkiintoisemman näköisen.

On kyllä aika huvittavaa, että täällä haukutaan joitain julkkunaisia rumiksi. Luuletteko te oikeasti, että USA:n kokoisessa maassa pääsisi ruma nainen kauniin naisen rooliin. Niillä kun on siellä tipuja rivissä odottamassa. Aika laveaa sanakäyttöä...

Vierailija
15/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppakin mun mielestä on kolho, luumainen ja jotenkin siitä puuttuu naisellinen pyöreys.

Vierailija
16/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikein ymmärtänyt sitä miksi sitä pidetään niin tyylikkäänä jne. tai no, onhan se tyylitietoinen sellaisella gloria-kukkahattutäti-tavalla, konservatiivisesti, huolimatta siitä että välillä asuvalinnat on " rohkeita" .

Vierailija
17/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo on oikein kuivakka, poikamainen. Naamataulu näyttää ihan noita-akan pärstältä.. Näyttelijänä hyvin ärsyttävä ja huono!!!

Vierailija
18/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain jaksoissa hän on todella kaunis.. Oletteko huomanneet että kasvotkin näyttävät joka jaksossa erillaisilta.. Johtuu tietystä meikistä, mutta tietty meikki saa hänet kauniiksi..

Siinä jaksossa missä hänellä on sellainen punainen mekko ja hän kävelee puistossa syksyllä sen yhden valloituksensa kanssa hän on jumalaisen kaunis.. Siis se jakso missä tämä yhden illan ihastus jättää hotellin yöpöydelle rahaa kirjekuoressa. :)

Vierailija
19/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala harppu!

Vierailija
20/29 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit sääret ja kapea vyötärö. Silmät on todella kauniit ja kasvot miellyttävät. Näyttäisinpä minäkin tuolta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi