Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Mielestäni naisellisuuden saa näyttää" – uskoisitko, että upea Marianne, 51, on neljä lasta synnyttänyt isoäiti?

Vierailija
05.01.2020 |

Kauneudenhoitoalalla ja myyjänä toimiva 51-vuotias Marianne Rytkönen käy miehensä kanssa viikoittain kuntosalilla ja huolehtii aina ennen pukeutumista huolellisesti ihostaan.

– Kun iho on hoidettu ja hyvinvoiva, on vaatteiden vuoro. Oma äitini on näyttänyt minulle sen mallin, että itsestä huolehditaan. Mielestäni naisellisuuden saa näyttää, Marianne kertoo MTV Uutisille.

Marianne sanoo nauttivansa meikkaamisesta ja laittautumisesta. Hän kertoo, että itsestään huolehtiminen tuo itsevarmuutta.

Mariannen naisellinen, raikas tyyli on kerännyt paljon kehuja, mutta myös kateutta.

– Joskus jotkut sanovat, että hyvähän minun on, kun olen nuoren näköinen ja hoikka. Se on sellaista piilokettuilua. Mutta minun mielestäni ihan jokainen voi olla nuorekas, kun vain huolehtii itsestään, Marianne sanoo.

Monikaan ei usko Mariannea viisikymppiseksi, ja esimerkiksi oltuaan kuvattavana omien tyttöjensä kanssa, valmiista kuvasta saa etsiä, kuka lopulta on tytär ja kuka äiti.

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on negatiivinen ketju. Isoäiti nauttii olostaan, panostaa ihoonsa, hiuksiinsa ja vaatteisiinsa joista nauttii. Heti saadaan kuusi sivua aikaiseksi siitä miten mummo on ruma, vanha ja tyylitajuton korppu. Jutun idea oli se että vanhempikin rouva voi pukeutua näyttävästi ja nauttia naisellisuudesta jos pitää sellaisesta. Missään ei haukkunut muita ja vielä esitti toiveen ettei ihmisiä arvosteltaisi niin rankasti ulkonäön takia.

Vai oikein joku idea oli jutussa. Jaaha. Enpä löytänyt.

Taattua Maikkaritason roskaa.

Hävettää tämän ajan puolesta ja sääliksi käy tyttäret, kun on tuommoisen tuulitunnelin saaneet äidikseen. Kotona opetettu meikkausta ja keikistelyä vauvasta asti. Voi kun ihanaa.

Vierailija
122/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nu skin joku pyramidihuijaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen pitää, on pakko, sitä ei voi estää  ,  lihomista siis kun ikää tulee.

Ainakin tän palstan mukaan , tuo sanottu niin monet kerrat

Vierailija
124/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin halloweenhahmo. Ainakin minun koneella näyttää pelottavalta mustine silmäkuoppineen.

Vierailija
125/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa, olen kolkyt ja sama "viininaama".

Vierailija
126/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuin halloweenhahmo. Ainakin minun koneella näyttää pelottavalta mustine silmäkuoppineen.

Miltä itse näytät?

Vierailija
127/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on vaan tottuneet photoshopattujen muijien kuviin. Harva uskaltaa näyttäytyä ilman filttereitä edes nuoret naiset.

Vierailija
128/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaakohan röökiä? Ainakin näyttää siltä.

Vierailija
129/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eitunnistatuttujasomesss kirjoitti:

Ihmiset on vaan tottuneet photoshopattujen muijien kuviin. Harva uskaltaa näyttäytyä ilman filttereitä edes nuoret naiset.

no kyllä jotkut uskaltaa. Esim. ex-malli Paulina Porizkova https://www.instagram.com/p/B602pizBjyy/?utm_source=ig_embed

Nykyisin tosin hyvin monen nuoren naisen "meikitön" kuva on sellainen, jossa on henkilöllä on ripsipidennykset, pigmentoidut kulmat ja contouring-tuotteella muotoillut kasvot.

Vierailija
130/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eisaatana,nyt pärähti illan huutikset. Ihan järkyttävännäköinen ja itseasiassa olisin veikannut vanhemmaksi. Jos olisin tyttäreni ja verrattaisiin tuohon niinolisin kyllä helvetinloukkaantunut.

Vierailija
131/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eisaatana,nyt pärähti illan huutikset. Ihan järkyttävännäköinen ja itseasiassa olisin veikannut vanhemmaksi. Jos olisin tyttäreni ja verrattaisiin tuohon niinolisin kyllä helvetinloukkaantunut.

olisin hänen tyttärensä siis.

Vierailija
132/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain Jennifer Lopezin tyylistä viiskymppisyä. Tuohan olikin ihan tavallinen Taina . Ihan on ikäisensä näköinen. Hiukan pömppö maha ja " rohkea" tyyli. Tytöt on tyylikkäit ja kauniita.

Vierailija
133/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi tummennetut eivät ole yhdyssanoja. 

Mitä tarkoittaa "jos olisin tyttäreni..."?

Vierailija
134/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva harrastushan tuo kauneudenhoito ja seksikäs pukeutuminen on. Nätti nainen. Minulla on erilaisia harrastuksia, mutta ymmärrän kyllä tuon kiehtovuuden. Itse viihdyn aika laittamattomana enkä toivo miesten huomiota. Naisellinen kyllä olen.

Vierailija
135/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha, tästä tulee mieleen se Sekaisin Marista -leffan auringonpolttama hampputukkamummeli.

Vierailija
136/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä juuri heitä, jotka sanovat kaikkien luulevan vähintään 10 vuotta ikäänsä nuoremmaksi? Tässä se nähdään kuinka sokea voi olla. Ihan ikänsä näköinen. Koittaisi nyt hyväksyä itsensä

Vierailija
137/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kuvassa vain kaksi paria jalkoja kokoa 45, huih!

Vierailija
138/146 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen kuvassa vain kaksi paria jalkoja kokoa 45, huih!

Naisellisuuden ja isot jalat saa näyttää.

Vierailija
139/146 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että näyttää kymmenen vuotta ikäistään vanhemmalta. Ryppyjä on viisikymppiseksi erittäin paljon. Näen aspa-duunissa monen ikäisiä naisia eivätkä viisikymppiset kyllä noin vanhalta yleensä näytä.

Nu skin on juurikin joku verkostomarkkinointihimmeli, kaipa sitä sen perusteella työskentelee ”kauneudenhoitoalalla”.

Vierailija
140/146 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessys, mitkä nasolabiaalit ja muutenkin hyvin tunkkainen harppu.

Luulin 65+.