Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee niin vtun hermo

Vierailija
07.01.2020 |

Tuli taannoin veden tasauslasku, ennakko mukaan luettuna lähes 2000 euroa :) haistakaa vttu ihan oikeasti. No minähän soitin välittömästi, että mitä vttua tämä on olevinaan, en todellakaan maksa näin järjetöntä summaa. Alkoi isännöitsijänainen lässyttää, että voidaan tehdä maksusuunnitelma :)))))) v*tut tehdään.

Näillä näkymin mittari ei raksuta tyhjää, mutta jotain ihan vtun pimeää tässä on, nimittäin KYLMÄN VEDEN kulutus on aivan törkeän suuri. LÄMPIMÄN veden kulutus on normaali. Rakennusajan lukemat on otettu ylös, itse en ole niitä nähnyt.

Joo että minähän käynkin vttu kylmässä suihkussa ja kodinkoneeni käyttävät kylmää vettä pesemiseen, totta kai. Mitä vttua oikeasti, olen niin vtun täynnä tuota p*skaisännöitsijää, joka yrittää jatkuvasti saada minut uskomaan, että olen itse kuluttanut tuollaiset törkeät määrät KYLMÄÄ VETTÄ ja sanoi, että pääsääntöisesti laskuja ei pienennetä tasapuolisen kohtelun vuoksi. Haistakoon p*skan. Kyllä minä huomaan isännöitsijän viesteissä piilovinoilun, koska olen lähettänyt hänelle vihaisia viestejä parista eri asiasta.

Tuo isännöitsijä on oikeasti NIIN SURKEA. Mikään ei toimi enää kun se vaihtui. S**tana!! Vihaan sitä ämmää.

Joo ja ihan vtun turha kuvitella, että maksan saatana lähes 2000 euroa vedestä. 🤣

Kommentit (273)

Vierailija
41/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää sama tyyppi joka hermostui kun verot meni ulosottoon?

Vierailija
42/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä luulet, että ne asunnot loppusiivotaan? Kannetaan vesi jostain erikseen joka kämppään. Hanojen toiminta pitää myös testata. Ja jos vesimittari on rikki, niin se ei mittaa ollenkaan. Vuosien kokemuksella voin sanoa, että ne ei tosiaan koskaan mittaa liikaa. Ja vesimittarit luetaan luovutuspäivänä ja rakennusliike maksaa siihen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei missään nimessä voi olla tuollaista vesilaskua. Jotakin vedätystä tässä on takana. Itse asun tyttäreni kanssa ja on normaalisti pyykki ja astianpesukoneet käytössä. Ikinä ei ole mennyt kuin max parikymppiä yli ennakkomaksujen. Eihän tuo ole mitenkään mahdollista että tuollainen määrä vettä kuluu yhdessä asunnossa. 

Vierailija
44/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä luulet, että ne asunnot loppusiivotaan? Kannetaan vesi jostain erikseen joka kämppään. Hanojen toiminta pitää myös testata. Ja jos vesimittari on rikki, niin se ei mittaa ollenkaan. Vuosien kokemuksella voin sanoa, että ne ei tosiaan koskaan mittaa liikaa. Ja vesimittarit luetaan luovutuspäivänä ja rakennusliike maksaa siihen asti.

Ap nyt kuitenkin maksaa omien sanojensa mukaan nollasta alkaen. Hänen pitäisi jostain saada se lukema, jonka mukaan rakennusyhtiö on maksanut vedestä. Muuten ap maksaa sen rak.yhtiön osuuden uudelleen, plus vielä oman kulutuksensa.

Vierailija
45/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei nyt mua alkoi pelottamaan minkälainen tasauslasku on tulossa 2 hlö talouteen. Maksetaan 480 euroa/vuosi ennakoita.... uusi talo.

Vierailija
46/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei nyt mua alkoi pelottamaan minkälainen tasauslasku on tulossa 2 hlö talouteen. Maksetaan 480 euroa/vuosi ennakoita.... uusi talo.

Katsot laskusta sen arviokulutuksen ja sitten katsot siitä vesimittarista todellisen kulutuksen. Kyl on vaikeeta.

Vierailija
47/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpimän veden ja kylmän veden suhde on tosiaan ihan normaali. Reilu 20 kuutiota/kk kokonaiskulutus on kyllä raju. Meillä menee kolmihenkisessä perheessä 10 kuutiota/kk.

Meilläkin neljällä hengellä samaa luokkaa kuin teillä, mutta vaikka tuo 20 kuutiota/kk tuntuu rajulta, niin kyllähän se äkkiä kuluu yhdelläkin ihmisellä jos tykkää esim. suihkutella urakalla... Ihmisillä on niin erilaisia vedenkäyttötapoja ja jonkun "pikasuihkuun" voi todellisuudessa kulua sama aika missä toisessa perheessä kaikki perheenjäsenet ehtii suihkutella itsensä.

Silti laskun loppusumma tuntuu kyllä melko korkealta jos on maksettu kerta ennakkoakin.

Vierailija
48/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on vuokraan kuuluva kiinteä vesimaksu.

Vierailija
49/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään isännöitsijä ole, vaan emännöitsijä.

Saanen korjata pahan virheesi.

Vierailija
50/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää sama tyyppi joka hermostui kun verot meni ulosottoon?

Voi jessus kun EN EDELLEENKÄÄN OLE OLLUT ULOSOTOSSA 😴 miksi ette voi ymmärtää?

Vierailija
51/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap nyt kuitenkin maksaa omien sanojensa mukaan nollasta alkaen. Hänen pitäisi jostain saada se lukema, jonka mukaan rakennusyhtiö on maksanut vedestä. Muuten ap maksaa sen rak.yhtiön osuuden uudelleen, plus vielä oman kulutuksensa.

EN OLE SANONUT ETTÄ MAKSAN NOLLASTA ALKAEN. Ymmärtäkää lukemanne, kiitos.

Vierailija
52/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v*ttu! Tsemppiä ap :o

Vierailija
53/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla on vuokraan kuuluva kiinteä vesimaksu.

Vuokralla asuminen on raha heittämistä hukkaan, vuodesta toiseen.

Vierailija
54/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan*

Vierailija
55/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei ole mitään hätää. Hengitä syvään ja nuku hyvät yöunet. Soita huomenna vesilaitokselle. Ei voi mitenkään olla noin suuri vesilasku. Itse lotraan kuin hullu eikä minullakaan ole noin suurta laskua. Tuossa on tapahtunut jokin virhe.

Vierailija
56/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normikulutukset mun mielestä. Meillä menee nelihenkisellä perheellä vuodessa 110 kuutioo kylmää vettä ja lämmintä 65 kuutioo. Vuoden vesimaksut siis noin 1000-1200€.

Onko tuosta sinun laskusta vähennetty vesiennakot, jos olet maksanut niitä?

Vierailija
57/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viisihenkisellä perheelle kuluu vettä vuodessa keskimäärin 100 kuutiota. Aika hurjalta tuntuu tuo määrä yhden henkilön kuluttamaksi. Ketjussa on tullut hyviä ohjeita asian selvittämiseksi. Tsemppiä ap.

Vierailija
58/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin nuoripari kulutti kahdestaan vuoden aikana reilusti yli 200m3 vettä. Oli hiilenä suuresta tasauslaskusta. Jostain syystä seuraavana vuonna kulutus olikin puolittunut ja oli lähellä keskimääräistä kulutusta.

Eli jos et aiemmin ole joutunut maksamaan todellisen kulutuksen mukaan, niin yllätyksiä saattaa tulla. Vesi on loppupeleissä aika kallista ja sitä kuluu valtavia määriä esim. kun suihkussa seisoo. Jotenkin koomiselta tuntui kun joku sheivausta suihkussa käsittelevä artikkeli naisten lehdessä neuvoi ensin olemaan suihkussa 10-15min jotta iho pehmenee... siinä ehtii mennä litra jos toinenkin...

Vierailija
59/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin nuoripari kulutti kahdestaan vuoden aikana reilusti yli 200m3 vettä. Oli hiilenä suuresta tasauslaskusta. Jostain syystä seuraavana vuonna kulutus olikin puolittunut ja oli lähellä keskimääräistä kulutusta.

Eli jos et aiemmin ole joutunut maksamaan todellisen kulutuksen mukaan, niin yllätyksiä saattaa tulla. Vesi on loppupeleissä aika kallista ja sitä kuluu valtavia määriä esim. kun suihkussa seisoo. Jotenkin koomiselta tuntui kun joku sheivausta suihkussa käsittelevä artikkeli naisten lehdessä neuvoi ensin olemaan suihkussa 10-15min jotta iho pehmenee... siinä ehtii mennä litra jos toinenkin...

Olen asunut vuoden tässä. Eli ei ole mahdollista, että on jotain "vanhoja" maksuja mukana, kun koko talokaan ei ole ollut pystyssä kuin vuoden päivät. Ap

Vierailija
60/273 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ei ole mitään hätää. Hengitä syvään ja nuku hyvät yöunet. Soita huomenna vesilaitokselle. Ei voi mitenkään olla noin suuri vesilasku. Itse lotraan kuin hullu eikä minullakaan ole noin suurta laskua. Tuossa on tapahtunut jokin virhe.

Todellakin on. Minua vain suututtaa niin stnasti, että tuo isännöitsijä-ämmä jankuttaa maksusuunnitelmasta eikä ikinä myönnä, että tämä ei ole millään tavalla mahdollista. Sitten kehtaa vielä sanoa, että pääsääntöisesti laskuja ei pienennetä tasapuolisen kohtelun takia. ÖÖÖÖ no kyllä se vaan pienennetään, tavalla tai toisella. Ihan naurettavaa p*skaa. Tällaisesta ei pitäisi edes joutua tappelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä