Nyt loppu HM:ltä ostaminen
Jaha. Eikö enään HM:ltä saa tilattua laskun kautta vaatteita? Pitää siis maksaa ennen kuin saa edes kokeilla itse vaatteita? Siis pitää lähettää tiedot johonkin HM:n ulkopuoliselle lainayhtiölle, jotta saa 30 päivää maksuaikaa?
Aika törkeää.
Kommentit (81)
No mitäs jos nostat sen perseesi ylös sohvalta ja menet ihan sinne kauppaan sovittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs jos nostat sen perseesi ylös sohvalta ja menet ihan sinne kauppaan sovittelemaan.
Meiltä 100km lähimpään H&M joten mukavampi tilata.
Vierailija kirjoitti:
Yksi netti/kuvastotilaamisen oleellisimmista hyödyistä on palvella myös sellaisia asiakkaita, jotka eivät asu fyysisten myymälöiden läheisyydessä, matkaa lähimpään vaateliikkeeseen voi olla satojakin kilometrejä. Kapeakatseinen kommentti sinulta.
Ja verkkokaupassa paljon tuotteita mitä ei ole myymälöissä.
Siis täh? Eikö toimi enää entisenlainen laskulla ostaminen?!? Juu, sitten en tilaa sieltä enää minäkään... Kiitos infosta!
Esim. Premium mallisto vaan verkossa.
Eiköhän tuossa yritys minimoi omia taloudellisia riskejään. Mielestäni se tilaus on jo tavallaan ostopäätös (poislukien väärän kokoiset tai reklamoitavat tuotteet), joten miksi niitä ei voisi maksaa heti tilauksen tehdessään? Miksi yrityksen pitäisi myöntää ylimääräistä maksuaikaa omalla riskillään?
Ja jos sen lisämaksuajan haluaa, niin eikö silloin ole ihan ok antaa omat tietonsa "pantiksi" pidennettyä maksuaikaa vastaan?
No kyllä nyt varmasti siellä H&M johtoa kovasti harmittaa, kun muutama av-mamma ei enää osta sieltä vaatteita. Tiedättekö, että kuinka paljon enemmän siihen menee työtunteja, kun pitää postitella ja ottaa vastaan palautuksia vs. se, että tehdään tuollainen ratkaisu maksujen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Eikö toimi enää entisenlainen laskulla ostaminen?!? Juu, sitten en tilaa sieltä enää minäkään... Kiitos infosta!
Ei ole tiliä enää vaan klarnan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että olen käynytkin, mutta kaikkia vaatteita mitä netissä on ei löydy itse liikkeestä. Muutenhan tämä kävisi 100% ap
Huomasin taas että Mangolta ei voi tilata laskulle. Esim.klarnalle. olisin pari takkia tilannut sovitukseen ja pitänyt toisen. Nyt jää tilaamatta kun palautusrahoja saa odotella kuukausia. Ja joo täällä ei ole Mango kauppaa.
Ei mikään ihme. Kiittäkää niitä jurpoja, jotka tilaavat eivätkä maksa. Tämä oli jossain vaiheessa ihan muotia, ja maksuhäiriömerkintöjä sateli.
Miksi ei voi maksaa kun tilaa? Rahat saa takaisin jos palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa yritys minimoi omia taloudellisia riskejään. Mielestäni se tilaus on jo tavallaan ostopäätös (poislukien väärän kokoiset tai reklamoitavat tuotteet), joten miksi niitä ei voisi maksaa heti tilauksen tehdessään? Miksi yrityksen pitäisi myöntää ylimääräistä maksuaikaa omalla riskillään?
Ja jos sen lisämaksuajan haluaa, niin eikö silloin ole ihan ok antaa omat tietonsa "pantiksi" pidennettyä maksuaikaa vastaan?
Miten pystyn sovittamaan vaatteita, jotta tiedän miten ne istuu ja millaisesta materiaalista ne on tehty? Eli ostajan pitää ottaa riski, että postista tulee joku surkuvaate? ap
Vierailija kirjoitti:
Joku ylimielinen hesalainen siellä kommentoi. Raukka ei tajua, että sen kehä kolmosen ulkopuolellakin on elämää. Paskoo varmaan järkytyksestä housuun, kun se nyt selviää.
Eikö HMltä kannattaisi muutenkin lopettaa pikamuodin ostaminen?
Kyl mä ainakin ihan normaalisti laskulle sain tilattua joulun alus viikolla... Lahjaksi meni. Laskun eräpäivä puolen välin kuuta mutta maksoin sen jo pois, kun lahjan saaja oli tyytyväinen😀. Onko se nyt muuttunut vai?
Miksi ostaa jotakin halparääsyjä?
Jaa että ne lähettäis sulle ilmaiseksi vaatteita?!
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme. Kiittäkää niitä jurpoja, jotka tilaavat eivätkä maksa. Tämä oli jossain vaiheessa ihan muotia, ja maksuhäiriömerkintöjä sateli.
Miksi ei voi maksaa kun tilaa? Rahat saa takaisin jos palauttaa.
Mutta miten kauan niitäkin rahoja joutuu odottamaan?
Itse mielummin tilaan muualta tämän jälkeen. Kaikki laskuni olen aina maksenut tai tuotteet palauttanut. Miksi muiden asiakkaiden pitää kärsiä siitä, että on jotain urpoja ollut joita ei kiinnosta laskujen maksaminen.
Multa loppui myös tuon takia.