"Mielestäni naisellisuuden saa näyttää" – uskoisitko, että upea Marianne, 51, on neljä lasta synnyttänyt isoäiti?
Kauneudenhoitoalalla ja myyjänä toimiva 51-vuotias Marianne Rytkönen käy miehensä kanssa viikoittain kuntosalilla ja huolehtii aina ennen pukeutumista huolellisesti ihostaan.
– Kun iho on hoidettu ja hyvinvoiva, on vaatteiden vuoro. Oma äitini on näyttänyt minulle sen mallin, että itsestä huolehditaan. Mielestäni naisellisuuden saa näyttää, Marianne kertoo MTV Uutisille.
Marianne sanoo nauttivansa meikkaamisesta ja laittautumisesta. Hän kertoo, että itsestään huolehtiminen tuo itsevarmuutta.
Mariannen naisellinen, raikas tyyli on kerännyt paljon kehuja, mutta myös kateutta.
– Joskus jotkut sanovat, että hyvähän minun on, kun olen nuoren näköinen ja hoikka. Se on sellaista piilokettuilua. Mutta minun mielestäni ihan jokainen voi olla nuorekas, kun vain huolehtii itsestään, Marianne sanoo.
Monikaan ei usko Mariannea viisikymppiseksi, ja esimerkiksi oltuaan kuvattavana omien tyttöjensä kanssa, valmiista kuvasta saa etsiä, kuka lopulta on tytär ja kuka äiti.
Kommentit (146)
Jos otsikossa oli virhe ja piti olla 61?
Eikös tuo silmänalusten iho ole aika huono viisikymppiselle? Sopisi paremmin 10 vuotta vanhemmalle. Liikaa venytetty ja vanutettu meikillä ja sen poistolla?
Olen huomannut saman ilmiön muillakin kovin innokkailla meikkaajilla. Silmänalusten ohut iho ikääntyy hirveästi kun sitä venytetään ja vanutetaan liikaa.
Ylipäänsä nämä kauneusalan ihmiset yleensä ikääntyy kovin nopeasti ja sitten suditaan sitä pakkelia entistä enemmän. Pilaako ne ihonsa kokeilemalla kaikkia hoitoja itseensä vai liekö muuten epäterveet elämäntavat?
Näyttää ikäiseltään, miksi en uskoisi?
Iho on hyvässä kunnossa ja rahallahan saa. Mikä tässä oli pointti?
---"Mariannen naisellinen, raikas tyyli on kerännyt paljon kehuja, mutta myös kateutta."
Jännä juttu, lähes poikkeuksetta sellaiset ihmiset, jotka valittavat sitä kuinka kateellisia muut ovat heidän ulkonäöstään/olemuksestaan eivät tosiasiassa ole edes keskinkertaisia. Lähinnä he ovat vain itserakkaita.
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwhatsnew2day.com%2Fw…
https://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fjesreynolds.com%2Fwp-…
Helposti uskon, aivan peruspirjon näköinen. Linkeissa kuva toisesta neljän äidistä. Ihan vain siksi koska jotkut naiset eivät oikeasti rupsahda lasten myötä. Aloituksen jutun nainenhan ei ole todiste mistään ja herättää lähinnä myötähäpeää. Siksi nyt linkkasin jotain muutakin koska täällä aina haukutaan meitä neljän tai useamman äitejä aika rankasti.
Just näin! Tällä Sofialla on oikeasti hyvä kroppa. Itsellä melkein samanlainen 😎
T. Kolmen äiti
Vierailija kirjoitti:
Saa kuulema pukeutumisvinkkejä tyttäriltään. Haluaisin tietää, kenen stailaamana hän kuvassa, jossa yllä on joku leopardiriepu, vesirajahame (jollaisia hän ei siis käytä :D) ja ylipolvensaappaat? Aivan järkyttävän mauton lookki.
ja tossa toisessakin kuvassa näytti olevan joku superlyhyt pitsiroiskeläppä päällä. Mut niitähän Marianne ei käytä kun on sentäs neljä lastakin synnyttänyt. Juuh.
Apua, olen vuoden nuorempi ja näytän tätä mummoa varmaan 10-12 vuotta nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
---"Mariannen naisellinen, raikas tyyli on kerännyt paljon kehuja, mutta myös kateutta."
Jännä juttu, lähes poikkeuksetta sellaiset ihmiset, jotka valittavat sitä kuinka kateellisia muut ovat heidän ulkonäöstään/olemuksestaan eivät tosiasiassa ole edes keskinkertaisia. Lähinnä he ovat vain itserakkaita.
Se on se tuksuaaninen maailmankuva. Oletetaan että toiset tyrskii kämmeneensä kateudesta kun ei ymmärretä miten naurettavia ollaan.
Kognitiivinen dissonanssi kai tarkoittaa jotain tällaista? Psyyke ei kestäisi todellisuuden kohtaamista, sen todellisuuden missä juna meni jo aikoja sitten ja missä ei olla koskaan niin kovin ihmeellisiä oltukaan. Joten on pakko keksiä että "muut ovat vain kateellisia".
Suokoon luoja että itsellä pysyisi jalat vähän tukevammin tantereessa ikääntyessä.
Tosin tämä tuntuu olevan lähinnä niiden naisten ongelma, jotka ovat olleet pikkusieviä mutta kovalla laitatutumisella saaneet huomiota miehiltä jotka tykkäävät "seksikkäästä" tyylistä. Ne naiset jotka ovat olleet oikeasti kauniita, tai tyyli on ollut mitä hyvänsä muuta kuin "seksikäs", ikääntyvät yleensä paremmin, tyylikkäämmin, vähemmällä porulla ja kuvittelematta muita kateellisiksi.
Mutta jos "seksikkyys" ja miesten kyseenalainen huomio on ollut se ainoa asia mille itsetunto on rakentunut, ottaahan se varmaan koville sitten.
Oisin kyllä kuvien perusteella luullut hänen olevan lähemmäs 60-vuotias. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen viisikymppinen nainen ja taatusti nuoremman näköinen. Ei sillä, etteikö tuokin nainen ole ihan ok, mutta miksi jossain iltapulussa on juttu jostain ihan normi naisesta? Kateuskortti se vasta huvittava onkin. Älä nyt viitsi, Marianne.
Veit sanat suustani. Olin itse, siis muiden mukaan, Mariannen ikäisenä huomattavasti silloista ikääni nuoremman näköinen. Minua luultiin usein lastenlasteni äidiksi, olin kuitenkin aika vanha ensisynnyttäjä ja lapsenikin oli muutaman vuoden yli kahdenkymmenen ensimmäisen saadessaan.
Näin reilusti yli kuusikymppisenä ikä on jo tehnyt tehtävänsä. Peilistä katsoo ikäiseni nainen, ainakin omasta mielestäni. Olen kuitenkin edelleen tiimalasimallinen ja hoikka. Perintötekijät nimittäin pitävät siitä huolen:)
Tuossa kuvassa tytärten kanssa Marianne ei ole edukseen noin lyhyessä ja kireässä, sanoisin jopa tyylittömässä mekossa.
Näyttää siltä että on mustat silmänsluset kuopissaan, päälle juntattu jotain voidetta ja voiteen päälle paksu turaus meikki pidettävä. Silti näyttää pandasilmämummolta.
Väitän että itse näytän freessimmältä vaikka olen hampuusi joka ei huolehdi itsestään eikä juurikaan meikkaa. Ja se on paljon sanottu se.
Yhdennäköisyys Madame Macronin kanssa on hämmästyttävä. Kuin kaksi marjaa.
Madame Macronhan lienee ainoa ranskatar jolta se "french chic" ei oikein suju...
Miksi nämä "naisellisuuden puolesta" -hehkuttajat ovat aina niin mauttomia? Esim. kuninkaaliset pukeutuvat yleensä naisellisesti mutta silti tyylikkäästi ja klassisesti. Ei naisellisuus tarkoita halpaa vesirajatyyliä.
meikki pidettävä= meikkivoidetta
silmänsluset= silmänaluset
Uskoisin kyllä. Hoikka on ja hyvä ihokin, mutta ei nuoren näköinen kasvoista vain 51 v. Liian lyhyt on mekko, hieman mauton. Kateuteen en oikein usko. Nykyään 60-70 vuotiaistakin löytyy upeita ilmestyksiä, mutta ei liity tähän tarinaan mitenkään. Harhaanjohtava otsikko, kuten usein on.
Anu Saagim olinuoean näköinen ja hänen ikäänsä oli vaikea uskoa. Ja vielä vaikeampi uskoa, että sillä luonteella pysyy niin raikkaana.
Katoin instaa niin ihan rupsahtanu naamahan sillä on. Mun äiti ei ollut noin ryppyinen vielä yli 50v.
Voi olla aika corpsen näköinen tää täti ilman meikkiä ja vaatteita.
Roikkutissit venyneet imetyksestä..ryppyinen löysä maha...mustat sisäänpainuneet silmät...
Vierailija kirjoitti:
Tässä tarkoitettiin luultavasti, että hänellä on naisellinen tyyli.
Tarkoitit varmaan bordellityöläisen tyyli.
Naisellinen ja raikas tyyli? Ja sitten kuvissa näkyy mahdollisimman tunkkainen ja halpa tyyli. Tässähän pilkataan tuota naista, joka on keskivertoa viisikymppistä vanhemman näköinen. Normaalipainoinen on kyllä, mutta tuo pitsimekko korostaa pömppövatsaa.
Enkä ole ikinä ymmärtänyt miksi joittenkin mielestä tyyli, joka sopii lyhtypylvään alla asiakkaita odottelevalle halvimman luokan prostituoidulle, olisi naisellinen.
Jokainen saa nauttia itsestään, tyylistään ja ihostaan.
Mutta turha odottaa kovin myönteistä palautetta jos väittää näyttävänsä ikäistään nuoremmalta, jopa tyttäriensä ikäiseltä kun tosiasiassa näyttää ikäistään vanhemmalta.
Tai jos väittää tyyliään erityisen naiselliseksi ja nuorekkaaksi kun tyyli on halpa ja huorahtava.
Ylipäänsä jos ihminen on oikeasti tyytyväinen itseensä sillä ei ole mitään tarvetta laittaa itsestään herutuskuvia nettiin tai herutusartikkeleita mediaan.
Kuolisin häpeästä jos olisin viisikymppisenä mummona noin kehunkipeä ja epäkypsä.
n41