Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kissa pyllistää, kun sitä silittää? Se on kohtelias tarjous, johon et halua tarttua

Vierailija
05.01.2020 |

Kissat eivät arastele paljastaa karvaista hanuriaan sille, josta ne pitävät.

https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/18cd1ce5-6f96-4c77-a0a7-9a37…

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juup. Huomattu on. Etenkin aamuisin kun pitäisi kaikessa rauhassa pytyllä toimitella omat asiansa, kaksi karvapalloa kiehnää ja pyllistelee jaloissa. Oven jos yrittää kiinni laittaa niin ne tulee raamit kaulassa ihmettelemään että kuinka se äippä nyt tälleen meidät hylkää.

Vierailija
2/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissaherra nousee lipaston päälle tepsuttelee ja tamppaa siinä, katsoo ihanan raukeasti silmiin. Jos ja kun ihminen kumartuu sitä kohti, puskee se lempeästi kasvoihin ja kääntää peräpäänsä kohti  ihmisen kasvoja, viattomasti tykätessään , on kissat niin hassun suloisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juup. Huomattu on. Etenkin aamuisin kun pitäisi kaikessa rauhassa pytyllä toimitella omat asiansa, kaksi karvapalloa kiehnää ja pyllistelee jaloissa. Oven jos yrittää kiinni laittaa niin ne tulee raamit kaulassa ihmettelemään että kuinka se äippä nyt tälleen meidät hylkää.

Tutulta kuulostaa täälläkin. Myös suljettujen ovien syndrooma on tavallista. Aina pitää päästä oven toiselle puolelle, koska siellä juuri nyt on menossa jotakin aivan mahtavaa. Hetken päästä sieltä pitää päästä pois, tämä voi toistua useastikin.

Vierailija
4/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissat pyllistelee myös. Sitä olen ihmetellyt miksi mustalla kissalla on täysin vaalean punainen peppureikä, mutta harmaalla kissalla on näkymätön harmaa. Miksi toisen näkyy TOSI selvästi?

Vierailija
5/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on kun mun vaimo.

Vierailija
6/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mä menen aamulla suihkuun niin kissa tulee pesemään mua. Toinen käsi pitää ojentaa kissalle jotta se voi pestä mun käden kauttaaltaan. Muu vartalo sitten tulee pestyä suihkussa melkein yhtä perusteellisesti toisella kädellä.

Vierailija
7/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi enemmänkin uroskissojen tapa? Mulla on kaksi tyttökissaa mutta kummatkaan eivät pyllistele. Veljen uroskissa sen sijaan tervehtii takapuolellaan joka kerta tavattaessa.

Vierailija
8/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mä menen aamulla suihkuun niin kissa tulee pesemään mua. Toinen käsi pitää ojentaa kissalle jotta se voi pestä mun käden kauttaaltaan. Muu vartalo sitten tulee pestyä suihkussa melkein yhtä perusteellisesti toisella kädellä.

Meillä ei tulla pesemään. Meillä kytätään niin suihkussa kuin vessassakin silmä kovana, ettei huoltaja vaan vahingossa huku pöljäilynsä seurauksena. Kissa itse on pentuna meinannut hukkua pariin otteeseen vessanpyttyyn, ja niiden reissujen seurauksena se piti suihkun alla pestä.

Vierailija
9/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tarttua tähän tarjoukseen mutta kissani repii käteni aina verille.

Vierailija
10/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kissaa naukuu ja yrittää läpsiä ja vetää tassulla veljeäni pois suihkusta jotta hän välttyy kastumasta suihkussa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei tulla pesemään. Meillä kytätään niin suihkussa kuin vessassakin silmä kovana, ettei huoltaja vaan vahingossa huku pöljäilynsä seurauksena. Kissa itse on pentuna meinannut hukkua pariin otteeseen vessanpyttyyn, ja niiden reissujen seurauksena se piti suihkun alla pestä.

Vierailija
11/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi enemmänkin uroskissojen tapa? Mulla on kaksi tyttökissaa mutta kummatkaan eivät pyllistele. Veljen uroskissa sen sijaan tervehtii takapuolellaan joka kerta tavattaessa.

Mulla taas tyttökissa tekee tätä, vanha uros ei.

Vierailija
12/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on vaan niin ihania♥️

Vierailija
13/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttua??

Vierailija
14/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttökissa ei juurikaan pyllistele mutta kävellessäni kellahtaa tielleni maahan selälleen.

No sitten rapsutellaan.

M

Vierailija
15/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän on kun mun vaimo.

Kieltäydyt tarjouksesta kohteliaasti?

Vierailija
16/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttökissaa kun silittelee hetken niin se kellahtaa selälleen ja haluaa, että sitä rapsutellaan mahasta. Jos yrittää selästä taikka kyljestä silittää niin tarraa tasssuilla kiinni ja kääntyy selälleen. Tämän jälkeen saa vaan masusta rapsuttaa taikka silittää. Alkaa kova kehräys ja kun kehräys loppuu niin silittelynkin tulee loppua.

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttökissa ei juurikaan pyllistele mutta kävellessäni kellahtaa tielleni maahan selälleen.

No sitten rapsutellaan.

M

Vierailija
17/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tarkoittaa varmaan sitä ns hissipyllyä, kun silittää kissaa selästä sieltä läheltä häntää, niin pylly nousee  joskus ylös.

Vierailija
18/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paha mieli, tämä video saa ainaan hymyn huulille, pikkuruinen kisu pörhistelee, eikä kukaan kauhistu. En laita linkkiä mutta tuolla löytyy hakemalla:

yt tinykittens scary puffy kitten

Vierailija
19/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tyttökissat pyllistelee ja kellahtaa kyljelleen.

Mulla oli aikasemmin tyttökissa, joka silityksestä innostui usein niin paljon,että seisoi etujaloillaan , takajalat ilmassa.

Vierailija
20/22 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö sitten ole ikinä nuolleet sen kissan takapuolta, jos se kerran niin kovasti sitä tarjoaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi