Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loysitteko omien "kriteerienne" mukaisen kumppanin?

Vierailija
07.01.2020 |

Ikisinkku taalla huutelee. Tiedetaanhan se, etta kaikilla on kumppaniehdokkaiden suhteen jonkinlaisia "kriteereja" ja toivomuksia, lahtien ihan hiustenvarista, tai sarkastisesta luonteesta. Yksi ystavani pitaa esim ujoja miehia valloittavina ja loysikin tallaisen tyypin.

Omaa tyyppia on ehka ulkonaollisesti joku pitka ja laiha mies. Kuitenkin valilla ihmisissa viehattaa ihan muut asiat! Mielenkiinnosta kyselen etta mika on teidan tyyppia? Paadyitteko ihannetyyppinne kanssa yhteen? Vai vaiko sydamen ihan joku vastakohta?

(pliis ei sitten mitaan tasoteorioita tai nalkutusta pinnallisuudesta. Ihan hyvalla mielella halusin kysella ja jutustella )

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, minulla taisi olla ikisinkkuna samaan aikaan aika olemattomat (kunhan vaan joku haluaisi minua) ja tiukat (joku pitkä, suht komea, fiksu ja koulutettu mies) kriteerit.

Sain kuitenkin paljon enemmän, aivan ihanan, komean, fiksun, sydämellisen, avarakatseisen, koulutetun miehen, joka sattuu samalla olemaan aikamoinen hippi ja maajussi.

Juuri äsken mietin, kuinka kaikki vuodet yksinäisenä sinkkuna kannatti, koska löysin juuri hänet vierelleni. Eli kuule sisko, toivoa on!

Vierailija
2/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin toki. Päädyimme yhteen ja yhdessä on pysytty 27 vuotta.

Mutta mun kriteerit olikin että 1) sen pitää viehättää minua ja 2)sen kansa pitää olla mukavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow kiitos rohkaisevista sanoista sisko! 

Tottapuhuakseni en ole super epatoivoinen ,  enka yksinainenkaan.  Asun yhdessa Euroopan isossa paakaupungissa ja tykkaan esim.  metrossa katsella ihmisia ja pariskuntia.  Usein mietin mika ihmisissa vetoaa toisiinsa.  Kai ma olen vahan tutkija-luonne hehe.

Vierailija
4/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vihdoinkin, monen vuoden sinkkuuden jälkeen. En joutunut tinkimään mistään, enkä olisi tinkinytkään.

Vierailija
5/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt ja olen aika varma, ettei tule löytymäänkään.

Vierailija
6/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan vitosta, ei ole ketään ja tuskin tulee.

Vierailija
7/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ollut mitään kriteerejä.

Ihastuin ihmiseen ja sit vasta alettiin tutustua ja se kasvoi rakkaudeksi.

Älkää tehkö siitä niin vaikeaa.

Kun rakastuu ei enää muista et oliko jotain kriteerejä! Tai sit ei oo rakastunut.

Vierailija
8/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ex-ikisinkku. 31-vuotiaana aloin seurustella ensi kertaa vakavasti.

Pitkä ja hoikka mies on aina ollut makuuni. Sellaisen sainkin, tosin vain itseeni verrattuna pitkän. Juuri sopiva :) Luonteesta minulla ei ollut hirveästi kriteerejä, muuta kuin ei-lista. Ei roikkuja, ei ruikuttaja, ei tyhjännauraja.

Sen huomasin nettideittaillessa, että monet ominaisuudet saattoivat ärsyttää ihan hirveästi eikä tehnyt mieli tavata uudestaan. Sitten tämän yhden miehen kohdalla ne samat asiat eivät ärsyttäneet yhtään.

Kun siihen oikeaan törmäät, huomaat kyllä :)

Vierailija
9/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin. 26 v oltu yhdessä ja se maailman luotettavin ja kivoin onkin pettänyt mua lukuisat kerrat. Selvisi vasta nyt. Liian nuorenaei varmaan voi sitä oikeaalöytää. Vaatii elämänkokemusta hyvä suhde. Nyt vaan toive et löytyis sydämellinen ihana ihminen jostain. Kriteereinä ehkä saa varakkuustaso hyvän sydämen lisäksi. Ulkonäkö sais olla miellyttävä ja sen kuntoinen et jaksaa tehdä asioita.

Vierailija
10/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ollut mitään kriteerejä.

Ihastuin ihmiseen ja sit vasta alettiin tutustua ja se kasvoi rakkaudeksi.

Älkää tehkö siitä niin vaikeaa.

Kun rakastuu ei enää muista et oliko jotain kriteerejä! Tai sit ei oo rakastunut.

Aloittaja tassa.  Ei mulla olekaan hirveasti mitaan kriteereja.  Huomaan vaan,  etta mulla on selkea miestyyppi joka viehattaa ulkonaollisesti. 

Koulutuksen ja tyon suhteen ei ole kriteereja.  Paaasia etta kay toissa ja tienaa elantonsa,  ja hyva olisi tykata tyostaan myos jollain tavalla,  mita sitten tekeekaan.  

Luonne on sitten monimutkaisempi juttu.  Jokaisella on luonteessaan omat vivahteet ja kukaan ihminen ei ole mustavalkoinen.  Huomaan,  etta mua viehattaa aika paljon sellanen vahva, itsenainen ja riippumaton ihminen,  jolla on avara ja tutkiva mieli.  Kaikkien tallaistenkaan ihmisten kanssa ei kuitenkaan aina synkkaa.  Roikkuva ruikuttaja on totaalinen turn off-  esim jos jutteluvaiheessa en vastaa viestiin pariin tuntiin ,  niin alkaa tulla viesteja miehelta etta "oletko aina nain puhelias ?" jne.  Yok.

Vierailija
11/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Vihdoinkin, monen vuoden sinkkuuden jälkeen. En joutunut tinkimään mistään, enkä olisi tinkinytkään.

Sellaista se on naisten elämä, aina voi kuoria kermat päältä.

Vierailija
12/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy. Sanopa, miksi olisin tyytynyt vähempään? Sehän olisi ollut tyhmyyttä.

Vierailija
13/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin sanoin niin naisten ei tarvitse tyytyä.

Vierailija
14/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tarvinnut tässä tapauksessa miehenkään, joten miksi edes sukupuolitat tätä? Ei mun kriteerit mitkään matalat olleet, olis tolle ollut muitakin ottajia.

Vierailija
15/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tarvinnut tässä tapauksessa miehenkään, joten miksi edes sukupuolitat tätä? Ei mun kriteerit mitkään matalat olleet, olis tolle ollut muitakin ottajia.

Tottakai 10:n miehille on ottajia jonossa. Jokainen haluaa sellaisen ja muut ei sitten kelpaa enää.

Vierailija
16/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai 10:n miehille on ottajia jonossa. Jokainen haluaa sellaisen ja muut ei sitten kelpaa enää.

Enää? Ei muu kuin 10 ole koskaan kelvannutkaan, eikä tule kelpaamaan :)

Vierailija
17/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Eli mieskään ei tyytynyt tässä tarinassa. Miksi sukupuolitat tätä ja voliset vain minun valinnanvarastani?

Vierailija
18/73 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman, kun ei ollut mitään kriteereitä, hyvä tuli kuitenkin.

Vierailija
19/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole löytynyt ja olen aika varma, ettei tule löytymäänkään.

Sama.

Ja sit toisaalta, onhan niitä löytynyt monta, ja kriteeritkin on vaihtuneet monta kertaa. Harva näistä "löydöistäni" siltikään katseli mua montaa kuukautta, paitsi toi yksi, viimeisin, joka pisti kriteerit taas uusiksi, muttei pentele soikoon suostu seurustelemaan, silti on pidetty yhteyttä kohta vuoden verran - ei sukupuoliyhteyttä, senkin pervot.

Vierailija
20/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin nettideittailemaan sinkkuna ollessani ja mulla oli kolme tiukkaa kriteeriä. Pitää olla nätti, pitää olla sen ikäinen että voidaan yhdessä tehdä lapsia ja ei saa olla lihava.

Jos joustaisin yhdestäkin noista, niin ei vaan olisi mahdollista ajatella mitään pidempää suhdetta. Olen jo kahden ylipainoisen kanssa ollut suhteessa ja siitä on valtavasti haittaa.

Netissä on onneksi aika paljon tuollaisia naisia.. sitten pitäisi vielä löytää sellainen jolle parisuhde mun kanssa olis se ykkösjuttu, eikä esim lemmikit. (Tässä kohti alkoi tulla todella paljon haasteita, koska sitoutumishaluisia ja siihen aidosti kykeneviä oli lopulta todella vähän.) Ja sitten tupakointi olisi ehdoton ei.

Onneksi lopulta tärppäsi ja löytyi nainen joka täytti kaikki kriteerit. Ollaan todella onnellisia!