Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loysitteko omien "kriteerienne" mukaisen kumppanin?

Vierailija
07.01.2020 |

Ikisinkku taalla huutelee. Tiedetaanhan se, etta kaikilla on kumppaniehdokkaiden suhteen jonkinlaisia "kriteereja" ja toivomuksia, lahtien ihan hiustenvarista, tai sarkastisesta luonteesta. Yksi ystavani pitaa esim ujoja miehia valloittavina ja loysikin tallaisen tyypin.

Omaa tyyppia on ehka ulkonaollisesti joku pitka ja laiha mies. Kuitenkin valilla ihmisissa viehattaa ihan muut asiat! Mielenkiinnosta kyselen etta mika on teidan tyyppia? Paadyitteko ihannetyyppinne kanssa yhteen? Vai vaiko sydamen ihan joku vastakohta?

(pliis ei sitten mitaan tasoteorioita tai nalkutusta pinnallisuudesta. Ihan hyvalla mielella halusin kysella ja jutustella )

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Alkoholiin (itse olen raitis) on kaatunut suurin osa suhteen aluista. Eläinoikeudet ovat toinen kriteeri ja nämä kaksi ovat oikeastaan jo ratkaisseet pelin. Miehistä ei vain löydy oikeamielisiä.

Musta syväekologia on hyvä juttu, kuten myös oluen juonti ja kalastaminen. Harmillista, että tuomitset minut väärämieliseksi. :D

Vierailija
62/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllisesti miehessä oli ne kaikki "viat" mistä en pitänyt, mutta rakkaus vei. Nykyään näyttää aika paljon siltä mistä alunperin haaveilin, joten vanheneminen ainakin omaa miestäni pukee. Neuvoni on mennä sydämen mukaan ilman kummempia kriteereitä, elämän kestävä rakkaus ja oma ihana kumppani on sen arvoista.

Sun neuvot ei siinä paljon auta, että mihin pinnallisuuteen ihmiset on aivopesty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllisesti miehessä oli ne kaikki "viat" mistä en pitänyt, mutta rakkaus vei. Nykyään näyttää aika paljon siltä mistä alunperin haaveilin, joten vanheneminen ainakin omaa miestäni pukee. Neuvoni on mennä sydämen mukaan ilman kummempia kriteereitä, elämän kestävä rakkaus ja oma ihana kumppani on sen arvoista.

Luonteessa oli kuitenkin kai ne piirteet, mitä suurinpiirtein tiesit arvostavasi eli kait mies niitä kriteerejä vastasi?

Vierailija
64/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla varsinaisesti ole mitään kriteerilistaa, toki sellaiset on itsestäänselvyyksiä että en halua muita sorsivaa tunnekylmää oikeistolaista jne, mutta kyllä se kiinnostus mieheen herää ihan luontaisesti ilman että käyn läpi mitään kriteeritaulukkoa.

Ja onhan niitä miehiä löytynyt, joihin olen ollut ihastunut. Tunne ei ole koskaan ollut molemminpuolinen, joten en ole koskaan seurustellut.

Vierailija
65/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin. En muistanut laittaa kriteerilistalle seksuaalisesti aktiivista, joten sitä en valitettavasti saanut. Muuten kyllä 100/100.

Vierailija
66/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan muotoilla vastaukseni suurin piirtein selkeäksi. Löysin omia kriteerejäni vastaavia miehiä useammankin, mutta jostain syystä en kokenut heitä oikeiksi ja tahtonut aloittaa suhdetta tai sitoutua heihin. Jostain kumman syystä koin eri tavalla mieheni kanssa vaikka hän poikkeaa yleisistä mieltymyksistäni aika paljon. Monella tavalla hän taas tekee vaikutuksen olemalla vain hieno ihminen. Ovat sellaisia asioita, joita en erityisesti miehessä lähtisi etsimään/toivomaan. Ovat sellaisia harvinaisiakin ominaisuuksia ja piirteitä ihmisessä, joita en itse tule odottaneeksi keltään. Mieheni on siis hyvin mielenkiintoinen piirteineen minulle. Itse olen ulkoisesti kaunis ja siro nainen ainakin tässä iässä ja hyviä puoliani ovat avoimuus, luovuus ja ystävällisyys. Itse pidän huonoina puolinani leväperäisyyttä, tahtoisin olla paljon säntillisempi ihminen monella elämänosa-alueella. Pidän yleensä etenkin ulospäinsuuntautuneista ja periaatteellisista miehistä, monennäköisistä. Mieheni ei ole ulospäinsuuntautunut ja lisäksi keskustelee pääasiassa käytännöllisemmistä aiheista. Hän on todella älykäs ja aikaansaava eikä välitä mitä muut ajattelevat tai eivät ymmärrä. Itse olen sen suhteen sovinnollisempi ja yleensä arvostan samaa ihmisissä. Monesti ihmettelen itsekin miten olen yhdessä niin erilaisen ihmisen kanssa kuin kuvittelisin itselleni sopivaksi kumppaniksi. Mieheni on kuitenkin luotettava ja hän selvittää ja ylittää kaikki esteet, hän on sinnikäs ja aina mielenkiintoinen. Itseni kaltaisen ihmisen kanssa en olisi selvinnyt näin pitkälle :D en kuitenkaan tahdo, että mies vie yksin ja siitä meillä joskus on riitaa, mutta silloinkin mies yllättää kokonaiskuvillaan ja huomaavaisuudellaan. Hän tuntuu sopivan vieraalta ja erilaiselta ja hänen kanssaan tuntuu aina, että tulevaisuus voi olla mitä vain mihin suuntaan ikinä tahtoo lähteä. En olisi osannut edes kuvitella yhtä hyvää puolisoa ja isää lapsille kun en edes tiennyt hänenlaisiaan olevan olemassa saati, että tahtoisi olla juuri minun kanssani. Koen itseni kuitenkin aivan erilaiseksi. Toisaalta on vaikea kuvitella miestäni yhtään kenenkään naisen rinnalle jos minua ei olisi, hän on niin erilainen kuin esim. ystävieni miehet. Hän on oikeastaan tosi erikoinen ihminen siitäkin huolimatta, että monia erikoisia persoonia olen tavannut. Mutta hyvä näin.

Vierailija
67/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika ylipaino on rasite. Silloin kun hiki tulee kenkiä kiinni laittaessa joten käyttääkin crocseja läpi vuoden.

Ja mennään vaikka festareille ja on puhki ennen alueelle pääsyä.

Niin kyllä se on elämää rajoittavaa vaikka kuka sanoisi mitä. En voisi tehdä kivoja asioita kun kumppani halustaan huolimatta ei pysty koska kunto ei riitä.

Löysin unelmieni miehen. Silloisilla kriteereillä. Huomasin nopeasti että kriteerini olivat pielessä. Hän on upea ihminen mutta ei minulle.

Huono kunto ja ylipaino ovat kaksi eri asiaa. Mä harrastin liikuntaa 120-kiloisena joka elämän päivä ja olin paremmassa kunnossa kuin keskiverto nainen.

Vierailija
68/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitan muotoilla vastaukseni suurin piirtein selkeäksi. Löysin omia kriteerejäni vastaavia miehiä useammankin, mutta jostain syystä en kokenut heitä oikeiksi ja tahtonut aloittaa suhdetta tai sitoutua heihin. Jostain kumman syystä koin eri tavalla mieheni kanssa vaikka hän poikkeaa yleisistä mieltymyksistäni aika paljon. Monella tavalla hän taas tekee vaikutuksen olemalla vain hieno ihminen. Ovat sellaisia asioita, joita en erityisesti miehessä lähtisi etsimään/toivomaan. Ovat sellaisia harvinaisiakin ominaisuuksia ja piirteitä ihmisessä, joita en itse tule odottaneeksi keltään. Mieheni on siis hyvin mielenkiintoinen piirteineen minulle. Itse olen ulkoisesti kaunis ja siro nainen ainakin tässä iässä ja hyviä puoliani ovat avoimuus, luovuus ja ystävällisyys. Itse pidän huonoina puolinani leväperäisyyttä, tahtoisin olla paljon säntillisempi ihminen monella elämänosa-alueella. Pidän yleensä etenkin ulospäinsuuntautuneista ja periaatteellisista miehistä, monennäköisistä. Mieheni ei ole ulospäinsuuntautunut ja lisäksi keskustelee pääasiassa käytännöllisemmistä aiheista. Hän on todella älykäs ja aikaansaava eikä välitä mitä muut ajattelevat tai eivät ymmärrä. Itse olen sen suhteen sovinnollisempi ja yleensä arvostan samaa ihmisissä. Monesti ihmettelen itsekin miten olen yhdessä niin erilaisen ihmisen kanssa kuin kuvittelisin itselleni sopivaksi kumppaniksi. Mieheni on kuitenkin luotettava ja hän selvittää ja ylittää kaikki esteet, hän on sinnikäs ja aina mielenkiintoinen. Itseni kaltaisen ihmisen kanssa en olisi selvinnyt näin pitkälle :D en kuitenkaan tahdo, että mies vie yksin ja siitä meillä joskus on riitaa, mutta silloinkin mies yllättää kokonaiskuvillaan ja huomaavaisuudellaan. Hän tuntuu sopivan vieraalta ja erilaiselta ja hänen kanssaan tuntuu aina, että tulevaisuus voi olla mitä vain mihin suuntaan ikinä tahtoo lähteä. En olisi osannut edes kuvitella yhtä hyvää puolisoa ja isää lapsille kun en edes tiennyt hänenlaisiaan olevan olemassa saati, että tahtoisi olla juuri minun kanssani. Koen itseni kuitenkin aivan erilaiseksi. Toisaalta on vaikea kuvitella miestäni yhtään kenenkään naisen rinnalle jos minua ei olisi, hän on niin erilainen kuin esim. ystävieni miehet. Hän on oikeastaan tosi erikoinen ihminen siitäkin huolimatta, että monia erikoisia persoonia olen tavannut. Mutta hyvä näin.

Huh huh miten sekava ja pitkä teksti, en pystynyt lukemaan

Vierailija
69/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin nettideittailemaan sinkkuna ollessani ja mulla oli kolme tiukkaa kriteeriä. Pitää olla nätti, pitää olla sen ikäinen että voidaan yhdessä tehdä lapsia ja ei saa olla lihava.

Jos joustaisin yhdestäkin noista, niin ei vaan olisi mahdollista ajatella mitään pidempää suhdetta. Olen jo kahden ylipainoisen kanssa ollut suhteessa ja siitä on valtavasti haittaa.

Netissä on onneksi aika paljon tuollaisia naisia.. sitten pitäisi vielä löytää sellainen jolle parisuhde mun kanssa olis se ykkösjuttu, eikä esim lemmikit. (Tässä kohti alkoi tulla todella paljon haasteita, koska sitoutumishaluisia ja siihen aidosti kykeneviä oli lopulta todella vähän.) Ja sitten tupakointi olisi ehdoton ei.

Onneksi lopulta tärppäsi ja löytyi nainen joka täytti kaikki kriteerit. Ollaan todella onnellisia!

Miten naisen ylipainosta on ollut haittaa suhteessa?

Ylipaino sotii täysin mun elämäntapoja vastaan. Siinä on taustalla aina jotain sokeririippuvuutta ja täydellistä haluttomuutta ymmärtää tilanteen vakavuus. Ylipainohan on valtava riskitekijä terveydelle.

Mun on vaan mahdotonta arvostaa kumppanina ihmistä joka kieltäytyy hikiliikunnasta ja on siten täysin haluton tekemään asian eteen mitään. Ylipaino on lähes aina vuosikausien pysyvä olotila, niitä isoja elämänmuutoksia tekee todella harva.

Sängyssäkin nuo liikakilot vievät valtavasti haluja.

Ja samaan aikaan ukot vetävät viinaa kaksin käsin ja ihmettelevät huonoa spermanlaatuaan.

Vierailija
70/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Luovutin. Elänyt sitten yksin huoletonta ja vapaata elämää ilman mitään ylimääräistä draamaa ja mielipahaa.

Vierailija
71/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tietoisesti ajatellut esimerkiksi ulkonäköön liittyviä kriteerejä. Minulla ei ollut käsitystä siitä, tykkäänkö pitkistä, lyhyistä, laihoista, lihavista miehistä... ainoastaan kovin huonoihoiset tyypit minua eivät kiinnostaneet (minulla itselläni atooppinen iho, josta kärsin lapsena). Vasta nykyisen mieheni tavattuani ymmärsin minulle olevan tärkeää, että kumppani on analyyttinen ja laaja-alaisesti kiinnostunut erilaisista elämän ilmiöistä. Luulen, että oma intuitio on paras opas tällaisissa asioissa... ? Kyllä se sitten kertoo, kun riittävän oikeanlainen kombo kävelee vastaan. 

Vierailija
72/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Alkoholiin (itse olen raitis) on kaatunut suurin osa suhteen aluista. Eläinoikeudet ovat toinen kriteeri ja nämä kaksi ovat oikeastaan jo ratkaisseet pelin. Miehistä ei vain löydy oikeamielisiä.

Musta syväekologia on hyvä juttu, kuten myös oluen juonti ja kalastaminen. Harmillista, että tuomitset minut väärämieliseksi. :D

Mitäs kittaat kaljaa ja kalastat, ei olisi pakko.

Vierailija
73/73 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt, tavallaan. Maailman komein, hyvää seksiä ja ihana mies. Olemme vasta tutustumis vaiheessa mutta joku siinä kolahti, olen yhden miehen nainen.

Tapasin miehen exäni kautta ja päädyimme monta kertaa sänkyyn, exä ei tiennyt asiasta. Sen kyllä tietää jos kolahtaa, mies ottaa minut huomioon mutta mies on myös mustasukkainen. 

Olen välillä aika tuittupää niin riidelläänkin, mies on myös. Pitää sanoa että viha ja rakkaus suhde, mutta siinä on sitten hyvää seksiä. 

- nainen