Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
5021/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edward VII kuvitteli kruunusta luopuessaan, että voi jatkaa kuitenkin entistä elämäänsä, mutta ilman kuninkaan raskaita velvollisuuksia. Hän oli hyvin suosittu kansan keskuudessa Walesin prinssinä. Mutta toisin kävi, joutui käytännössä maanpakoon, ja kaikki entiset ovet sulkeutuivat. Windsorin herttuapari oli suosittu jetset-piirien tilaisuuksissa, mutta tosi elämä jäi yksinäiseksi ilman perhettä ja rahapula vaivasi ylelliseen elämään tottunutta miestä, Wallisista puhumattakaan.

Käyköhän Harryllekin nyt samoin? Hollywoodin A-listan julkkisten kanssa näyttäytymistä, ja miettimistä samalla kuinka paljon saa tilaisuuksista rahaa.

No tuskin käy samoin. Tuosta edellisestä on yli 80 vuotta aikaa, eletään eri maailmassa nyt.

Vierailija
5022/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vasuria aina suututtaa jos totuus ja oikeus voittaa, mutta jotain käytöstä odotetaan. Ottakaa happea ei mitään hätää. Huomenna on uusi päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5023/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että luopuvat titteleistä ja maksavat takaisin remonttisumman ja muuttavat.

Eipä pääse lehdistö moittimaan että haluaa rusinat pullasta (Appelsin) nyt sitten viimein tulisi lehdistön ja kaikkien muidenkin pöpipäiden jättää heidät rauhaan.

Eipä kerrottu nostavatko yhä miljoonia sieltä duchysta...

Charles kyllä turvaa poikaansa.  Nuo ovat ihmisiä. Mutta niukimmin mahdollisin keinoin.

William tuskin on yhtä antelias aikanaan.

Siinä vaiheessa nämä on tahkonut sellasen omaisuuden että Williamin anteliaisuus on yks hailee.

Meneeköhän kuningattaren pussista toi 2,4 milliä remontin palautus rahoja? Sehän on hänen omistuksessaan ja olisi remontoitu ilman Harrya ja Meghaniakin. Vähän hassua jos vuokralaiset joutuvat maksamaan remontin.

Vierailija
5024/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla aikovat ostaa sen 27 miljoonan kämpän Kanadassa ja maksaa miljoonan turvakulut vuodessa itse? Harry töihin Kanadan palkka-armeijaan ja Meghan täydellisin naisiin reality tähdeksi.

Turvattu.et tulevat todennäköisesti edelleen valtion maksamana. Harry ei ole itse valinnut mihin perheeseen syntyy.

Vierailija
5025/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla aikovat ostaa sen 27 miljoonan kämpän Kanadassa ja maksaa miljoonan turvakulut vuodessa itse? Harry töihin Kanadan palkka-armeijaan ja Meghan täydellisin naisiin reality tähdeksi.

Turvattu.et tulevat todennäköisesti edelleen valtion maksamana. Harry ei ole itse valinnut mihin perheeseen syntyy.

Turvatoimet.

Vierailija
5026/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että luopuvat titteleistä ja maksavat takaisin remonttisumman ja muuttavat.

Eipä pääse lehdistö moittimaan että haluaa rusinat pullasta (Appelsin) nyt sitten viimein tulisi lehdistön ja kaikkien muidenkin pöpipäiden jättää heidät rauhaan.

Sinä olit se pöpipää joka haukkuu täällä muita vaikka on itse ihan pois todellisuudesta. Pidä nyt hyvänäsi vaan, tappiosi.

Mä en ole tässä ketjussa kirjoittanut yhtään mitään, sen verran sekoa jengiä on. Kirjoitin Appelsin ketjussa mutta ylläri ylläri se poistui.. joten otahan ne lääkkeet nyt, ja keksi joku muu pakkomielle.

Kirjoititjan sinä :) Pöpipää olet ja kaikki mitä kirjoitettiin oli ihan totta. Kyllä toivut kun nöyryyttä ja viisautta anot.

Sä voit väittää Meghanista mitä itse haluat mutta älä rupea väittämään että sinä tiedät minun kirjoituksistani yhtään mitään sekopää akka.

Älä välitä tuosta, se on koko ketjua häiriköinyt hulluilla viesteillään. Vastaa vain argumentti B kun kysyttiin lähdettä, tai että etsi itse. Ilmeisesti luulee kuuluvansa Englannin hoviin, varmaan jostain mielisairaalasta postailee, pelottavaa.

Pelottavampaa jos EI kirjottele mielisairaalasta.

Totta😂😂

Olikos neukuissa niin että kärrättiin älymystö Siperiaan? Täällä se ei enää onnistu, sorit siitä.

Vierailija
5027/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä siirto, ellei aikomuksena ole jättäytyä kokonaan pois julkisuudesta. Jatkossa Harry on edelleen julkisuudessa vahvasti (siitä ainakin Meghan pitää huolen) mutta arvokas titteli menetetty ikiajoiksi.

He ovat edelleenkin herttua ja herttuatar, "hänen kuninkaallinen korkeutensa" jää pois käytöstä!

No nuo nyt on kärpäsen kakkaa PRINSSIN/ HRH- titteliin verrattuna. Harrylle tod.näk. aika p*ska diili pitkässä juoksussa. Ellei sitten tosiaan haikaile sitä taviksen elämää eli pois julkisuudesta jne.

Joku 37 milliäkään ei riitä yhtäkkiä mihinkään jos haluaa ylläpitää edes lähelle samanlaista elämäntapaa kuin mitä heillä on ollut. Se kun nyt ei ole tavista nähnytkään...

Vierailija
5028/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charles kyllä turvaa poikaansa.  Nuo ovat ihmisiä. Mutta niukimmin mahdollisin keinoin.

Siinä vaiheessa nämä on tahkonut sellasen omaisuuden että Williamin anteliaisuus on yks hailee.

Meneeköhän kuningattaren pussista toi 2,4 milliä remontin palautus rahoja? Sehän on hänen omistuksessaan ja olisi remontoitu ilman Harrya ja Meghaniakin. Vähän hassua jos vuokralaiset joutuvat maksamaan remontin.

Millään ne mitään tahkoaa, he eivät ole enää mitään. Herttua ja Herttuatar kyllä ,mutta arvo meni kun kuninkaallinen titteli otettiin pois.

Vierailija
5029/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olit se pöpipää joka haukkuu täällä muita vaikka on itse ihan pois todellisuudesta. Pidä nyt hyvänäsi vaan, tappiosi.

Mä en ole tässä ketjussa kirjoittanut yhtään mitään, sen verran sekoa jengiä on. Kirjoitin Appelsin ketjussa mutta ylläri ylläri se poistui.. joten otahan ne lääkkeet nyt, ja keksi joku muu pakkomielle.

Kirjoititjan sinä :) Pöpipää olet ja kaikki mitä kirjoitettiin oli ihan totta. Kyllä toivut kun nöyryyttä ja viisautta anot.

Sä voit väittää Meghanista mitä itse haluat mutta älä rupea väittämään että sinä tiedät minun kirjoituksistani yhtään mitään sekopää akka.

Älä välitä tuosta, se on koko ketjua häiriköinyt hulluilla viesteillään. Vastaa vain argumentti B kun kysyttiin lähdettä, tai että etsi itse. Ilmeisesti luulee kuuluvansa Englannin hoviin, varmaan jostain mielisairaalasta postailee, pelottavaa.

Ei. Se olin minä.

Ja me olimme oikeassa.

Ohis

Vierailija
5030/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tulevat Charlesin kautta, Valtiota ei suoraan maksamaan varmaan hyväksy juuri veronmaksajat.

Vierailija
5031/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noille mitään turvatoimia pidä maksaa veronmaksajilta. Maksakoot omasta pussista jos tarvitsevat.

Vierailija
5032/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken takana on nainen. 🎵🎶

Joka ihanasti rakastaa🎶

Vierailija
5033/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HE maksavat lukee lausunnossa.

Alkaako ne nyt myydä patoja ostosteeveessä kyten edellinen tittelinsä ryssinyt kuninkaallinen?

Vierailija
5034/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se olin minä.

Ja me olimme oikeassa.

Ohis

Kyllä me olimme oikeassa ja pienet sille :) Kiitos sinulle kun toit esille oikeita asioita ja pidit jöötä noille räksyttäjille. Arvostan.

Vierailija
5035/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä siirto, ellei aikomuksena ole jättäytyä kokonaan pois julkisuudesta. Jatkossa Harry on edelleen julkisuudessa vahvasti (siitä ainakin Meghan pitää huolen) mutta arvokas titteli menetetty ikiajoiksi.

He ovat edelleenkin herttua ja herttuatar, "hänen kuninkaallinen korkeutensa" jää pois käytöstä!

No nuo nyt on kärpäsen kakkaa PRINSSIN/ HRH- titteliin verrattuna. Harrylle tod.näk. aika p*ska diili pitkässä juoksussa. Ellei sitten tosiaan haikaile sitä taviksen elämää eli pois julkisuudesta jne.

Joku 37 milliäkään ei riitä yhtäkkiä mihinkään jos haluaa ylläpitää edes lähelle samanlaista elämäntapaa kuin mitä heillä on ollut. Se kun nyt ei ole tavista nähnytkään...

Eiköhän he siitä juuri haaveilleet. Kuka täysjärkinen haluaisi elää ja kasvattaa lapsensa julkisuudessa missä paparazzit seuraa joka askelta.

Vierailija
5036/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tittelit lähtee!

Nyt mua säälittää jo Harry-parka, tittelit on menneet ja rahahanat kiinni. Kohta Meghan jättää Harryn ja vie pojan Harryn ulottumattomiin. Pitääkö Harryn sitten palata häntä koipien välissä takas Britteihin? On tainnu tämä emäntä-Meghan suunnitella koko jutun, ei noi kasvokuvat kahvikupeissa paljonkaan taida tuottaa, eihän Paavo ja Vuokko Väyrynenkään kuvakupeilla paljoo tienannu :))

Sitäpaitsi voiko ne edes käyttää Sussex Royal-tuotemerkkiä...

Duke / Duchess of Sussex oletettavasti säilyy heillä, mutta tuon Royal osuuden kanssa voi toki olla vähän hankalaa. Tokikaan Royal ei tarkoita suoranaisesti "menetettyä" HRH titteliä.

Eiköhän Sussex-titteli ole ensimmäinen, joka lähtee. Mikä ei oletettavasti kuulunut suunnitelmiin, kun kerran tarkoitus oli brändätä Sussex Royal.

Miksi ihmeessä Sussex lähtisi pariskunnan käytöstä, onhan Fergiekin edelleen Duchess of York?

Fergie on Duchess of York, koska Andrewltä ei ikinä otettu titteleitä pois, ja eronneet naiset saavat käyttää Britanniassa ex-miestensä titteleitä. Vähän eri tilanne.

"With The Queen’s blessing, the Sussexes will continue to maintain their private patronages and associations. While they can no longer formally represent The Queen, the Sussexes have made clear that everything they do will continue to uphold the values of Her Majesty.

The Sussexes will not use their HRH titles as they are no longer working members of the Royal Family."

Tämän perusteella kuvittelisin, että HRH poistuu mutta Duke / Duchess of Sussexia voivat jatkossakin käyttää.

OK, kiitoksia - olin väärässä. Mielenkiintoinen ratkaisu. Mutta ehkä herttuanarvon poisottaminen olisi ollut turhan nöyryyttävää.

Vierailija
5037/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei mammat. mitä minä sanoin. SANOIN ETTÄ RAHAHANAT MENEE KIINNI JA TITTELIT LÄHTEE.

minun käskettiin mennä hoitoon. välillä käskettiin ottaa lääkkeet.

nyt ilkkuilijat saatte nokillenne.

pottuilijat ja veetuilijat siitäs saitte.

Vierailija
5038/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan kauan lehdet jaksavat repiä juttua tästä erosta? Varmaan ottaa aivoon kun menettivät hyvän tulonlähteen. M&H jutuilla on tienattu viimevuosina hyvin.

Vierailija
5039/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei mammat. mitä minä sanoin. SANOIN ETTÄ RAHAHANAT MENEE KIINNI JA TITTELIT LÄHTEE.

minun käskettiin mennä hoitoon. välillä käskettiin ottaa lääkkeet.

nyt ilkkuilijat saatte nokillenne.

pottuilijat ja veetuilijat siitäs saitte.

Ja sinulle vastattiin että sitä he juuri itse halusivat. Edelleen kannattaisi hakea apua tuohon pakkomielteeseen.

Vierailija
5040/8664 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkästään mystiset kirjaimet HRH häviää mutta Suusex pysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan