Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
3921/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui onko Megsu ottanut huuliin lisää vai ovatko nuo raskaushuulet?

Kuudessa viikossa ehditään fiksata naamaa enemmänkin. Jospa hän yritti vielä kerran vampata Harryn ja jos se ei onnistunut, niin on sitten kuosissa, kun aloittaa taas itsenäisen naisen elämän. Hän tuskin pitkään yksin viihtyy. Nytkin huhutaan, että hän olisi jo aloittanut uuden suhteen.

Harry on kohta lähdössä vaimonsa luo. Kyllä ne pärjää.

Vierailija
3922/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollyt harry ja Meghan olisi yrittänyt kieltää isän tapaamisen olisin laittanut Hatun ja Takin päälle ja sanonut ovelta : Menen nyt heti tapaamaan isääsi ja vietämme yhdessä pari päivää. Mikään ei olisi estänyt minua. Noin tuollaista akkaa on kohdeltava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3923/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella Harry ei ole edes tavannut Megsun iskää ja kaikki mitä Meghan kertonut on pohja sille miten Harrya manipuoloinut. Miten epäreilua ettei isä koskaan saanut miesten välisttä tuokiota isältä.

Isä olisi kertonut, millaista Meghanin lapsuus oli, ja Harry olisi kenties osannut päätellä, että hän ei olekaan naimassa lähes orpoa tyttörukkaa, kuten oli luullut. Äitinsä Meghan on voinut opettaakin vastailemaan oikein, mutta isää hän ei olisi saanut juksaamaan.

Voin toki erehtyäkin.

Vierailija
3924/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koko ajan aavistellut, että Harry ei ole lapsen isä. Hänen käytöksessään on jotain sellaista. En ihmettele, jos tulee ilmoitus erosta ja että lapsi jää äidilleen. Kuka lapsen sitten lopulta kasvattaa, on sitten äidin valinta. Hänelle lapset eivät liene kovin tärkeitä, kun vasta kolmannessa vai neljännessä pidemmässä suhteessaan halusi lapsen.

Mitä?! Yhdennäköisyys on ilmeinen. Kaivapa jostain googlen kätköistä Harryn lapsuuskuvia.

Vierailija
3925/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui onko Megsu ottanut huuliin lisää vai ovatko nuo raskaushuulet?

Kuudessa viikossa ehditään fiksata naamaa enemmänkin. Jospa hän yritti vielä kerran vampata Harryn ja jos se ei onnistunut, niin on sitten kuosissa, kun aloittaa taas itsenäisen naisen elämän. Hän tuskin pitkään yksin viihtyy. Nytkin huhutaan, että hän olisi jo aloittanut uuden suhteen.

Harry on kohta lähdössä vaimonsa luo. Kyllä ne pärjää.

Näin toivomme. Jospa tällä kertaa tulisi ihan muokkaamaton kuvakin sieltä Kanadasta. Luulen kyllä, että erilaisia versioita on valmiiksi shopattuina. Vanhoja kuviahan noista kahdesta riittää monenlaiseen käyttöön.

Vierailija
3926/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koko ajan aavistellut, että Harry ei ole lapsen isä. Hänen käytöksessään on jotain sellaista. En ihmettele, jos tulee ilmoitus erosta ja että lapsi jää äidilleen. Kuka lapsen sitten lopulta kasvattaa, on sitten äidin valinta. Hänelle lapset eivät liene kovin tärkeitä, kun vasta kolmannessa vai neljännessä pidemmässä suhteessaan halusi lapsen.

Mitä?! Yhdennäköisyys on ilmeinen. Kaivapa jostain googlen kätköistä Harryn lapsuuskuvia.

Sama näkö ei vielä todista mitään. Voihan hän olla myös koeputkilapsi. Jotain hämärää lapsen syntymään liittyy, koska siitä tiedotettiin niin erikoisesti ja koska hän on ikäistään vanhemman näköinen.

Vierailija
3927/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan sai pahasti nenilleen.Nolo juttu kaiken kaikkiaan. Ihmeellisesti luetaan juttuja jos sellainen ajatus jäi mieleen että Meghan olisi jotakin voittanut. Meghan lähetettiin takaisin Kanadaan samantien sen jälkeen kun oli laittanut sen typerän instagram-postauksen eetteriin. Pariskunta ei selkeästikään ollut ajatellut asiaa kovin pitkälle kun eivät tajunneet että asiasta pitää ensin keskustella Kanadan kanssa, samoin kuin kuninkaallisen perheen neuvonantajien. Kun tässä on myös lakeja ja sääntöjä joita pitää noudattaa.  Pariskunta ilmoittaa muuttavansa Kanadaan ja Kanada ilmoittaa että ette ole tervetulleita. Kuinka NOLOA tämä on!

Pariskunta ilmeisesti kuvitteli että kuninkaallinen perhe yrittää paniikissa pitää heidät millä hinnalla hyvänsä ja saava kiristettyä itselleen paremman aseman mutta kuningatar pysyi tiukkana ja sanoi että pariskunnan toivetta kunnioitetaan. Harry on kuulemma henkisesti huonolla tolalla juuri nyt. Sitä odottaessa että Harry lähtee Meghanin perään. Vai lähteekö.

Vierailija
3928/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella Harry ei ole edes tavannut Megsun iskää ja kaikki mitä Meghan kertonut on pohja sille miten Harrya manipuoloinut. Miten epäreilua ettei isä koskaan saanut miesten välisttä tuokiota isältä.

Isä olisi kertonut, millaista Meghanin lapsuus oli, ja Harry olisi kenties osannut päätellä, että hän ei olekaan naimassa lähes orpoa tyttörukkaa, kuten oli luullut. Äitinsä Meghan on voinut opettaakin vastailemaan oikein, mutta isää hän ei olisi saanut juksaamaan.

Voin toki erehtyäkin.

Tämä selittäisi senkin, miksi sukulaisia ei voitu kutsua häihin. Joku olisi voinut möläyttää, että MM on oikeasti pari vuotta vanhempi kuin on kertonut olevansa tai jotain muuta.

Vierailija
3929/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpas Meghanin nenä kaventunut:  www.dailymail.co.uk/news/article-7892127/Newspaper-tells-Prince-Harry-M…;

Puolet kaventunut! Miksi ei oma ulkonäkö ole kelvannut?

Vierailija
3930/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan sai pahasti nenilleen.Nolo juttu kaiken kaikkiaan. Ihmeellisesti luetaan juttuja jos sellainen ajatus jäi mieleen että Meghan olisi jotakin voittanut. Meghan lähetettiin takaisin Kanadaan samantien sen jälkeen kun oli laittanut sen typerän instagram-postauksen eetteriin. Pariskunta ei selkeästikään ollut ajatellut asiaa kovin pitkälle kun eivät tajunneet että asiasta pitää ensin keskustella Kanadan kanssa, samoin kuin kuninkaallisen perheen neuvonantajien. Kun tässä on myös lakeja ja sääntöjä joita pitää noudattaa.  Pariskunta ilmoittaa muuttavansa Kanadaan ja Kanada ilmoittaa että ette ole tervetulleita. Kuinka NOLOA tämä on!

Pariskunta ilmeisesti kuvitteli että kuninkaallinen perhe yrittää paniikissa pitää heidät millä hinnalla hyvänsä ja saava kiristettyä itselleen paremman aseman mutta kuningatar pysyi tiukkana ja sanoi että pariskunnan toivetta kunnioitetaan. Harry on kuulemma henkisesti huonolla tolalla juuri nyt. Sitä odottaessa että Harry lähtee Meghanin perään. Vai lähteekö.

Voihan hän siellä käväistä, mutta en usko, että hän jaksaa olla siellä. Rouva luultavasti purkaa kaiken raivonsa Harryyn, joka ei sellaista kestä. Tai sitten hänen pitää alkaa taas juopotella tai pössytellä, mikä johtaa uusiin ongelmiin.

Vierailija
3931/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpas Meghanin nenä kaventunut:  www.dailymail.co.uk/news/article-7892127/Newspaper-tells-Prince-Harry-M…;

Puolet kaventunut! Miksi ei oma ulkonäkö ole kelvannut?

Tai omat rinnat? Uusimmissa Kanadan-kuvissa rinnat ovat puolet pienemmät kuin viimeisissä Lontoon-kuvissa.

Vierailija
3932/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry käy jotenkin sääliksi. Ei ole raukka itsenäistynyt oikein koskaan. Vaikka on saanut siihen mahdollsiuuden monta kertaa. Nyt nai naisen, jonka tossun alle joutui ja menetti sen vähänkin itsenäisyytensä.

Vierailija
3933/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ollyt harry ja Meghan olisi yrittänyt kieltää isän tapaamisen olisin laittanut Hatun ja Takin päälle ja sanonut ovelta : Menen nyt heti tapaamaan isääsi ja vietämme yhdessä pari päivää. Mikään ei olisi estänyt minua. Noin tuollaista akkaa on kohdeltava.

Olen samaa mieltä. Mutta minulla on myös sellainen tuntuma, että isä ei ole ihan terveen oloinen.... jotenkin aavistelen mielenterveyden ongelmia ja ehkä alkoholismiakin. M:n sisaruksethan ovat alkoholisteja ilmeisesti. Alkoholin ympäröiminä kasvaneista tytöistä tulee usein ns. miellyttäjiä, jotka oppivat manipuloimaan toisen hyvälle tuulelle ja olemaan kuitenkin itse hyvin varuillaan vaikka samalla hakevat huomiota. Minulla on mielikuva, M ei hylännyt isäänsä itsekkyyttään vaan suojellakseen itseään. Vaikka isä olisikin joskus ollut antelias (hyvittänyt?) niin hän on voinut muuttua toiseen suuntaan. Mutta siitä huolimatta tai juuri siksi, jonkun olisi pitänyt perehtyä sukuun, edes Harryn itse.

Vierailija
3934/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinhan jo että ne Meghanin kansainvälisten suhteiden koulutukset olivat nukketalo tasoa :) Se koulu on ihan hikipediasta.

Vierailija
3935/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä veikkaa? Tumblrn sekopää? Meghanista en pidä, mutta liiallisuuksiin jo menee. Vauvaan on ihan Harryn näköinen.

Vierailija
3936/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Mutta minulla on myös sellainen tuntuma, että isä ei ole ihan terveen oloinen.... jotenkin aavistelen mielenterveyden ongelmia ja ehkä alkoholismiakin. M:n sisaruksethan ovat alkoholisteja ilmeisesti. Alkoholin ympäröiminä kasvaneista tytöistä tulee usein ns. miellyttäjiä, jotka oppivat manipuloimaan toisen hyvälle tuulelle ja olemaan kuitenkin itse hyvin varuillaan vaikka samalla hakevat huomiota. Minulla on mielikuva, M ei hylännyt isäänsä itsekkyyttään vaan suojellakseen itseään. Vaikka isä olisikin joskus ollut antelias (hyvittänyt?) niin hän on voinut muuttua toiseen suuntaan. Mutta siitä huolimatta tai juuri siksi, jonkun olisi pitänyt perehtyä sukuun, edes Harryn itse.

Tämä on ihan nassesta suoraan ettei sairaita omaisia tarvi käydä tapaamassa eikä viettää aikaa heidän kanssaan, jokaisella on vaan yhdet vanhemmat, ei ne ole kertakäyttötavaraa,

Ei voi millään käsittää miten typerä Harry on kun nieli ämmän kaikki teoriat tutustumatta itse, ihan lammas mies.

Vierailija
3937/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama näkö ei vielä todista mitään. Voihan hän olla myös koeputkilapsi. Jotain hämärää lapsen syntymään liittyy, koska siitä tiedotettiin niin erikoisesti ja koska hän on ikäistään vanhemman näköinen.

Minusta se penska on ikäisensä näköinen ja lisäksi ihan saman näköinen kuin Harry vauvana

Vierailija
3938/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä Archie ole saanut tavata ja tutustua isoisäänsä. Vaikka Thomas Markle ei ole täydellinen ihminen, niin silti pitäisi lapsella olla oikeus tutustua isovanhempiin. Heille voi syntyä läheinen side toisiinsa ja tulla hyvin juttuun. Thomas voisi olla hyväkin isoisä.

Vierailija
3939/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanin tavoitehan oli esitellä lapsi ensimmäistä kertaa jonkun laajalevikkeisen muotilehden kannessa ja sen takia lasta aluksi piiloteltiin.

Vierailija
3940/8664 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Random Encounters leffan Abby Wathen sukua suomalaiselle Wathenin Heinille? Meghan on siinä leffassa kanssa. Tubella Traileri siitä .