Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
7081/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös liikavarpaat leikattu, ja muuten 42 koon kengät- hirveän iso jalka noin pinellä naisella, tästä näkyy

https://www.thesun.co.uk/fabulous/7633904/meghan-markle-feet-bunion-sur…

Se että on jalkansa pilannut huonoilla kengillä kertoo ... mielenkiintoisesta arvomaailmasta, mutta mitä ihmeen väliä hänen kenkiensä koolla on?

Okei, Meghanilla on pituuteensa nähden keskimääräistä isommat jalat, mutta mitä sitten? Eihän sille mitään edes voi.

Mä olen painanut ikäni lenkkareissa ja mulla on MIELETTÖMÄT vaivasenpatit. Niin on myös äidilläni ja mummollani. Sukuvika. Minulla on pari kaveria joilla aina mitä kamalimmat piikkarit jalassa ja silti mitä kauneimmat ja terveimmät jalat.

Vierailija
7082/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sahaa oksaa joka ruokkii sanotaan. Sarjakuvahan tästä tuli. Ei iso tarina. Mikki Hiiri ja Minni Hiiri.

Nyt meni vähän kielikuvat sekaisin :D! Älä sahaa oksaa, jolla istut. Älä pure kättä joka ruokkii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7083/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ellu määrää artsin elämän. sitten ellun jälkeen tuleva kuningas jne.

Vierailija
7084/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun fiilikset ovat että Mervi ei kestänyt olla aina vain rinssin kanssa naimisissa kun Katja saa joskus kuninkaan vaimo olla.

Heitti nopat nurkkaan ja sai itkupotkuraivarin.

Itkupotkuraivari Mekulle näyttää tulevan joka asiasta, joka ei mene omien vaatimusten mukaisesti. Yhyyyhyy.

Vierailija
7085/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana ei kasvattanut poikiaan luovuttajiksi vaan humaaneiksi, lojaaleiksi prinsseiksi. Todella ikävä että naisen vuoksi kaikki Dianan hyvyys ja opetus poikia kohtaan hukataan.

Diana kääntyy haudassaan kaikkien näiden H&M:n toilailuiden vuoksi :(

Vierailija
7086/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

"in starting to carve out a progressive new role within this institution"

Kuulostaa radikaalilta. Lisäksi nuo ilmaukset "continue to support" ja "collaborate with The Queen" kuulostavat siltä kuin he pitäisivät itseään ulkopuolisena tahona. Ihan erilaista kielenkäyttöä kuin Williamilla, joka virallisissa haastatteluissakin on käyttänyt sanaa "The Family".

En usko, että aloite muutokseen on tullut Elisabetilta (ellei perhesuhteissa ole tapahtunut jotain mullistavaa, josta emme tiedä), vaan luulen ennemmin, että Meghan ja Harry ovat saaneet tarpeekseen heihin kohdistuvasta arvostelusta ja haukkumisesta. Meghan on ollut erityisesti onneton roolissaan, ei ole sopeutunut siihen?

Harry oli aiemmin yksi Europan suosituimmista kuninkaallisista, mutta nykyään häntäkin haukutaan koko ajan. Ihmiset julkisesti ennustelevat, milloin Harry ja Meghan eroavat. Ehkä Harry ja Meghan eivät halua, että Archie joutuu kasvamaan tuollaisen huomion keskellä?

Ilmoituksesta tulee kaiken muodollisuuden läpi vaikutelma, että he haluavat ns. näyttää kaikille, etteivät kaipaa rahaa eivätkä hyväksyntää keneltäkään.

Ehkä Harryn ja Williamin viimeaikaiset ongelmat ovat johtuneet sitä, että William on tiennyt suunnitelmasta ja vastustanut muutosta?

Samaa mieltä, kuka hullu haluaa kasvattaa lapsensa Britaniassa kun lehdistön kohtelu on heitä kohtaan mitä on. En minä ainakaan!

Onnistuihan se Mekku kutsumaan paparazzit Kanadaankin! Ja onnistuisi minne vaan. Mutta lähdön syyhän ei ollut julkisuuden pakoilu, vaan se ettei Mekku pystynyt / jaksanut / viitsinyt opetella hovin tapoja. Rahat kyllä kelpasivat. Ja kelpaavat edelleen. Etää se siitä "itsenäisyydestä".

Vierailija
7087/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule vaivasenluita jos ei pidä pieniä kenkiä. mutta naiset ovat typeriä ja luulevat että miehet heitä arvostavat jos pienet kengät.

olen itse ollut muutaman kerran ostamassa lenkkareita niin olen nähnyt miten naiset yrittävät sulloa sitä jalkaansa liian pieniin lenkkareihin.

sanoinkin eräälle miehelle että vaimosi kannattaa nyt vaan ostaa pari numeroa isommat kengät eikä liian pieniä. nainen närkästyi mutta mies hymyili sanoen sitä olen juurikin yrittänyt tuoda hänelle esille.

nyt naiset kunnon kokoiset jalkineet vaikka sitten ne 45. ei todellakkaan tule mitään patteja.

Vierailija
7088/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He saivat kenkää. Kuningatar on tiukka ja säälimätön tarpeen vaatiessa. Ihmeen kauan se tätä katselikin, pisteet Lissulle!

Huolta ja murhetta tuottivat jo monen teinin edestä, aikuiset, lähes 40 -kymppiset ihmiset. Oli varmasti helpotus kuningattarelle myöntää näille ero. Paitsi taitaa tietää ettei Harryn käy hyvin, mutta minkäs teet. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Vierailija
7089/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tule vaivasenluita jos ei pidä pieniä kenkiä. mutta naiset ovat typeriä ja luulevat että miehet heitä arvostavat jos pienet kengät.

olen itse ollut muutaman kerran ostamassa lenkkareita niin olen nähnyt miten naiset yrittävät sulloa sitä jalkaansa liian pieniin lenkkareihin.

sanoinkin eräälle miehelle että vaimosi kannattaa nyt vaan ostaa pari numeroa isommat kengät eikä liian pieniä. nainen närkästyi mutta mies hymyili sanoen sitä olen juurikin yrittänyt tuoda hänelle esille.

nyt naiset kunnon kokoiset jalkineet vaikka sitten ne 45. ei todellakkaan tule mitään patteja.

Mun isä käyttää koon 46 kenkiä, ja silti sillä on vaivaisenluut.

Vierailija
7090/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isä käyttää koon 46 kenkiä, ja silti sillä on vaivaisenluut.

Jos niihin on taipumus, ne valitettavasti sitten vaan tulevat. Mutta pystyy ne tietty hankkimaankin vähäisellä perinnöllisyydellä käyttäessään vaan liian pieniä kenkiä.

T. Ortopedi

Vierailija
7091/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Kuulostaa radikaalilta. Lisäksi nuo ilmaukset "continue to support" ja "collaborate with The Queen" kuulostavat siltä kuin he pitäisivät itseään ulkopuolisena tahona. Ihan erilaista kielenkäyttöä kuin Williamilla, joka virallisissa haastatteluissakin on käyttänyt sanaa "The Family".

En usko, että aloite muutokseen on tullut Elisabetilta (ellei perhesuhteissa ole tapahtunut jotain mullistavaa, josta emme tiedä), vaan luulen ennemmin, että Meghan ja Harry ovat saaneet tarpeekseen heihin kohdistuvasta arvostelusta ja haukkumisesta. Meghan on ollut erityisesti onneton roolissaan, ei ole sopeutunut siihen?

Harry oli aiemmin yksi Europan suosituimmista kuninkaallisista, mutta nykyään häntäkin haukutaan koko ajan. Ihmiset julkisesti ennustelevat, milloin Harry ja Meghan eroavat. Ehkä Harry ja Meghan eivät halua, että Archie joutuu kasvamaan tuollaisen huomion keskellä?

Ilmoituksesta tulee kaiken muodollisuuden läpi vaikutelma, että he haluavat ns. näyttää kaikille, etteivät kaipaa rahaa eivätkä hyväksyntää keneltäkään.

Ehkä Harryn ja Williamin viimeaikaiset ongelmat ovat johtuneet sitä, että William on tiennyt suunnitelmasta ja vastustanut muutosta?

Samaa mieltä, kuka hullu haluaa kasvattaa lapsensa Britaniassa kun lehdistön kohtelu on heitä kohtaan mitä on. En minä ainakaan!

Onnistuihan se Mekku kutsumaan paparazzit Kanadaankin! Ja onnistuisi minne vaan. Mutta lähdön syyhän ei ollut julkisuuden pakoilu, vaan se ettei Mekku pystynyt / jaksanut / viitsinyt opetella hovin tapoja. Rahat kyllä kelpasivat. Ja kelpaavat edelleen. Etää se siitä "itsenäisyydestä".

Lähdön yksi iso syy taisi myös olla se, etteivät saaneet vapaasti tehdä bisnestä osana kuninkaallista perhettä. Eli juuri tällaiset tavaramerkkien mainostukset olivat kiellettyjä. Eli halusivat tehdä vapaammin bisnestä Kardashianien tapaan mm. somen kautta.

Vierailija
7092/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jee että on mukavaa lukea mammojen katkeraa tekstiä että muka Ellu olis heittäny pihalle.. missään tapauksessahan ei voi olla niin että mammat olis ollu vääräsä Meghanin suhteen..

Se sai potkut. Miten siinä olisi voitu erehtyä

?

Ensin kuuden viikon pakkoloma, eilen hysteerinen hermostunt kummallinen kuvauspromo ja tänään kenkää.

Tän näki jo Williamin käytöksestä yli vuosi sitten.

Potkuthan ne tuli. 

Vierailija
7093/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He saivat kenkää. Kuningatar on tiukka ja säälimätön tarpeen vaatiessa. Ihmeen kauan se tätä katselikin, pisteet Lissulle!

Huolta ja murhetta tuottivat jo monen teinin edestä, aikuiset, lähes 40 -kymppiset ihmiset. Oli varmasti helpotus kuningattarelle myöntää näille ero. Paitsi taitaa tietää ettei Harryn käy hyvin, mutta minkäs teet. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Näittekö sitä videota eiliseltä, missä Camillalla kysytään, tuleeko Megsua ikävä. Ihan huvittavin reaktio! Ei tosiaan taida kenelläkään tulla yhtään ikävä näitä.

Vierailija
7094/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isälläsi on liian pienet ne 46 kengät niin ei ihme että on ongelmia. moni mieskin pitää liian pieniä kengiä. käyvät sitten leikkauksessa kuten naisetkin.

ihme ja kumm. miksi sata vuotta sitten tai vähempikin aika. ei ollut tälläistä ongelmaa. mieti sitä sitten ja mieti tarkasti. löydät kyllä syyn.

Vierailija
7095/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Lähdön yksi iso syy taisi myös olla se, etteivät saaneet vapaasti tehdä bisnestä osana kuninkaallista perhettä. Eli juuri tällaiset tavaramerkkien mainostukset olivat kiellettyjä. Eli halusivat tehdä vapaammin bisnestä Kardashianien tapaan mm. somen kautta.

Suomessa on paljon sanontoja ahneudesta, jotka sopii tähänkin tilanteeseen.

Ahneus on pahhuulen juuri. (Kuru) (KRA)

Ahne otta raha ja vie vielä kukkaronki. (Uskela) (KRA)

Ahneus kunnian pettää. (Rauma) (KRA)

Ahneella on paskanen loppu. (Laukaa) (KRA)

Vierailija
7096/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös liikavarpaat leikattu, ja muuten 42 koon kengät- hirveän iso jalka noin pinellä naisella, tästä näkyy

https://www.thesun.co.uk/fabulous/7633904/meghan-markle-feet-bunion-sur…

Se että on jalkansa pilannut huonoilla kengillä kertoo ... mielenkiintoisesta arvomaailmasta, mutta mitä ihmeen väliä hänen kenkiensä koolla on?

Okei, Meghanilla on pituuteensa nähden keskimääräistä isommat jalat, mutta mitä sitten? Eihän sille mitään edes voi.

Mä olen painanut ikäni lenkkareissa ja mulla on MIELETTÖMÄT vaivasenpatit. Niin on myös äidilläni ja mummollani. Sukuvika. Minulla on pari kaveria joilla aina mitä kamalimmat piikkarit jalassa ja silti mitä kauneimmat ja terveimmät jalat.

Se onkin sukuvika ihan. Ei kengillä paljon vaikutusta ole.

Vierailija
7097/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näittekö sitä videota eiliseltä, missä Camillalla kysytään, tuleeko Megsua ikävä. Ihan huvittavin reaktio! Ei tosiaan taida kenelläkään tulla yhtään ikävä näitä.

Mistä tän videon löytää? Haluan todellakin katsoa fiksun Camillan reaktion! K

Vierailija
7098/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles ja Camilla!

Vierailija
7099/8664 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles antoi tamponille kasvot!

Vierailija