IL: Tässä on uusi Bachelor!
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a867da01-924b-4a58-beb2-f85c5e82…
Voisiko enää taas täydellisempi hiusraja olla? Ja veikkaan, että kehopositiiviset kilpailevat tästä suhteellisen komeasta suomalaisesta miehestä, vaikka ihme kyllä, ohjelmaan on hyväksytty vaaleahiuksinen mies.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
On komea, ottaisin.
Siinäkö sinulle kriteerit parisuhteeseen?
Ihan tavallisen näköinen, ei nappaa.
Onkohan tuo sen ihan oikea ja alkup. sukunimi?
[minä vaan kysyn]
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinen, ei nappaa.
Eli tällainenko sinulle pitäisi olla?:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
No unelmien poikamies on valittu lähes varmoin ottein: mies nimittäin täyttää kaikki muut kohdat, paitsi 1/1 ja 8. Täällä naiset ovatkin jo ehtineet tuomita kurttunaamaksi, eli tuo 27 vuotta olisi hyvä raja siihen, että kasvot ovat vielä hyvin sileät.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi sanoa poikamies?
Koska ohjelman nimi on The Bachelor Suomi.
Kivan näköinen kaveri. Toivottavasti tapaa paljon hyviä mimmejä!
Miks näitä ohjelmia tehdään. Tulevat kai halvaksi.Kaikenmaailman hääohjelmat. Yök. Ennen tehtiin parempia ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi sanoa poikamies?
Koska ohjelman nimi on The Bachelor Suomi.
Miksi sekin on pitänyt vaihtaa? Mikä vika oli "Unelmien poikamiehessä"? Seuraavalle kaudelle varmaan jätetään Suomi pois, kun on kansainvälisempää olla Finland.
Vierailija kirjoitti:
Kivan näköinen kaveri. Toivottavasti tapaa paljon hyviä mimmejä!
Koska ulkonäkö ratkaisee kaiken.
Ei kiinnosta oli sitten kuinka täydellinen hiusraja tahansa. Olisi varmasti minulle ilkeä ja naureskelisi minun kaikille asioilleni vaikka ei olisi varaa oikeasti. Haluaisi tietenkin kauniin ihanan naisen mutta ei osaisi arvostaa ja olisi varmastikin aika omistushaluinen sekä valitettavasti kateellinenkin vielä onnellisuudesta sekä avoimuudesta. Yrittäisi kontrolloida ja epäilisi kaikesta ja vaatisi vain huomiota. Ei jatkoon. Hänen täytyy ehdottomasti oppia arvostamaan muitakin ihmisiä kuin vain itseänsä eikä kannata mielistellä yhtään ketään eli lisää itsevarmuutta. Olemuksesta huomaa että tarvitsee ryhtiä pyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo sen ihan oikea ja alkup. sukunimi?
[minä vaan kysyn]
En osaa sanoa, nyt otat selvää äkkiä!
Jo on naisilla pokkaa haukkua toisen ulkonäköä. Omasta mielestäni komea mies. N
Vierailija kirjoitti:
Minä en haukkunut, ihan komea on kyllä ja toivottavasti pysyy sellaisena.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vain sen, miten kovat ovat naisten vaatimukset siitä, miltä miehen tulisi näyttää kelvatakseen toiselle ihmiselle.
Poikamainen ja komea nuorimies. Oman makuun ehkä liiankin poikamainen. Luultavasti nuoremmat naiset tykkäävät ja osallistuvat ohjelmaan.
N44
Kauhee kurttunaama. Ei jatkoon.