Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Mielestäni naisellisuuden saa näyttää" – uskoisitko, että upea Marianne, 51, on neljä lasta synnyttänyt isoäiti?

Vierailija
05.01.2020 |

Kauneudenhoitoalalla ja myyjänä toimiva 51-vuotias Marianne Rytkönen käy miehensä kanssa viikoittain kuntosalilla ja huolehtii aina ennen pukeutumista huolellisesti ihostaan.

– Kun iho on hoidettu ja hyvinvoiva, on vaatteiden vuoro. Oma äitini on näyttänyt minulle sen mallin, että itsestä huolehditaan. Mielestäni naisellisuuden saa näyttää, Marianne kertoo MTV Uutisille.

Marianne sanoo nauttivansa meikkaamisesta ja laittautumisesta. Hän kertoo, että itsestään huolehtiminen tuo itsevarmuutta.

Mariannen naisellinen, raikas tyyli on kerännyt paljon kehuja, mutta myös kateutta.

– Joskus jotkut sanovat, että hyvähän minun on, kun olen nuoren näköinen ja hoikka. Se on sellaista piilokettuilua. Mutta minun mielestäni ihan jokainen voi olla nuorekas, kun vain huolehtii itsestään, Marianne sanoo.

Monikaan ei usko Mariannea viisikymppiseksi, ja esimerkiksi oltuaan kuvattavana omien tyttöjensä kanssa, valmiista kuvasta saa etsiä, kuka lopulta on tytär ja kuka äiti.

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkasin instaa ja facebookia kun ajattelin että tuohon juttuun olisi vain valittu huonoja kuvia, niin kyllähän se vähintäänkin ikäiseltä näyttää. Varsinkin meikkausvideoissa näkee, että ihan on viisikymppinen, ellei jopa kuusikymppinen. Ehkä tuo nenän muoto ei ole kovin helppo, kun se vanhentaa paljon.

Tyyli vaikuttaisi olevan epätoivon rajamailla heiluva ”katsokaa, mulla on sääret”. Vähän aikaa sitten luin jutun, jossa oli Maarit Feldt Ranta, joka oli saman ikäluokan nainen. Ihan tavallisissa vaatteissa (siinä jutussa oli kuvat joissa oli joku ulkoilupuku, jakkupuku ja kesämekko, ei viimeisimpien sairausaikojen kuvia kuitenkaan) hän onnistui olemaan monin verroin nuorekkaampi kuin tämä Marianne. Ei se nuorekkuus ja naisellisuus mistään pitsimekoista ja mutrusuukuvista tule.

Vierailija
142/146 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkasin instaa ja facebookia kun ajattelin että tuohon juttuun olisi vain valittu huonoja kuvia, niin kyllähän se vähintäänkin ikäiseltä näyttää. Varsinkin meikkausvideoissa näkee, että ihan on viisikymppinen, ellei jopa kuusikymppinen. Ehkä tuo nenän muoto ei ole kovin helppo, kun se vanhentaa paljon.

Tyyli vaikuttaisi olevan epätoivon rajamailla heiluva ”katsokaa, mulla on sääret”. Vähän aikaa sitten luin jutun, jossa oli Maarit Feldt Ranta, joka oli saman ikäluokan nainen. Ihan tavallisissa vaatteissa (siinä jutussa oli kuvat joissa oli joku ulkoilupuku, jakkupuku ja kesämekko, ei viimeisimpien sairausaikojen kuvia kuitenkaan) hän onnistui olemaan monin verroin nuorekkaampi kuin tämä Marianne. Ei se nuorekkuus ja naisellisuus mistään pitsimekoista ja mutrusuukuvista tule.

Mutrusuu viittaa ikiteiniyritykseen.

Kukaan tuntemistani miehistä ei pidä "liikaa yrittävistä" naisista. Mies on nyt töissä, mutta jos näyttäisin hänelle tätä kuvaa, olen varma että tulisi liikayrityksestä noottia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee tuosta lähikuvasta mieleen Ritva Oksanen, 80 v.

Sillä erolla että Ritva Oksanen on tyylikkäämpi.

Vierailija
144/146 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti nainen, mutta ikäisensä näköinen kyllä. 

Työkaverini on sata kertaa nuoremman näköinen ja on 54 v.

Vierailija
145/146 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän artikkelin on pakko olla jonkinlainen outo vitsi. Nainen on selkeesti ikäistään vanhemman näköinen.

Vierailija
146/146 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin. Ihan hyvin pitänyt kilot poissa.