Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loysitteko omien "kriteerienne" mukaisen kumppanin?

Vierailija
07.01.2020 |

Ikisinkku taalla huutelee. Tiedetaanhan se, etta kaikilla on kumppaniehdokkaiden suhteen jonkinlaisia "kriteereja" ja toivomuksia, lahtien ihan hiustenvarista, tai sarkastisesta luonteesta. Yksi ystavani pitaa esim ujoja miehia valloittavina ja loysikin tallaisen tyypin.

Omaa tyyppia on ehka ulkonaollisesti joku pitka ja laiha mies. Kuitenkin valilla ihmisissa viehattaa ihan muut asiat! Mielenkiinnosta kyselen etta mika on teidan tyyppia? Paadyitteko ihannetyyppinne kanssa yhteen? Vai vaiko sydamen ihan joku vastakohta?

(pliis ei sitten mitaan tasoteorioita tai nalkutusta pinnallisuudesta. Ihan hyvalla mielella halusin kysella ja jutustella )

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin nettideittailemaan sinkkuna ollessani ja mulla oli kolme tiukkaa kriteeriä. Pitää olla nätti, pitää olla sen ikäinen että voidaan yhdessä tehdä lapsia ja ei saa olla lihava.

Jos joustaisin yhdestäkin noista, niin ei vaan olisi mahdollista ajatella mitään pidempää suhdetta. Olen jo kahden ylipainoisen kanssa ollut suhteessa ja siitä on valtavasti haittaa.

Netissä on onneksi aika paljon tuollaisia naisia.. sitten pitäisi vielä löytää sellainen jolle parisuhde mun kanssa olis se ykkösjuttu, eikä esim lemmikit. (Tässä kohti alkoi tulla todella paljon haasteita, koska sitoutumishaluisia ja siihen aidosti kykeneviä oli lopulta todella vähän.) Ja sitten tupakointi olisi ehdoton ei.

Onneksi lopulta tärppäsi ja löytyi nainen joka täytti kaikki kriteerit. Ollaan todella onnellisia!

Miten naisen ylipainosta on ollut haittaa suhteessa?

Vierailija
22/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, minulla taisi olla ikisinkkuna samaan aikaan aika olemattomat (kunhan vaan joku haluaisi minua) ja tiukat (joku pitkä, suht komea, fiksu ja koulutettu mies) kriteerit.

Sain kuitenkin paljon enemmän, aivan ihanan, komean, fiksun, sydämellisen, avarakatseisen, koulutetun miehen, joka sattuu samalla olemaan aikamoinen hippi ja maajussi.

Juuri äsken mietin, kuinka kaikki vuodet yksinäisenä sinkkuna kannatti, koska löysin juuri hänet vierelleni. Eli kuule sisko, toivoa on!

Naurattaa nämä komeiden miekkosten hehkuttajat XDDDD joo, hän on komea SINUN mielestäsi. Tuo on ihan sama asia kuin että jossain kuppaisessa lähiöyksiössä asuva hehkuttaisi, että sai unelmiensa asunnon ja kaupassa työskentelevä kiljuisi riemuissaan, että hän sai mahtavan työn, juuri sen mitä halusikin.

Voin luvata, että jos miekkosesi on suomalainen, hän ei todellakaan ole minun mielestäni komea. En ikinä näe komeita suomimiekkosia yhtään mitään. Jos hän on ulk., on pieni mahdollisuus, että et ole yksin ajatuksinesi. Mutta hyvin todennäköisesti hän ei ole siitäkään huolimatta tippaakaan minun makuuni.

Eli pointti on se, että nämä hehkutukset ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. Jos valtaosa pitää komeana miekkosta X, niin siinä ei paina pskan vertaa se, että joku rasvaheviletti-miekkosystävä on henkilön Y mielestä ihan vtun hot ja hän sai unelmiensa miekkosen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jokunen ihan pakollinen kriteeri, kuten että ei halua lapsia, koska suhde nyt vain ei onnistuisi muuten. Ja että on suht. raitis, eikä hihhuli (oma elämänfilosofia on lähimpänä satanistista katsomusta, en siis usko mihinkään.) Ja kinkyys oli myös must, seksielämäkin kun on ihan kiva asia olla.

Deittailin vuoden verran netissä, ihan systemaattisesti ja tehokkaasti vieläpä, eli karsin, rankkasin ja arvotin miehiä (koska viestejä tuli niin paljon), pyrin tapaamaan useamman eri miehen viikossa ja kahlasin sitä massaa läpi mahdollisimman avarakatseisesti. Tapasin siis aivan laidasta-laitaan miehiä aika lyhyen viestittelyn jälkeen, potentiaalisimmat kahdesti ja jos ei napannut, niin heti vain seuraavaa. Todella moni ei ottanut todesta tuota lapsettomuusjuttua ("kyllä se mieli muuttuu!"/ "luulin että tarkoitit, että minulla ei ole lapsia VIELÄ" ) ja oli ties mitä sankaria, niin sen takia siirryin aika nopeasti tuohon tehodeittailuun kun kävi selväksi, että tämä ehkä onkin hieman työläämpi savotta.

Sain aivan älyttömän hyvän miehen! Pitkä, komea, koulutettu, herkkä ja kiltti, vela ja on aivan mahdottoman pervokin vielä.

Vierailija
24/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi löytymättä, valitettavasti.

Vierailija
25/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, minulla taisi olla ikisinkkuna samaan aikaan aika olemattomat (kunhan vaan joku haluaisi minua) ja tiukat (joku pitkä, suht komea, fiksu ja koulutettu mies) kriteerit.

Sain kuitenkin paljon enemmän, aivan ihanan, komean, fiksun, sydämellisen, avarakatseisen, koulutetun miehen, joka sattuu samalla olemaan aikamoinen hippi ja maajussi.

Juuri äsken mietin, kuinka kaikki vuodet yksinäisenä sinkkuna kannatti, koska löysin juuri hänet vierelleni. Eli kuule sisko, toivoa on!

Naurattaa nämä komeiden miekkosten hehkuttajat XDDDD joo, hän on komea SINUN mielestäsi. Tuo on ihan sama asia kuin että jossain kuppaisessa lähiöyksiössä asuva hehkuttaisi, että sai unelmiensa asunnon ja kaupassa työskentelevä kiljuisi riemuissaan, että hän sai mahtavan työn, juuri sen mitä halusikin.

Voin luvata, että jos miekkosesi on suomalainen, hän ei todellakaan ole minun mielestäni komea. En ikinä näe komeita suomimiekkosia yhtään mitään. Jos hän on ulk., on pieni mahdollisuus, että et ole yksin ajatuksinesi. Mutta hyvin todennäköisesti hän ei ole siitäkään huolimatta tippaakaan minun makuuni.

Eli pointti on se, että nämä hehkutukset ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. Jos valtaosa pitää komeana miekkosta X, niin siinä ei paina pskan vertaa se, että joku rasvaheviletti-miekkosystävä on henkilön Y mielestä ihan vtun hot ja hän sai unelmiensa miekkosen.

Kuulostaa lähinnä siltä, että sinulla on huono miesmaku. Se ei ole muiden ongelma.

Vierailija
26/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin nettideittailemaan sinkkuna ollessani ja mulla oli kolme tiukkaa kriteeriä. Pitää olla nätti, pitää olla sen ikäinen että voidaan yhdessä tehdä lapsia ja ei saa olla lihava.

Jos joustaisin yhdestäkin noista, niin ei vaan olisi mahdollista ajatella mitään pidempää suhdetta. Olen jo kahden ylipainoisen kanssa ollut suhteessa ja siitä on valtavasti haittaa.

Netissä on onneksi aika paljon tuollaisia naisia.. sitten pitäisi vielä löytää sellainen jolle parisuhde mun kanssa olis se ykkösjuttu, eikä esim lemmikit. (Tässä kohti alkoi tulla todella paljon haasteita, koska sitoutumishaluisia ja siihen aidosti kykeneviä oli lopulta todella vähän.) Ja sitten tupakointi olisi ehdoton ei.

Onneksi lopulta tärppäsi ja löytyi nainen joka täytti kaikki kriteerit. Ollaan todella onnellisia!

Ylipaino sotii täysin mun elämäntapoja vastaan. Siinä on taustalla aina jotain sokeririippuvuutta ja täydellistä haluttomuutta ymmärtää tilanteen vakavuus. Ylipainohan on valtava riskitekijä terveydelle.

Mun on vaan mahdotonta arvostaa kumppanina ihmistä joka kieltäytyy hikiliikunnasta ja on siten täysin haluton tekemään asian eteen mitään. Ylipaino on lähes aina vuosikausien pysyvä olotila, niitä isoja elämänmuutoksia tekee todella harva.

Sängyssäkin nuo liikakilot vievät valtavasti haluja.

Vierailija
27/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen myötähäpeä iski kun katsoin Linda ekrothin videota, jossa hän PARKUI oikein teatraalisesti, että MÄ, EN, VOI KÄSITTÄÄ, ETTÄ MINÄ, SIIS MINÄ, SIIS MI-NÄ, SÄÄSTIN, JA, SAIN, SIIS MUN UNELMIEN ASUNNON TÄN IKÄISENÄ SIIS BYÄÄÄÄHHHH YHYYYY ja vttu vähän lisää överiksi menevää parkumista.

Ja hän asuu rivarissa, mikä on paskin mahdollinen asumismuoto ikinä.

Lupaan muuten teille tänään 8. tammikuuta 2020, että puolen vuoden kuluttua alkaa ekrothilta tulla kitinää naapureista ja vuoden kuluttua hän valittaa videoillaan, että rivari oli huono päätös ja kaduttaa koko asuntokauppa. En itse käsitä, että minkä takia kukaan muuttaa rivariin ja muuntelee sitä ties millä eri tavoilla ja rahaa palaa aivan hirveät summat asioihin, joilla ei ole mitään tekemistä asunnon arvon kanssa. Ja se on vielä hänen UNELMA-ASUNTONSA XD Hän on UNELMOINUT asumisesta rivarissa... Joo-o.. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
28/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lähinnä siltä, että sinulla on huono miesmaku. Se ei ole muiden ongelma.

Puolustelet ihan vakavissasi suomimiekkosia? 😂😂😂😂😂 Oletko koskaan katsonut miltä he näyttävät?

Vierailija
29/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino sotii täysin mun elämäntapoja vastaan. Siinä on taustalla aina jotain sokeririippuvuutta ja täydellistä haluttomuutta ymmärtää tilanteen vakavuus. Ylipainohan on valtava riskitekijä terveydelle.

Mun on vaan mahdotonta arvostaa kumppanina ihmistä joka kieltäytyy hikiliikunnasta ja on siten täysin haluton tekemään asian eteen mitään. Ylipaino on lähes aina vuosikausien pysyvä olotila, niitä isoja elämänmuutoksia tekee todella harva.

Sängyssäkin nuo liikakilot vievät valtavasti haluja.

Uskoisin, että useimpien miesten mielestä tuo on ihan ok tapa ajatella (minustakin on, ei sillä). Itse ajattelen samalla tavalla koulutuksesta, on aivan valtavaa laiskuutta ja elämän hukkaan heittämistä olla sivistämättä itseään ja hankkimasta korkeaa koulutusta. Siitä on suoraa hyötyä jo palkankin muodossa, plus selviää siistillä ja kevyellä sisätyöllä. Lisäksi odotan ja edellytän aivan jatkuvaa osaamisen ja tietouden päivittämistä ja opiskelua, en voisi kuvitellakaan että itsellänikään ei olisi mitään tutkintoa/avoimen yliopiston opintoja/ kielikurssia kesken. Ja onhan se aika turn off kun ei ole yhteisiä keskustelunaiheita kun ymmärrys asioista ja maailman menosta on mitä on.

Silti tuo oli aivan hirveä punainen vaate valtaosalle miehiä! Paljon pahempi asia kuin painovaatimus tuntuu olevan naisille.

Vierailija
30/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joo, mutta siitä piti joustaa, että jouduin muuttaa Helsinkiin, koska olosuhteet oli sellaiset, että miehen ei ollut järkevää muuttaa sieltä pois.

Vierailija
31/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustelet ihan vakavissasi suomimiekkosia? 😂😂😂😂😂 Oletko koskaan katsonut miltä he näyttävät?

Eivät sen kummemmalta kuin muutkaan kansallisuudet. Esim. venäläiset ja britit eivät ole mitään järin komeaa porukkaa, kuten ei omaan silmääni myöskään tummaihoiset tai latinot. Tai oikeastaan aasialaisetkaan. Tai arabit. 

Joten enpä nyt tiedä onko täällä asiat niin kehnosti miestarjonnan osalta. Tuntuu ankealta jos omassa kotimaassa ei ole lainkaan miellyttäviä kumppaneita, joten ilmeisesti tässä voi olla tyytyväinen omaan makuunsa.

Vierailija
32/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerilistani oli lyhyt:

- fiksu, älykäs, sivistynyt, laajasti asioista kiinnostunut ja niistä paljon myös lukeva

- minun silmääni miellyttävä

- luonteeltaan sellainen, jonka kanssa minä viihdyn

- riittävän sopiva arvomaailma ja riittävästi yhteisiä kiinnostuksenkohteita kanssani

Toisaalta mistään noista en olisi myöskään tinkinyt. Ja siis löysin.

Vierailija
33/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan löydä. Aina joutuu jostakin tinkimään.

Vierailija
34/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriteerilistani oli lyhyt:

- fiksu, älykäs, sivistynyt, laajasti asioista kiinnostunut ja niistä paljon myös lukeva

- minun silmääni miellyttävä

- luonteeltaan sellainen, jonka kanssa minä viihdyn

- riittävän sopiva arvomaailma ja riittävästi yhteisiä kiinnostuksenkohteita kanssani

Toisaalta mistään noista en olisi myöskään tinkinyt. Ja siis löysin.

RIITTÄVÄ on paljon parempi kriteeri kuin TÄYDELLINEN.  :)

Vierailija
35/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä aika lailla jokaisessa vastauksessa ensimmäisenä kriteerinä ja parisuhteen tärkeimpänä asiana sama miehen ominaisuus.

Nimittäin pituus.

Vierailija
36/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan joo. Ulkoisesti ja fyysisesti mies ei ole sitä, mistä eniten viehätyn. Mutta luonne ja muut ominaisuudet vei voiton. Ulkoisesti ihania miehiä on kyllä tullut vastaan, mutta muilta osin ovat jääneet kakkosiksi.

Onnekkaat he, joilla kaikki osuu kohdalleen.

Vierailija
37/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten nämä akat on itse jotain rillipäisiä punkeroita ja rasittavia tapauksia. Täällä leveilee listojensa kanssa kun löytäneet toisen urpon rinnalleen jolle puolet jengiä nauraa selän takana.

Vierailija
38/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nämä akat on itse jotain rillipäisiä punkeroita ja rasittavia tapauksia. Täällä leveilee listojensa kanssa kun löytäneet toisen urpon rinnalleen jolle puolet jengiä nauraa selän takana.

😂

Vierailija
39/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus se vie vaikka kalatkin vedestä. Toivottavasti sinäkin löydät rinnallesi hyvän kumppanin (oletettavasti yhtä ilkeämielisen pöljän kuin itsekin olet).

Karu tosiasia on, että suhde nyt ei vain voi toimia, jos tärkeät asiat ei mene yksiin. Se, mikä kullekin on tärkeää, on sitten asia erikseen. Ja se, onko luullut jotain täysin epäolennaista asiaa tärkeäksi.

Vierailija
40/73 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika ylipaino on rasite. Silloin kun hiki tulee kenkiä kiinni laittaessa joten käyttääkin crocseja läpi vuoden.

Ja mennään vaikka festareille ja on puhki ennen alueelle pääsyä.

Niin kyllä se on elämää rajoittavaa vaikka kuka sanoisi mitä. En voisi tehdä kivoja asioita kun kumppani halustaan huolimatta ei pysty koska kunto ei riitä.

Löysin unelmieni miehen. Silloisilla kriteereillä. Huomasin nopeasti että kriteerini olivat pielessä. Hän on upea ihminen mutta ei minulle.