Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä
Kommentit (8664)
Vierailija kirjoitti:
Meghan oli tyrkyttänyt itseään Oscareihin. Eivät huolineet.
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Meghan oli tyrkyttänyt itseään Oscareihin. Eivät huolineet.
Eihän se edes ole tehnyt kunnollisia leffarooleja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päät eivät kestä. Meghan ei sopeutunut etikettiin ja Harry räpiköi vieressä. Kiinnostava nähdä minkä suojatyöpaikan saavat.
Mahtaako Williamia surettaa veljensä viimeisenkin mahdollisuuden itsenäistymiseen hävinneen Meghanin tossun alle?
Mahtaa Williamia surettaa sinne Meghanin tossun alle menetetty läheinen yhteys ja ystävyys Harryyn niin veljenä kuin työtoverina.
Ennemmin mä luulen että Harrya surettaa veljensä puolesta jolla ei ole mitään mahdollisuutta ottaa päätäntavaltaa elämästään. Hänen elämänsä on ennalta määrätty. Itse en ainekaan toivoisi sisarelleni tai veljelleni tollasta kohtaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päät eivät kestä. Meghan ei sopeutunut etikettiin ja Harry räpiköi vieressä. Kiinnostava nähdä minkä suojatyöpaikan saavat.
Mahtaako Williamia surettaa veljensä viimeisenkin mahdollisuuden itsenäistymiseen hävinneen Meghanin tossun alle?
Mahtaa Williamia surettaa sinne Meghanin tossun alle menetetty läheinen yhteys ja ystävyys Harryyn niin veljenä kuin työtoverina.
Ennemmin mä luulen että Harrya surettaa veljensä puolesta jolla ei ole mitään mahdollisuutta ottaa päätäntavaltaa elämästään. Hänen elämänsä on ennalta määrätty. Itse en ainekaan toivoisi sisarelleni tai veljelleni tollasta kohtaloa.
Voihan veljensä koska tahansa tehdä saman päätöksen. Ei ne ihmiset ole mitään kyborgeja vaan ihan vapaita ihmisiä. Valitsevat vain noin. Sinua kiusaa heidän valintansa. Ei voi mitään. Säälin enemmän Harrya, joka on niin tossunassu, että antaa yhden naisen vetää kaiken ihan teatteriksi. MM ei ole kukaan sanomaan juuta eikä jaata satojen vuosien työn tulokseen. Mitä ihmettä hän on itse saanut aikaan muuta kuin tupannut suunnitellusti kyseiseen instituutioon? Haloo.
Miten lapsen nimi "patentoidaan"? :'D Kun täällä väitetään että Meghan olisi "patentoinut" Archie-nimen jo ennen Harryyn tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA:n media puhuu näistä jo Kardashian-tyylisinä julkisuudella rahastajina. Ei taida tosiaan suunnitelmissa olla oikeasti mikään "eletään yksityistä, hiljaista elämää" -tyylinen suunnitelma. Ainakaan Meghanilla. Tajuaakohan Harry?
Kiinnostavaa, että heitä verrataan Kardashianeihin, sillä vaikka Meghan on osoittanut kiinnostusta hyvin toisentyyppisiin julkkiksiin eikä hänellä ole vastaavaa suurta perheyhteisöä, päinvastoin, niin jostain syystä hänestä on tullut voimakkaasti mielleyhtymä juurikin Kardashianin klaaniin.
Sikäli vertauksen ymmärtää, että Harryn ja Meghanin julkisuus kumpuaa kuninkaallisesta perheestä, johon toinen on syntynyt ja johon toinen avioitui. Ok, olihan Meghan jossain määrin tunnettu aiemmin, mutta ei Suits todellakaan mikään Game of Thrones tai Mad Men ollut suosioltaan ja tunnettavuudeltaan.
George Clooneyt, Beyoncet, Obamat ja Oprahit yms. ovat taasen tulleet tunnetuksi itse rakentamiensa urien ja omien saavutustensa kautta. Heistä on tullut julkkiksia, koska ovat osanneet tehdä varsinaisen työnsä niin hyvin, että suuri yleisö tunnistaa heidät. H & M ovat taas päässeet/joutuneet julkisuuteen ainoastaan perhekontaktiensa takia niin kuin Kardashianitkin. He ovat pelkkiä julkkiksia.
Naimalla kuuluisuuteen kun ei omat ansiot riitä.
Toisaalta jopa Kardashianit ovat tehneet sentään jotain ihan itse julkisuutensa eteen. Harry taas ei yhtään mitään, on vain syntynyt tiettyyn perheeseen. Eikä Meghan mitään muuta kuin mennyt Harryn kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneeköhän Kate ja William koskaan kylään Meghanin ja Harryn luokse kun löytävät oman kodin?
Itse ainakin uskon että tulevat näkemään toisiaan, Katekin toivoi että lapset oppisivat tuntemaan toisensa.Harry ja William ovat tehneet sovinnon.
Tämänö osoituksena Harry skippasi täysin veljensä isännöimän tilaisuuden, johon hänen oli alunperin tarkoitus osallistua?
Jos sinulta on mennyt ohi niin Harry luopui tota tilaisuutta ennen kuninkaallisista edutustehtävistä. Ollut kovasti juttua lehdissä viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan veljensä koska tahansa tehdä saman päätöksen. Ei ne ihmiset ole mitään kyborgeja vaan ihan vapaita ihmisiä. Valitsevat vain noin. Sinua kiusaa heidän valintansa. Ei voi mitään. Säälin enemmän Harrya, joka on niin tossunassu, että antaa yhden naisen vetää kaiken ihan teatteriksi. MM ei ole kukaan sanomaan juuta eikä jaata satojen vuosien työn tulokseen. Mitä ihmettä hän on itse saanut aikaan muuta kuin tupannut suunnitellusti kyseiseen instituutioon? Haloo.
Se on pikkasen eri asia luopua kruunusta mitä varten olet syntynyt kun jostain rivimiehen paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneeköhän Kate ja William koskaan kylään Meghanin ja Harryn luokse kun löytävät oman kodin?
Itse ainakin uskon että tulevat näkemään toisiaan, Katekin toivoi että lapset oppisivat tuntemaan toisensa.Harry ja William ovat tehneet sovinnon.
Tämänö osoituksena Harry skippasi täysin veljensä isännöimän tilaisuuden, johon hänen oli alunperin tarkoitus osallistua?
Jos sinulta on mennyt ohi niin Harry luopui tota tilaisuutta ennen kuninkaallisista edutustehtävistä. Ollut kovasti juttua lehdissä viime aikoina.
Osallistui kuitenkin päivätilaisuuteen ja otatti itsestään promokuvia.
Onhan tämä saippuaooppera aivan valtavan viihdyttävää.
Lukeeko kukaan muu tuota Lipstick Alley Meghan Markle unpopular opinions -keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Ja USAssa kaydaan oikeudenkayntia presidentin viraltapanosta mutta ei nay Suomessa ainakaan naisia kiinnostavan.
Williamilla on ollut mahdollisuus kuitenkin mm toimia pelastushelikopterilentäjänä vaikka tuleva kuningas on. Hollannin kuningas lenteli perämiehenä. Ihan hyvin Harry olisi voinut toteuttaa itseään haluamallaan tavalla opiskellen vaikkapa eläinlääkäriksi. Toki edustustöitä riittää jo aseman takia, mutta satunnaiset puheet juhlissa ja kekkerit silloin tällöin ei rasita leipätyön päälle, jos niin haluaa. On myös paljon perheyrityksiä, joissa lapset seuraavat vanhempien jalanjälkiä, jopa ihan oletusarvona ja lapset kasvatetaan niihin ammatteihin ja käytäntöihin, joilla perheyritys porskuttaa taas yhden sukupolven eteenpäin. On siis väärin luulla että kuninkaallisuus rajoittaisi omien unelmien ja haaveiden toteuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös liikavarpaat leikattu, ja muuten 42 koon kengät- hirveän iso jalka noin pinellä naisella, tästä näkyy
https://www.thesun.co.uk/fabulous/7633904/meghan-markle-feet-bunion-sur…
42? Miks sillä on aina kuvissa liian isot korkkarit? Jos sen kengänkoko on 42 niin noi korkkarit ovat ainakin 45 😂
Ehkä, vaivaisenluut ovat kipeät ja kengissä on siinä kohtaa pehmustetta? Ja "liian isot" kengät saavat oman jalan näyttämään pienemmältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh milläs Meghanin haukkuminen nyt oikeutetaan
Rikkoi taas yhden perheen. Tuskin jää tähän.
Yläpeukku jos liitto Harryn kanssa kestää alle seitsemän vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja USAssa kaydaan oikeudenkayntia presidentin viraltapanosta mutta ei nay Suomessa ainakaan naisia kiinnostavan.
Et ole koskaan viihteestä kuullut? As in, eroaa vakavista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös liikavarpaat leikattu, ja muuten 42 koon kengät- hirveän iso jalka noin pinellä naisella, tästä näkyy
https://www.thesun.co.uk/fabulous/7633904/meghan-markle-feet-bunion-sur…
42? Miks sillä on aina kuvissa liian isot korkkarit? Jos sen kengänkoko on 42 niin noi korkkarit ovat ainakin 45 😂
Ehkä, vaivaisenluut ovat kipeät ja kengissä on siinä kohtaa pehmustetta? Ja "liian isot" kengät saavat oman jalan näyttämään pienemmältä?
Ainakin ne saa hänet hiihtämään ja hoippumaan.
Tosi hassun näköiset noissa linnunkoivissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi nyt tarkoittaa oikeesti? Meinaako ne nyt leikkiä kuninkaallisia ja taviksia samaan aikaan?
Entäs kun Harry lempataan? Eikö Ellu enää voi määrätä Artsista?
Ei ne pysty lemppaamaan Harryä, kun ne joutuu elättämään tämän ns. "itsenäisen" 35-vuotiaan setämiehen.
Vierailija kirjoitti:
Williamilla on ollut mahdollisuus kuitenkin mm toimia pelastushelikopterilentäjänä vaikka tuleva kuningas on. Hollannin kuningas lenteli perämiehenä. Ihan hyvin Harry olisi voinut toteuttaa itseään haluamallaan tavalla opiskellen vaikkapa eläinlääkäriksi. Toki edustustöitä riittää jo aseman takia, mutta satunnaiset puheet juhlissa ja kekkerit silloin tällöin ei rasita leipätyön päälle, jos niin haluaa. On myös paljon perheyrityksiä, joissa lapset seuraavat vanhempien jalanjälkiä, jopa ihan oletusarvona ja lapset kasvatetaan niihin ammatteihin ja käytäntöihin, joilla perheyritys porskuttaa taas yhden sukupolven eteenpäin. On siis väärin luulla että kuninkaallisuus rajoittaisi omien unelmien ja haaveiden toteuttamista.
Williamin helikopterilentely oli aikamoista julkisuustemppua. Silloinhan kävi ilmi että hän oli jatkuvasti poissa mutta ei juuri edustanutkaan. Ilman kuninkaallista asemaa homma ei olisi onnistunut.
Jos on vaivasenluut, niin on pakko olla isot kengät, muuten ne puristavat kärjestä. Kärkeen täytyy laittaa paperia.