Nainen, olisiko 172cm mies riittävän pitkä sinulle?
Tämä pituusraja toistuu keskusteluissa usein.
Joten selvittäkäämme mikä on palstalaisten kanta asiaan.
Oletuksena tässä ettei kyseessä ole Tom Cruise tms poikkeustapaus, vaan muilta osin vastaava mies kuin miehet joiden kanssa olet seurustellut tai kenties toivoisit seurustelevasi.
Kommentit (114)
Pidän juurikin lähellä omaa pituuttani olevista miehistä. Jos persoona sytyttää niin silloinhan ulkoisten seikkojen painoarvo vähenee, mutta näin yleisesti ottaen 172 cm olisi oikein hyvä pituus.
Takerrut liikaa omaan pituuteesi ap, se on ikävä piirre. Näyttää siltä että 172 cm mies ei kelpaa itselleen, sehän karkoittaa myös naiset.
Olen 170cm ja en viehäty kovin pitkistä miehistä. Mies voi olla hieman itseä lyhyempikin, mutta mielellään ei yli keskimittainen.
Olen 163 nainen ja törmäsin 166 mieheen. Vasta myöhemmin tajusin tuon pituuden. Hyvin toimii meillä!
Hei, olette onnekkaita te naiset, jotka viehätytte lyhyistäkin miehistä :) Onhan tämä rajoittavaa, kun ei vaan sytytä.
Nuorempana pituudella oli enemmän väliä, siis lasten isää etsiessä, mutta ei muuten. Lasten isä on 183cm. Tuota pidemmät on mielestäni aina olleet ihan liian pitkiä. Itse olen 160cm. Nykyään pituudella ei ole mitään väliä. Kiltti, turvallinen, aktiivinen, hyvä mies, jonka kanssa on hyvä ja helppo olla, on se kaikista kiinnostavin. Mieluummin kuitenkin lyhyempi kuin liian pitkä.... On jotenkin luonnollisempaa, kun itse olen aika pieni.
Olen itse pitkä ja olisi kiva tuntea joskus itsensä sirommaksi pitkän miehen sylissä. Mutta kun juuri ne 170-senttiset käppänät tuppaavat pyörimään ympärillä. Luulevat varmaan, että olen helppo saalis, kun kukaan muu ei huoli. Mistä niitä pitkiä miehiä löytyy?
168cm mies täs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse suosin juuri tuon mittaisia miehiä ympäristöasioiden takia.
Kauhistuttaa se miten paljon 190cm mies kuluttaisi ympäristöä ja söisi. Kamala taloudellinen kuorma, kun miettii. Ja vanhemmiten jos joutuu hoitamaan miestään niin miten sellaista mötköä voi edes työntää pyötätuolissa?
Eli ihan käytännöllisistä ja ympäristöllisistä syistä suosin normaalin mittaisia ja vähän lyhyempiä miehiä.
Olisi jotenkin itsekästä ottaa suursyömäri ja ympäristöriski mieheksi, kun muutenkin kulutetaan länsimaissa niin paljon.
Hyviä havaintoja.
Haluaisin lisätä omani tuohon alle.
Eli miettikääpä naiset miltä tuntuu synnyttää 196cm miehen lapsi.
Siinä on vaarana kuolla.
Syystäkin ennen terveydenhuollon kehittymistä ihmiset olivat luonnostaan pienempiä. Nyt lasten koko on kasvanut ja myös
Naurettavaa provoilua, olen 165 cm ja mieheni melkein 196 cm, tyttäremme oli keskonen, joten tuli maailmaan erittäin sutjakasti ja on nyt aikuisena 174 cm, pitkäsäärinen kaunotar.
Itselleni pituus miehessä on ollut ainoa toive ulkonäön suhteen eli pidän todella pitkistä miehistä. 172 cm on siis liian lyhyt, mutta en varmasti kyllä ap:n kohderyhmään muutenkaan kuulu :) N50+
Vierailija kirjoitti:
Vastasin rehellisesti, että liian lyhyt, koska en ole koskaan seurustellut alle 190 cm miehen kanssa ja aviomieskin on ihan reilusti pitkä. Lyhyet miehet ovat ihmisinä ok, mutta valitettavasti en koe vetoa lyhyitä kohtaan. Ja aivan kamalaa on lyhyt mies, joka esittää machoa, eivätkä machot eivät vetoa minkään pituisina.
Aivan kuin olisin itse kirjoittanut tämän. Olen täysin samaa mieltä ja suosinut reilusti pitkiä miesvalinnoissani.
Olin lyhyen n. 172cm miehen kanssa kerran. Ainut mies joka petti suhteessa. Ihan tavallinen, kiltti mies.
Pitemmät on komeampia ja uskollisempia. Kai lyhyt mies pettää helpommin tilaisuuden tullen kun ei niin paljon vientiä noin yleisesti.
Olen itse 172 cm, joten saman pituinen mies olisi täydellinen, pystyisi hyvin pussailemaan <3
Aviomieheni on tosin 184 cm enkä häntä tietenkään vaihtaisi toiseen.
Poika on 187 ja mies 185, itse 170. 172cm mies .. ei. Harvoin tulee niin lyhyitä vastaan?
Sinulle on kyllä annettu tuolla aiemmin ihan perusteltukin vastaus.
Eri