Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö ensitreffeille paikkaan jossa pitäisi olla meikittä (esim. sauna tms)?

Vierailija
08.01.2020 |

Mietityttää tuo, toisaalta haluaisin olla ensitreffeillä freesinä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en näyttäytyisi puolialasti/alasti ensitreffeillä todellakaan.

Vierailija
22/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi saunaan, mutta täysin meikittömänä tapasin nykyisen puolisoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispuolinen tuttu meni ensitreffeillä miehen kanssa hiihtämään ja sen perään menivät julkiseen saunaan. Oli kuulemma ollut oikein onnistunut treffikokemus.

OT mut tällä tavalla minäkin voisin harkita saunaan menoa ekoilla treffeillä, jos sauna tulee tavallaan "luonnollisena jatkumona" tuohon muuhun treffitekemiseen. Ja mies, joka kutsuisi ensitapaamiselle hiihtämään luonnon keskelle, saisi lähtökohtaisesti kyllä ison plussan mun kirjoissani :D

Vierailija
24/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis saunaan, koska sen jälkeinen punaisuus ei mun naamasta niin vaan lähdekään. Ja hiukset olis myös ongelma.

Vierailija
25/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne porvoolaisia saunoja, joissa ei voi meikkiä olla? Oletteko kuulleet vedenkestävistä meikeistä?

Vierailija
26/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän on vain nero, jos haluaa sellaiseen paikkaan ensitreffeille. Eipä tule yllätyksiä myöhemmin.

Jep, näkee heti selluliitin määrän.

Vierailija
27/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. En käytä voimakkaita meikkejä muutenkaan koskaan. 

Vierailija
28/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ulkoilu tai hiihto olisi mukavampi kuin saunominen. Meikittömyys on ihan OK.

Vierailija
29/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ajattelen, että voisin mennäkin, mutta silloin kun olen vielä treffeillä käynyt en todellakaan olisi mennyt.

En tiedä onko tässä kyse iän tuomasta itsevarmuudesta vai onko pitkä avioliitto vienyt todellisuudentajuni sen suhteen minkälaista on käydä ensitreffeillä...

Vierailija
30/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne porvoolaisia saunoja, joissa ei voi meikkiä olla? Oletteko kuulleet vedenkestävistä meikeistä?

Ai kamala mikä ajatuskin hikoilla saunassa naama töhnässä. Enää nykyisin ei, onneksi, uimahalleissakaan näe itänaapurista lähtöisin olevia naisia, jotka aikoinaan saattoivat tulla sinne täydessä pakkelissa.

Vierailija
31/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna tuntuisi hieman oudolta mutta mikä ettei.

M40

Vierailija
32/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikittä kyllä, ilman vaatteita ei. Olen muutenkin lähes poikkeuksetta meikittä, joten.

Vierailija
33/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan sellaiseen paikkaan ensitreffeillä josta pääsee helposti ja nopeasti jollain tekosyyllä lähtemään jos ei yhtään nappaa.

Sauna on liian vaivalloinen siihen.

Jatkossa kun tutustuisin paremmin niin voisin ihan hyvin mennä uimahalliin ja saunaan.

Vierailija
34/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on joidenkin miesten keino testata onko nainen "riittävän kaunis" meikittä ja riittävän hyväkroppainen. Sillähän ei useinkaan ole näiden sankareiden mielestä merkitystä vaikka näyttäisivät itse olevansa yhdeksännellä kuulla raskaana...

Vierailija
35/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lenkkitreffeillä. Minulla oli lenkkitrikoot eli varmaan tuli miehille selväksi vartalon muodot. Minulle taas tuli selväksi, ettei mies ollut näitä urheilullisia vesseleitä, jotka olevat itse urheilleet viimeksi koulussa. Olemme yhdessä edelleen.

Vierailija
36/36 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispuolinen tuttu meni ensitreffeillä miehen kanssa hiihtämään ja sen perään menivät julkiseen saunaan. Oli kuulemma ollut oikein onnistunut treffikokemus.

OT mut tällä tavalla minäkin voisin harkita saunaan menoa ekoilla treffeillä, jos sauna tulee tavallaan "luonnollisena jatkumona" tuohon muuhun treffitekemiseen. Ja mies, joka kutsuisi ensitapaamiselle hiihtämään luonnon keskelle, saisi lähtökohtaisesti kyllä ison plussan mun kirjoissani :D

Heh. Eli mies voi huijata sinut saunaan "luonnollisena jatkumona", kun ensin kutsuu hiihtoretkelle, joka ehkä sitten kestääkin vain 10 min, jotta pääsee pian näkemään sinut meikittä ja alasti.

Yhtä hyvin voit mennä sinne saunaan saman tien.