Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
5001/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edward VII kuvitteli kruunusta luopuessaan, että voi jatkaa kuitenkin entistä elämäänsä, mutta ilman kuninkaan raskaita velvollisuuksia. Hän oli hyvin suosittu kansan keskuudessa Walesin prinssinä. Mutta toisin kävi, joutui käytännössä maanpakoon, ja kaikki entiset ovet sulkeutuivat. Windsorin herttuapari oli suosittu jetset-piirien tilaisuuksissa, mutta tosi elämä jäi yksinäiseksi ilman perhettä ja rahapula vaivasi ylelliseen elämään tottunutta miestä, Wallisista puhumattakaan.

Käyköhän Harryllekin nyt samoin? Hollywoodin A-listan julkkisten kanssa näyttäytymistä, ja miettimistä samalla kuinka paljon saa tilaisuuksista rahaa.

Vierailija
5002/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edward VII kuvitteli kruunusta luopuessaan, että voi jatkaa kuitenkin entistä elämäänsä, mutta ilman kuninkaan raskaita velvollisuuksia. Hän oli hyvin suosittu kansan keskuudessa Walesin prinssinä. Mutta toisin kävi, joutui käytännössä maanpakoon, ja kaikki entiset ovet sulkeutuivat. Windsorin herttuapari oli suosittu jetset-piirien tilaisuuksissa, mutta tosi elämä jäi yksinäiseksi ilman perhettä ja rahapula vaivasi ylelliseen elämään tottunutta miestä, Wallisista puhumattakaan.

Käyköhän Harryllekin nyt samoin? Hollywoodin A-listan julkkisten kanssa näyttäytymistä, ja miettimistä samalla kuinka paljon saa tilaisuuksista rahaa.

Harry jättää tuon, ottaa naisen. Harry palaa pian ja ihanaa jos oppii. Meghan näyttää nyt todelliset kasvonsa pian Harrylle. Tai sitten kun rahat siis loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
5003/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko, kun kuun alussa joku tällä palstalla povasi, että tulee kuninkaallinen ero 6.1. Oli ymmärrettävissä, että avioero. Tämä ero tuli sitten julki pari päivää myöhemmin.

Vierailija
5004/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin näkyy pärjäävän, oli sitten vaikka koulutus mikä vaan. Tällä hetkellä varmaan maailman tunnetuin nainen.

Nelikymppinen työyön ja koditon, kolmas avioliitto päättymässä

Onhan hänenllä kaksio Kanadassa. Ei jää heti kodittomaksi.

Vierailija
5005/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tittelit lähtee!

Nyt mua säälittää jo Harry-parka, tittelit on menneet ja rahahanat kiinni. Kohta Meghan jättää Harryn ja vie pojan Harryn ulottumattomiin. Pitääkö Harryn sitten palata häntä koipien välissä takas Britteihin? On tainnu tämä emäntä-Meghan suunnitella koko jutun, ei noi kasvokuvat kahvikupeissa paljonkaan taida tuottaa, eihän Paavo ja Vuokko Väyrynenkään kuvakupeilla paljoo tienannu :))

Sitäpaitsi voiko ne edes käyttää Sussex Royal-tuotemerkkiä...

Duke / Duchess of Sussex oletettavasti säilyy heillä, mutta tuon Royal osuuden kanssa voi toki olla vähän hankalaa. Tokikaan Royal ei tarkoita suoranaisesti "menetettyä" HRH titteliä.

Eiköhän Sussex-titteli ole ensimmäinen, joka lähtee. Mikä ei oletettavasti kuulunut suunnitelmiin, kun kerran tarkoitus oli brändätä Sussex Royal.

Vierailija
5006/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain outoa on koko hommassa. Kaikkea ei tod kerrota. Kun nämä 2 menivät naimisiin niin eiköhän roolitus ollut ihan selvä kummallekin.

Koko maailma tarjottiin noille lautasella ja selvät roolit mutta kun on tyhmä niin ei sekään aina riitä. Kyse on luonteista loppujen lopuksi, kaikessa.

Vierailija
5007/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähti Henkalta Ja Maukalta titteli "hänen kuninkaallinen korkeutensa",  ja joutuvat palauttamaan Englannin asuntonsa remonttirahat!

https://www.is.fi/viihde/art-2000006377431.html

Vierailija
5008/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tittelit lähtee!

Nyt mua säälittää jo Harry-parka, tittelit on menneet ja rahahanat kiinni. Kohta Meghan jättää Harryn ja vie pojan Harryn ulottumattomiin. Pitääkö Harryn sitten palata häntä koipien välissä takas Britteihin? On tainnu tämä emäntä-Meghan suunnitella koko jutun, ei noi kasvokuvat kahvikupeissa paljonkaan taida tuottaa, eihän Paavo ja Vuokko Väyrynenkään kuvakupeilla paljoo tienannu :))

Duke / Duchess of Sussex oletettavasti säilyy heillä, mutta tuon Royal osuuden kanssa voi toki olla vähän hankalaa. Tokikaan Royal ei tarkoita suoranaisesti "menetettyä" HRH titteliä.

Eiköhän Sussex-titteli ole ensimmäinen, joka lähtee. Mikä ei oletettavasti kuulunut suunnitelmiin, kun kerran tarkoitus oli brändätä Sussex Royal.

Miksi ihmeessä Sussex lähtisi pariskunnan käytöstä, onhan Fergiekin edelleen Duchess of York?

Vierailija
5009/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oikein, että menettävät tittelinsä. Jos haluavat olla kuninkaallisia, niin hoitakoon velvollisuutensa.

Vierailija
5010/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellu teki juuri sen mitä olisin itsekin tehnyt eli riisui Meghanin mahdollisuudet roikottaa prinssiä kaupan. Hyvä.

Seuraava amerikantuliainen harkitseekin hiukan.

Vierailija
5011/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että luopuvat titteleistä ja maksavat takaisin remonttisumman ja muuttavat.

Eipä pääse lehdistö moittimaan että haluaa rusinat pullasta (Appelsin) nyt sitten viimein tulisi lehdistön ja kaikkien muidenkin pöpipäiden jättää heidät rauhaan.

Sinä olit se pöpipää joka haukkuu täällä muita vaikka on itse ihan pois todellisuudesta. Pidä nyt hyvänäsi vaan, tappiosi.

Mä en ole tässä ketjussa kirjoittanut yhtään mitään, sen verran sekoa jengiä on. Kirjoitin Appelsin ketjussa mutta ylläri ylläri se poistui.. joten otahan ne lääkkeet nyt, ja keksi joku muu pakkomielle.

Kirjoititjan sinä :) Pöpipää olet ja kaikki mitä kirjoitettiin oli ihan totta. Kyllä toivut kun nöyryyttä ja viisautta anot.

Sä voit väittää Meghanista mitä itse haluat mutta älä rupea väittämään että sinä tiedät minun kirjoituksistani yhtään mitään sekopää akka.

Älä välitä tuosta, se on koko ketjua häiriköinyt hulluilla viesteillään. Vastaa vain argumentti B kun kysyttiin lähdettä, tai että etsi itse. Ilmeisesti luulee kuuluvansa Englannin hoviin, varmaan jostain mielisairaalasta postailee, pelottavaa.

Vierailija
5012/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tittelit lähtee!

Miksi ihmeessä Sussex lähtisi pariskunnan käytöstä, onhan Fergiekin edelleen Duchess of York?

Fergie on Duchess of York, koska Andrewltä ei ikinä otettu titteleitä pois, ja eronneet naiset saavat käyttää Britanniassa ex-miestensä titteleitä. Vähän eri tilanne.

Vierailija
5013/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että luopuvat titteleistä ja maksavat takaisin remonttisumman ja muuttavat.

Eipä pääse lehdistö moittimaan että haluaa rusinat pullasta (Appelsin) nyt sitten viimein tulisi lehdistön ja kaikkien muidenkin pöpipäiden jättää heidät rauhaan.

Sinä olit se pöpipää joka haukkuu täällä muita vaikka on itse ihan pois todellisuudesta. Pidä nyt hyvänäsi vaan, tappiosi.

Mä en ole tässä ketjussa kirjoittanut yhtään mitään, sen verran sekoa jengiä on. Kirjoitin Appelsin ketjussa mutta ylläri ylläri se poistui.. joten otahan ne lääkkeet nyt, ja keksi joku muu pakkomielle.

Kirjoititjan sinä :) Pöpipää olet ja kaikki mitä kirjoitettiin oli ihan totta. Kyllä toivut kun nöyryyttä ja viisautta anot.

Sä voit väittää Meghanista mitä itse haluat mutta älä rupea väittämään että sinä tiedät minun kirjoituksistani yhtään mitään sekopää akka.

Itse olet sekopää akka. Lopettelehan taas jo ja niele myrkkysi. Näit AV mammojen selväpäisyyden nyt ja narsistinen raivosi kertoo loput luonteestasi. Heippa.

Vierailija
5014/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on oikein, että menettävät tittelinsä. Jos haluavat olla kuninkaallisia, niin hoitakoon velvollisuutensa.

Mutta eivät halua ja siksi luopuivat. Toivottavasti saavat elää vapaammin Kanadassa. Uskon että tekivät oikean päätöksen💕

Vierailija
5015/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet sekopää akka. Lopettelehan taas jo ja niele myrkkysi. Näit AV mammojen selväpäisyyden nyt ja narsistinen raivosi kertoo loput luonteestasi. Heippa.

Miksi sä väität täällä kaikkia kirjoittajia samaksi ihmiseksi, tajuatko kuinka paljon täällä käy väkeä?

Vierailija
5016/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä tuosta, se on koko ketjua häiriköinyt hulluilla viesteillään. Vastaa vain argumentti B kun kysyttiin lähdettä, tai että etsi itse. Ilmeisesti luulee kuuluvansa Englannin hoviin, varmaan jostain mielisairaalasta postailee, pelottavaa.

Hahah eniten realiteeteissahan oltiin ja realiteettitestauksen epäonnistuminen tekee kyllä teistä niitä mielisairaita tässä kohtaa jos teidän omilla termeilla tilannetta avataaan.

Vierailija
5017/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla aikovat ostaa sen 27 miljoonan kämpän Kanadassa ja maksaa miljoonan turvakulut vuodessa itse? Harry töihin Kanadan palkka-armeijaan ja Meghan täydellisin naisiin reality tähdeksi.

Vierailija
5018/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä siirto, ellei aikomuksena ole jättäytyä kokonaan pois julkisuudesta. Jatkossa Harry on edelleen julkisuudessa vahvasti (siitä ainakin Meghan pitää huolen) mutta arvokas titteli menetetty ikiajoiksi.

He ovat edelleenkin herttua ja herttuatar, "hänen kuninkaallinen korkeutensa" jää pois käytöstä!

Vierailija
5019/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit varmaan juhlivat joskin suruissaan Harrista mutta sitä että Megsu sai kotimatkan.

Vierailija
5020/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tittelit lähtee!

Fergie on Duchess of York, koska Andrewltä ei ikinä otettu titteleitä pois, ja eronneet naiset saavat käyttää Britanniassa ex-miestensä titteleitä. Vähän eri tilanne.

"With The Queen’s blessing, the Sussexes will continue to maintain their private patronages and associations. While they can no longer formally represent The Queen, the Sussexes have made clear that everything they do will continue to uphold the values of Her Majesty.

The Sussexes will not use their HRH titles as they are no longer working members of the Royal Family."

Tämän perusteella kuvittelisin, että HRH poistuu mutta Duke / Duchess of Sussexia voivat jatkossakin käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi