Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
3941/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennen Meghan on ollut todella hyvissä väleissä isänsä kanssa. Ei ole ollut ongelmia. Pappa betalar paljon asioita, mutta nykyiseen elämäntyyliin ei sovi tuollaiset isät.

Vierailija
3942/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koko ajan aavistellut, että Harry ei ole lapsen isä. Hänen käytöksessään on jotain sellaista. En ihmettele, jos tulee ilmoitus erosta ja että lapsi jää äidilleen. Kuka lapsen sitten lopulta kasvattaa, on sitten äidin valinta. Hänelle lapset eivät liene kovin tärkeitä, kun vasta kolmannessa vai neljännessä pidemmässä suhteessaan halusi lapsen.

Mitä?! Yhdennäköisyys on ilmeinen. Kaivapa jostain googlen kätköistä Harryn lapsuuskuvia.

Sama näkö ei vielä todista mitään. Voihan hän olla myös koeputkilapsi. Jotain hämärää lapsen syntymään liittyy, koska siitä tiedotettiin niin erikoisesti ja koska hän on ikäistään vanhemman näköinen.

Minusta se penska on ikäisensä näköinen ja lisäksi ihan saman näköinen kuin Harry vauvana

Ihan samalla tavalla voi väittää, että Harryn isä on Hewitt. Kyllähän Amerikassa voi tilata minkä näköisen lapsen tahansa. Mutta lapsen itsensä tähden en tietenkään toivo, että vanhemmuudessa olisi mitään epäselvää. Se miten vähän hän on ollut julkisuudessa, ei vain oikein sovi Meghanin tyyliin, mutta selitys voi olla järkevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ollyt harry ja Meghan olisi yrittänyt kieltää isän tapaamisen olisin laittanut Hatun ja Takin päälle ja sanonut ovelta : Menen nyt heti tapaamaan isääsi ja vietämme yhdessä pari päivää. Mikään ei olisi estänyt minua. Noin tuollaista akkaa on kohdeltava.

Olen samaa mieltä. Mutta minulla on myös sellainen tuntuma, että isä ei ole ihan terveen oloinen.... jotenkin aavistelen mielenterveyden ongelmia ja ehkä alkoholismiakin. M:n sisaruksethan ovat alkoholisteja ilmeisesti. Alkoholin ympäröiminä kasvaneista tytöistä tulee usein ns. miellyttäjiä, jotka oppivat manipuloimaan toisen hyvälle tuulelle ja olemaan kuitenkin itse hyvin varuillaan vaikka samalla hakevat huomiota. Minulla on mielikuva, M ei hylännyt isäänsä itsekkyyttään vaan suojellakseen itseään. Vaikka isä olisikin joskus ollut antelias (hyvittänyt?) niin hän on voinut muuttua toiseen suuntaan. Mutta siitä huolimatta tai juuri siksi, jonkun olisi pitänyt perehtyä sukuun, edes Harryn itse.

Tämä on ihan nassesta suoraan ettei sairaita omaisia tarvi käydä tapaamassa eikä viettää aikaa heidän kanssaan, jokaisella on vaan yhdet vanhemmat, ei ne ole kertakäyttötavaraa,

Ei voi millään käsittää miten typerä Harry on kun nieli ämmän kaikki teoriat tutustumatta itse, ihan lammas mies.

Riippuu ihan siitä, millä tavalla se vanhempi on sairas. Tämän tajuaa vain sellainen, jolla on lähisuvussa vakavia mielenterveyden ongelmia yhdistyneensä päihteisiin, ja hoitopakkoahan ei ole. Voin kertoa, että silloin ei voi muuta kuin pelastaa itsensä vanhemmiltaan. M: n isää en toki tunne sen enempää kuin te muutkaan. Mutta jokin hänen olemuksessaan ja käyttäytymisessään muistuttaa omista kokemuksistani.

Vierailija
3944/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan Harry hermoromahduksen kohta?

Vierailija
3945/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärme luo nahkaansa. Meghan on sellainen käärme Paratiisissa.

Vierailija
3946/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella Harry ei ole edes tavannut Megsun iskää ja kaikki mitä Meghan kertonut on pohja sille miten Harrya manipuoloinut. Miten epäreilua ettei isä koskaan saanut miesten välisttä tuokiota isältä.

Eikä Archie ole saanut tavata ja tutustua isoisäänsä. Vaikka Thomas Markle ei ole täydellinen ihminen, niin silti pitäisi lapsella olla oikeus tutustua isovanhempiin. Heille voi syntyä läheinen side toisiinsa ja tulla hyvin juttuun. Thomas voisi olla hyväkin isoisä.

Eikös hänellä ollut muitakin lapsenlapsia joita ei ole tavannut?

Tarinassa on muutakin kuin mitä on kerrottu.

Sukulaisiin ei ole mikään pakko pitää yhteyttä, mutta ei heitä myöskään pidä sitten mennä mediaan haukkumaan kuten Meghan teki.

Narsistiksi ei kasva tyhjästä eli jotain mäihää noissa vanhemmissa on ja pahasti. Doria on outo. Nytkin hyväksyy huonon käytöksen.

Vierailija
3947/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttuaparin julkaisemat kuvat Archiesta ovat reilusti photoshopattuja. Kuvissa jotka on otettu Afrikassa Archie on aivan isoisänsä Thomas Marklen kaksoisolento. Päänmuotoa myöten. Ihan järkyttävän silmiinpistävästi! Meghan on myös tumma versio sisarestaan Samanthasta. Thomasin geenit tuntuvat tulevan hyvin vahvasti esiin jälkikasvun suhteen. Tottahan toki Archiessa on myös Harrya mutta mikä on Thomasta ja mikä Harrya... Thomaksen ja Harryn silmät ovat yllättävän samanlaiset

Meghan:

https://www.mindfood.com/wp-content/themes/mindfood-theme/timthumb.php?…

Samantha:

https://media.vanityfair.com/photos/5bfeb79fa12eb22d7a1d36bd/master/w_2…

Thomas:

https://i0.wp.com/www.lucipost.com/wp-content/uploads/2020/01/pjimage-2…

Archie:

https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/mountbatte…:*

Vierailija
3948/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ollyt harry ja Meghan olisi yrittänyt kieltää isän tapaamisen olisin laittanut Hatun ja Takin päälle ja sanonut ovelta : Menen nyt heti tapaamaan isääsi ja vietämme yhdessä pari päivää. Mikään ei olisi estänyt minua. Noin tuollaista akkaa on kohdeltava.

Olen samaa mieltä. Mutta minulla on myös sellainen tuntuma, että isä ei ole ihan terveen oloinen.... jotenkin aavistelen mielenterveyden ongelmia ja ehkä alkoholismiakin. M:n sisaruksethan ovat alkoholisteja ilmeisesti. Alkoholin ympäröiminä kasvaneista tytöistä tulee usein ns. miellyttäjiä, jotka oppivat manipuloimaan toisen hyvälle tuulelle ja olemaan kuitenkin itse hyvin varuillaan vaikka samalla hakevat huomiota. Minulla on mielikuva, M ei hylännyt isäänsä itsekkyyttään vaan suojellakseen itseään. Vaikka isä olisikin joskus ollut antelias (hyvittänyt?) niin hän on voinut muuttua toiseen suuntaan. Mutta siitä huolimatta tai juuri siksi, jonkun olisi pitänyt perehtyä sukuun, edes Harryn itse.

Tämä on ihan nassesta suoraan ettei sairaita omaisia tarvi käydä tapaamassa eikä viettää aikaa heidän kanssaan, jokaisella on vaan yhdet vanhemmat, ei ne ole kertakäyttötavaraa,

Ei voi millään käsittää miten typerä Harry on kun nieli ämmän kaikki teoriat tutustumatta itse, ihan lammas mies.

Riippuu ihan siitä, millä tavalla se vanhempi on sairas. Tämän tajuaa vain sellainen, jolla on lähisuvussa vakavia mielenterveyden ongelmia yhdistyneensä päihteisiin, ja hoitopakkoahan ei ole. Voin kertoa, että silloin ei voi muuta kuin pelastaa itsensä vanhemmiltaan. M: n isää en toki tunne sen enempää kuin te muutkaan. Mutta jokin hänen olemuksessaan ja käyttäytymisessään muistuttaa omista kokemuksistani.

No Thomasin lähipiiri pitävät ihan mukavana vaatimattomana miehenä ja pitkä ura Hollywoodissa voi laittaa kallistamaan kuppia jos on älykäs mies. Ties mitä joutui näkemään ja kun sopparissa ettet kerro niin.

Vierailija
3949/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herttuaparin julkaisemat kuvat Archiesta ovat reilusti photoshopattuja. Kuvissa jotka on otettu Afrikassa Archie on aivan isoisänsä Thomas Marklen kaksoisolento. Päänmuotoa myöten. Ihan järkyttävän silmiinpistävästi! Meghan on myös tumma versio sisarestaan Samanthasta. Thomasin geenit tuntuvat tulevan hyvin vahvasti esiin jälkikasvun suhteen. Tottahan toki Archiessa on myös Harrya mutta mikä on Thomasta ja mikä Harrya... Thomaksen ja Harryn silmät ovat yllättävän samanlaiset

Meghan:

Samantha:

Thomas:

Archie:

Ja hahah minä arvasin että Luoja järjestää Meghanille oman isänsä näköisen lapsen just koska opetus. :D . Näin meni. Toki Meghan leikkelee lapsestaan sitten mallin näköisen.

Vierailija
3950/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on vaan parempi, että Doria ei tuo itseään esille/pysyttelee taka-alalla. Emme tiedä hänen mielipiteitään.

Vierailija
3951/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koko ajan aavistellut, että Harry ei ole lapsen isä. Hänen käytöksessään on jotain sellaista. En ihmettele, jos tulee ilmoitus erosta ja että lapsi jää äidilleen. Kuka lapsen sitten lopulta kasvattaa, on sitten äidin valinta. Hänelle lapset eivät liene kovin tärkeitä, kun vasta kolmannessa vai neljännessä pidemmässä suhteessaan halusi lapsen.

Mitä?! Yhdennäköisyys on ilmeinen. Kaivapa jostain googlen kätköistä Harryn lapsuuskuvia.

Sama näkö ei vielä todista mitään. Voihan hän olla myös koeputkilapsi. Jotain hämärää lapsen syntymään liittyy, koska siitä tiedotettiin niin erikoisesti ja koska hän on ikäistään vanhemman näköinen.

Minusta se penska on ikäisensä näköinen ja lisäksi ihan saman näköinen kuin Harry vauvana

Ihan samalla tavalla voi väittää, että Harryn isä on Hewitt. Kyllähän Amerikassa voi tilata minkä näköisen lapsen tahansa. Mutta lapsen itsensä tähden en tietenkään toivo, että vanhemmuudessa olisi mitään epäselvää. Se miten vähän hän on ollut julkisuudessa, ei vain oikein sovi Meghanin tyyliin, mutta selitys voi olla järkevä.

Meghanilla oli munasoluja pakkaseen laitettuna Kanadassa, helppo nyt ottaa purkista ja siementää vaikka Obamalla jos niikseen. Kyllä Harry teki elämänsä typeryyden.

Vierailija
3952/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thomas Markle ei juuri ollut yhteydessä vanhempiin lapsiinsa joka varmasti johtui siitä että hän petti näiden äitiä alkamalla suhteeseen Meghanin äidin kanssa. Välit eivät varmasti olleet parhaat mahdolliset. Meghan sen sijaan on saanut isänsä jakamattoman huomion koko elämänsä ajan ihan siihen asti kunnes tapasi Harryn. Isä maksoi koulutuksen ja muut kulut ennen kuin Meghan löysi töitä mutta netistä löytyy paljon kuvia meghanista eri-ikäisenä roikkumassa isänsä kaulassa. Vanhemmat sisarukset kokivat isänsä hylänneen heidät ja suosivan vain yhtä lasta niinkuin hän tekikin. Ei siis voi verrata sitä mikä suhde Thomaksella on vanhempiin lapsiinsa tai Meghaniin. Meghan oli isän suosikki ja perheen prinsessa.

Vierailija
3953/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thomasin ja Dorian avioeron syyt ei mahda olla kummoset kun Doria lespo :)

Vierailija
3954/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Thomasin lähipiiri pitävät ihan mukavana vaatimattomana miehenä ja pitkä ura Hollywoodissa voi laittaa kallistamaan kuppia jos on älykäs mies. Ties mitä joutui näkemään ja kun sopparissa ettet kerro niin.

Silti lapsillaan kaikilla ongelmia. Ja tosiaan ei pidä esim yhteyttä lastenlapsiin.

Vierailija
3955/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan:

Samantha:

Thomas:

Archie:

Samantha on mielestäni erittäin kaunis.

Vierailija
3956/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thomasin ja Dorian avioeron syyt ei mahda olla kummoset kun Doria lespo :)

Joshän on ollut pitkään vankilassa ja ajautunut suhteisiin naisten kanssa, niin se taitaa olla melko tyypillinen kuvio.

Vierailija
3957/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla oli munasoluja pakkaseen laitettuna Kanadassa, helppo nyt ottaa purkista ja siementää vaikka Obamalla jos niikseen. Kyllä Harry teki elämänsä typeryyden.

Sehän puhu omasta imperiumistaan ja Epstein samoin halusi siemennellä ympäriinsä omia siemeniään. Hullujahan nuo ovat ihan sekaisin. Hollywoodin hulluja ja rikollisia.

Vierailija
3958/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Se Australian tytär oli Epsteinin asunnon likka jolle Andrew heilutteli. Ja on Meghanin ja Misha No noon tuttu. Se aussilikka on poliittinen aktivisti. Niinkuin Meghankin. Trudeaun ja noitten poliittiset päämäärät erottaa Kanada ja Aussin Commonwealthista ovat samat. Trudeau suojellee Meghania koska tämä agenda.

Molemmat naiset tulivat prinssien ympärille samoihin aikoihin ja kaveruksia...Ja saivat aikaan tällaista.

Voisin kyllä hyvin kuvitella, että Meghan voisi hyvin näyttelijänä ryhtyä tuohon. En sitten tiedä onko hänellä poliittiset tarkoitusperät, mutta rahasta ja vallasta varmaan tekee mitä vain.

Ihmettelen vaan, että miksei Britannian tiedustelupalvelu ole saanut selville mitään? Luulisi kyllä että prinssin puolisoehdokkaat syynättäis pohjia myöten.

Eihän rakastunut mies usko mitään. Välirikko myös veljensä kanssa kun veli yrittää varoittaa saamiensa taustatietojen perusteella.

Vierailija
3959/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti lapsillaan kaikilla ongelmia. Ja tosiaan ei pidä esim yhteyttä lastenlapsiin.

Hän oli yhteydessä Harryyn, joka sitten morsiamensa kanssa lopettu yhteydenpidon. Kuninkaalliset ovat hyväkäytöksistä väkeä, mutta tuossa taisi rouva päättää, että yhteydenpito pitää lopettaa.

Vierailija
3960/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry näyttää siltä että on lääkityksellä. Silmistä huomaa.