Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loysitteko omien "kriteerienne" mukaisen kumppanin?

Vierailija
07.01.2020 |

Ikisinkku taalla huutelee. Tiedetaanhan se, etta kaikilla on kumppaniehdokkaiden suhteen jonkinlaisia "kriteereja" ja toivomuksia, lahtien ihan hiustenvarista, tai sarkastisesta luonteesta. Yksi ystavani pitaa esim ujoja miehia valloittavina ja loysikin tallaisen tyypin.

Omaa tyyppia on ehka ulkonaollisesti joku pitka ja laiha mies. Kuitenkin valilla ihmisissa viehattaa ihan muut asiat! Mielenkiinnosta kyselen etta mika on teidan tyyppia? Paadyitteko ihannetyyppinne kanssa yhteen? Vai vaiko sydamen ihan joku vastakohta?

(pliis ei sitten mitaan tasoteorioita tai nalkutusta pinnallisuudesta. Ihan hyvalla mielella halusin kysella ja jutustella )

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, minulla taisi olla ikisinkkuna samaan aikaan aika olemattomat (kunhan vaan joku haluaisi minua) ja tiukat (joku pitkä, suht komea, fiksu ja koulutettu mies) kriteerit.

Sain kuitenkin paljon enemmän, aivan ihanan, komean, fiksun, sydämellisen, avarakatseisen, koulutetun miehen, joka sattuu samalla olemaan aikamoinen hippi ja maajussi.

Juuri äsken mietin, kuinka kaikki vuodet yksinäisenä sinkkuna kannatti, koska löysin juuri hänet vierelleni. Eli kuule sisko, toivoa on!

Naurattaa nämä komeiden miekkosten hehkuttajat XDDDD joo, hän on komea SINUN mielestäsi. Tuo on ihan sama asia kuin että jossain kuppaisessa lähiöyksiössä asuva hehkuttaisi, että sai unelmiensa asunnon ja kaupassa työskentelevä kiljuisi riemuissaan, että hän sai mahtavan työn, juuri sen mitä halusikin.

Voin luvata, että jos miekkosesi on suomalainen, hän ei todellakaan ole minun mielestäni komea. En ikinä näe komeita suomimiekkosia yhtään mitään. Jos hän on ulk., on pieni mahdollisuus, että et ole yksin ajatuksinesi. Mutta hyvin todennäköisesti hän ei ole siitäkään huolimatta tippaakaan minun makuuni.

Eli pointti on se, että nämä hehkutukset ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. Jos valtaosa pitää komeana miekkosta X, niin siinä ei paina pskan vertaa se, että joku rasvaheviletti-miekkosystävä on henkilön Y mielestä ihan vtun hot ja hän sai unelmiensa miekkosen.

Missasit kylla nyt pointin valtavasti.  Tan keskustelun aihe oli et loytiko kukakin omia mieltymyksiansa vastaavan kumppanin.  vai veiko jalat alta ihan joku vastakohtainen tyyppi yllattaen.  Kysymys ei ollut siita mita sa tai valtaosa ihmisista pitaa hyvannakoisina.    Eikohan makuja oo yhta monia kuin ihmisia.  t.Ap

Vierailija
42/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tarvitse haistella aamukrapulaisen hajuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja en. Ääneenlausumaton kriteeri on, että olisin toivonut normaalipainoisen kumppanin. Mieheni on ylipainoinen, eli se toive meni metsään. Muuten kyllä täysi kymppi enkä vaihtaisi toiseen.

Vierailija
44/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ikisinkku, kunnes avasin ehkä vitsillä suuni ja kysyin kaverilta onko hällä hyvännäköistä sinkkumiestä kavereissa.

Oli.

Ja ollaan oltu siitä asti yhdessä.

Sekä hän täytti kriteerini:

Eläinrakas

Mun pituinen

Parrakas

Kiva hymy

Kivat silmät

Rauhallinen

Vierailija
45/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, minulla taisi olla ikisinkkuna samaan aikaan aika olemattomat (kunhan vaan joku haluaisi minua) ja tiukat (joku pitkä, suht komea, fiksu ja koulutettu mies) kriteerit.

Sain kuitenkin paljon enemmän, aivan ihanan, komean, fiksun, sydämellisen, avarakatseisen, koulutetun miehen, joka sattuu samalla olemaan aikamoinen hippi ja maajussi.

Juuri äsken mietin, kuinka kaikki vuodet yksinäisenä sinkkuna kannatti, koska löysin juuri hänet vierelleni. Eli kuule sisko, toivoa on!

Naurattaa nämä komeiden miekkosten hehkuttajat XDDDD joo, hän on komea SINUN mielestäsi. Tuo on ihan sama asia kuin että jossain kuppaisessa lähiöyksiössä asuva hehkuttaisi, että sai unelmiensa asunnon ja kaupassa työskentelevä kiljuisi riemuissaan, että hän sai mahtavan työn, juuri sen mitä halusikin.

Voin luvata, että jos miekkosesi on suomalainen, hän ei todellakaan ole minun mielestäni komea. En ikinä näe komeita suomimiekkosia yhtään mitään. Jos hän on ulk., on pieni mahdollisuus, että et ole yksin ajatuksinesi. Mutta hyvin todennäköisesti hän ei ole siitäkään huolimatta tippaakaan minun makuuni.

Eli pointti on se, että nämä hehkutukset ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. Jos valtaosa pitää komeana miekkosta X, niin siinä ei paina pskan vertaa se, että joku rasvaheviletti-miekkosystävä on henkilön Y mielestä ihan vtun hot ja hän sai unelmiensa miekkosen.

Missasit kylla nyt pointin valtavasti.  Tan keskustelun aihe oli et loytiko kukakin omia mieltymyksiansa vastaavan kumppanin.  vai veiko jalat alta ihan joku vastakohtainen tyyppi yllattaen.  Kysymys ei ollut siita mita sa tai valtaosa ihmisista pitaa hyvannakoisina.    Eikohan makuja oo yhta monia kuin ihmisia.  t.Ap

Voi jessus. Yleensä kumppanin ulkonäkö miellyttää??? Ei kukaan voi löytää sellaista jossa on KAIKKI MIELLYTTÄVÄT OMINAISUUDET. Se tarkoittaisi sitä, että henkilö on samaan aikaan pidempi ja lyhyempi, blondi ja brunette yms.

Minä pidän viehättävänä miekkosta, joka on maitokaffin värinen ja jolla on musta tai tummanruskea tukka. Ihonväri ei ole mikään välttämättömyys, eli minun miekkoseni pitäisi olla samaan aikaan sekä maitokaffin että jauhon värinen. ÖÖÖÖ onko mahdollista??

Vierailija
46/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus. Yleensä kumppanin ulkonäkö miellyttää??? Ei kukaan voi löytää sellaista jossa on KAIKKI MIELLYTTÄVÄT OMINAISUUDET. Se tarkoittaisi sitä, että henkilö on samaan aikaan pidempi ja lyhyempi, blondi ja brunette yms.

Minä pidän viehättävänä miekkosta, joka on maitokaffin värinen ja jolla on musta tai tummanruskea tukka. Ihonväri ei ole mikään välttämättömyys, eli minun miekkoseni pitäisi olla samaan aikaan sekä maitokaffin että jauhon värinen. ÖÖÖÖ onko mahdollista??

Pliis, älä HUUDA, jooko.

Vierailija
47/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin eksä oli minulle ekalla tapaamisella EI. Jyrkkä ei. Hän oli hellyyttävä, mutta ei iskenyt minuun. Mutta hän oli pirun sinnikäs ja itseni tuntien tiesin, että mahis kannattaa antaa. En minä hullaannu heti ventovieraaseen.

No muutamien treffien jälkeen kolahti ihan kunnolla ja pidin eksää tosi kuumana.

Eli ööö, sainko kriteerieni mukaisen miekkosen??? Ensin en, ja yhtäkkiä sainkin😴

Niin ja oikeasti hänen ulkonäössään ei ollut mitään vikaa. Se oli ainoastaan oma sitoutumiskammoni, joka yritti puijata mieltäni. Toki hän oli liian laiha, mutta sen nyt kuka tahansa voi nähdä. Ei se tunteisiini vaikuttanut ja tiesin, että 10 lisäkiloa riittäisi jo muuttamaan ulkonäön täysin. Hyvällä tavalla.

Vierailija
48/73 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa nyt keskusteluani.  Hyvia pointteja tullut taalla.  

Mun kaveri esim.  on ollut suhteessa nyt 4 vuotta.  Heilla on poikaystavansa kanssa ollut vahan huonompiakin aikoja ja kaverilla on mennyt hermot esim.  taman miehen laiskuuteen ja lapsellisuuteen.  Myoskin kaverillani on ollut vahan rankempia juttuja elamassa,  ja tama mies ei ole osannut olla tukena kunnolla (empatiakyvyttomyyttaan ja lapsellisuuttaan,  en tieda?)

Kaverini kerran avautuikin ja miettikin etta katsoiko kuitenkin nuorempana vahan lapi sormien naita ominaisuuksia kun loysi kuitenkin ihan ok miehen,  jolla oli ulkoisesti kriteerit kunnossa (pitka,  pitkat hiukset,  sama tyyli,  musiikkimaku jne.)

Ma itse olen sellainen ihminen etta mulla on miesmaku,  mutta tosielamassa se voi olla ihan mita vaan itseasiassa.   Sen takia en jaksa juuri nettidettailla enka kayttaa appeja,  koska vaikka joku nayttaa kuvissa ns.  hyvalta niin ihmisessa on muutakin.  Ma tarviin livena ihmisesta sen jonkun viban,  se voi olla huumorintaju,  miten kantaa itsensa ,  miten paljon hymyilee,  ottaako itsensa liian vakavasti tai ihan mita vaan.  

Vierailija
49/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen myötähäpeä iski kun katsoin Linda ekrothin videota, jossa hän PARKUI oikein teatraalisesti, että MÄ, EN, VOI KÄSITTÄÄ, ETTÄ MINÄ, SIIS MINÄ, SIIS MI-NÄ, SÄÄSTIN, JA, SAIN, SIIS MUN UNELMIEN ASUNNON TÄN IKÄISENÄ SIIS BYÄÄÄÄHHHH YHYYYY ja vttu vähän lisää överiksi menevää parkumista.

Ja hän asuu rivarissa, mikä on paskin mahdollinen asumismuoto ikinä.

Kämppä on myyty ja muija bailaa rankasti ympäri Eurooppaa.

Vierailija
50/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vierastanut tarkkoja ulkonäkö-kriteereitä seurustelukumppaneissa. Olen ollut elämässäni viehättynyt hyvin monenlaisista ja monen näköisistä ihmisistä ja pelkkä ulkonäkö ei ole ikinä ollut pääsyy ihastukseen.

Persoonallisuuden puolesta minulla on kyllä ollut kriteereitä ihan siitä syystä, etten ole halunnut joutua huonoon, epäkunnioittavasn tai väkivaltaiseen parisuhteeseen. Tässä niitä kriteereitä: fiksu, hauska, turvallinen, luotettava, kunnioittaa muita ja itseään, avarakatseinen, vapaamielinen. Aviomieheni on tällainen.

Vierailija
51/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostanpa nyt keskusteluani.  Hyvia pointteja tullut taalla.  

Mun kaveri esim.  on ollut suhteessa nyt 4 vuotta.  Heilla on poikaystavansa kanssa ollut vahan huonompiakin aikoja ja kaverilla on mennyt hermot esim.  taman miehen laiskuuteen ja lapsellisuuteen.  Myoskin kaverillani on ollut vahan rankempia juttuja elamassa,  ja tama mies ei ole osannut olla tukena kunnolla (empatiakyvyttomyyttaan ja lapsellisuuttaan,  en tieda?)

Kaverini kerran avautuikin ja miettikin etta katsoiko kuitenkin nuorempana vahan lapi sormien naita ominaisuuksia kun loysi kuitenkin ihan ok miehen,  jolla oli ulkoisesti kriteerit kunnossa (pitka,  pitkat hiukset,  sama tyyli,  musiikkimaku jne.)

Ma itse olen sellainen ihminen etta mulla on miesmaku,  mutta tosielamassa se voi olla ihan mita vaan itseasiassa.   Sen takia en jaksa juuri nettidettailla enka kayttaa appeja,  koska vaikka joku nayttaa kuvissa ns.  hyvalta niin ihmisessa on muutakin.  Ma tarviin livena ihmisesta sen jonkun viban,  se voi olla huumorintaju,  miten kantaa itsensa ,  miten paljon hymyilee,  ottaako itsensa liian vakavasti tai ihan mita vaan.  

Tämän vuoksi näen esim. Tinderin ongelmallisena. Siinähän tehdään valintoja lähes pelkän ulkonäön/kuvauksellisuuden perusteella. Kuitenkin itse viehätyn varsinkin henkilön olemuksesta, äänestä, puhetyylistä ja käytöksestä. Jokusenkin kerran olen havahtunut siihen, miten joku ei-niin-komea mies on saanut sukat pyörimään jalassa hurmaavan olemuksensa ansiosta.

Vierailija
52/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta päädyin poikkeemaan tällä foorumilla nyt vuoden jälkeen ja täytyy sanoo et koko foorumi on muuttunut incelien ja femcelien taistelukentäksi. On aika villiä nähdä miehet ja naiset kääntyvän pikkuhiljaa toisiaan vastaan ja mistä kaikki viha oikeen kumpuaa? Kaikki katkeruus ja viha paistaa niin monista passiivis aggressiivisista kommenteista

Vierailija
53/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin lopulta. Pitkään elin yksin mutta löysin lopulta miehen joka on todella kultainen jää kiltti. Juo paljon mutta ymmärrän kyllä. Meillä ei ole lapsia eikä tule.

Vierailija
54/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt nörteistä nallekarhumaisista miehistä ja löysin sellaisen < 3

Vierailija
55/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi löytymättä, valitettavasti.

Löytymättä on edelleen, ei löydy etsimällä väkisin, joten elän vaan päivän kerrallaan

Vierailija
56/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo...jos on kriteereitä eikä löydy itselle sopivaa miestä niillä kriteereillä niin onjohan kriteerit enemmänkin rajoite onnen löytymiseen kuin mahdollistaja?

Itsellä on kriteerit: pystyy elättämään itsensä haluamallaan elintasolla (lähtökohtaisesti, luonnollisesti elämässä voi tapahtua monenlaista), voin olla oma itseni hänen seurassaan ja yhteinen aika on vaivatonta, mielenkiintoista keskusteluseuraa, haluaa seksiä.ä, haluaa tehdä yhdessä asioita, ei ole varattu.

Tämmöistä miestä en ole vielä löytänyt.

Vierailija
57/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Alkoholiin (itse olen raitis) on kaatunut suurin osa suhteen aluista. Eläinoikeudet ovat toinen kriteeri ja nämä kaksi ovat oikeastaan jo ratkaisseet pelin. Miehistä ei vain löydy oikeamielisiä.

Vierailija
58/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta päädyin poikkeemaan tällä foorumilla nyt vuoden jälkeen ja täytyy sanoo et koko foorumi on muuttunut incelien ja femcelien taistelukentäksi. On aika villiä nähdä miehet ja naiset kääntyvän pikkuhiljaa toisiaan vastaan ja mistä kaikki viha oikeen kumpuaa? Kaikki katkeruus ja viha paistaa niin monista passiivis aggressiivisista kommenteista

Eikö se ole ihan hyvä, että ovat oikeasta elämästä pois? Tavancellit ovat live-elämän suhteissa ja muut cellit kertovat Internetissä missä mättää. Kaikkien ajatusmaailmat eivät vain kohtaa. Ei ole sinulta pois.

Vierailija
59/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole löytänyt kumppania,tai siis kelvannut kenellekkään.enkä enään edes odota parisuhde-elämältä mitään.m45

Vierailija
60/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti miehessä oli ne kaikki "viat" mistä en pitänyt, mutta rakkaus vei. Nykyään näyttää aika paljon siltä mistä alunperin haaveilin, joten vanheneminen ainakin omaa miestäni pukee. Neuvoni on mennä sydämen mukaan ilman kummempia kriteereitä, elämän kestävä rakkaus ja oma ihana kumppani on sen arvoista.