Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mielestäni naisellisuuden saa näyttää" – uskoisitko, että upea Marianne, 51, on neljä lasta synnyttänyt isoäiti?

Vierailija
05.01.2020 |

Kauneudenhoitoalalla ja myyjänä toimiva 51-vuotias Marianne Rytkönen käy miehensä kanssa viikoittain kuntosalilla ja huolehtii aina ennen pukeutumista huolellisesti ihostaan.

– Kun iho on hoidettu ja hyvinvoiva, on vaatteiden vuoro. Oma äitini on näyttänyt minulle sen mallin, että itsestä huolehditaan. Mielestäni naisellisuuden saa näyttää, Marianne kertoo MTV Uutisille.

Marianne sanoo nauttivansa meikkaamisesta ja laittautumisesta. Hän kertoo, että itsestään huolehtiminen tuo itsevarmuutta.

Mariannen naisellinen, raikas tyyli on kerännyt paljon kehuja, mutta myös kateutta.

– Joskus jotkut sanovat, että hyvähän minun on, kun olen nuoren näköinen ja hoikka. Se on sellaista piilokettuilua. Mutta minun mielestäni ihan jokainen voi olla nuorekas, kun vain huolehtii itsestään, Marianne sanoo.

Monikaan ei usko Mariannea viisikymppiseksi, ja esimerkiksi oltuaan kuvattavana omien tyttöjensä kanssa, valmiista kuvasta saa etsiä, kuka lopulta on tytär ja kuka äiti.

Kommentit (146)

Vierailija
2/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin. Hän on ihan ikäisensä näköinen, toki hoikka ja nuorekas tyyli. Itse en pukeudu noin lyhyisiin helmoihin, nutta kukin tyylillään. N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ikäisensä näköinen.

Vierailija
4/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, oliko tuo nyrpeä naamakuva heti alussa vitsi? :D todellakin uskoisin että marianne on 51v. Ja tuosta tyttärien kanssa otetusta kuvasta.. ei mennyt kovin montaa sekunnin sadasosaa huomata kuka on äiti. Miksi muuten tytöt osaavat pukeutua paremmin, tyylikkäämmin ja naisellisemmin kuin äiti?

Vierailija
5/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianne nyt ei vain ole kovinkaan naisellinen. Vartalo on yhtäputkea.

Vierailija
6/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinhan nuo isoäidit tuppaavat synnyttämään mutta mikä jottei.

Vierailija
7/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyvä kroppa on mutta naamastaan ei kovin kummoinen. Tiedän monta paremman näköistä 50-60v perheellistä naista. Salillakäynti ja muu liikunta ei ole myöskään mikään ihmeellinen asia, aika monet harrastavat säännöllistä liikuntaa jossain muodossa.

Vierailija
8/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen nainen ja taatusti nuoremman näköinen. Ei sillä, etteikö tuokin nainen ole ihan ok, mutta miksi jossain iltapulussa on juttu jostain ihan normi naisesta? Kateuskortti se vasta huvittava onkin. Älä nyt viitsi, Marianne.

Vierailija
9/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää elävältä kuolleelta, mutta kiva, jos itse tykkää. Kateuteen ei liene aihetta kellään.

Vierailija
10/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Hyvännäköinen silti, ei siinä mitään.

Vierailija
11/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ollut ollenkaan vaikeuksia erottaa, kuka on äiti ja ketkä tyttäriä.

Vierailija
12/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavan tamma.

Vierailija
13/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Aivan tavallinen 50v nainen, ihan nätti mut ei mikään uniikki 😂

Vierailija
14/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käniisssä näyttäs olevan.

Vierailija
15/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ikänsä puolesta samalta kuin kaikki tuntemani viisikymppiset.

Vierailija
16/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää elävältä kuolleelta, mutta kiva, jos itse tykkää. Kateuteen ei liene aihetta kellään.

Minulle myös tuli zombi mieleen tuosta ekasta kuvasta. Tuossa toisessa näyttää ihan venäläiseltä h:lta.

Vierailija
17/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Tiedän paremmin säilyneitä ja huonommin säilyneitä viiskymppisiä.

Vierailija
18/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, ja helposti.

Vierailija
19/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos on tyytyväinen itseensä ja ulkonäköönsä! Mielestäni ihan ikäisensä näköinen. En kylläkään ymmärrä miksi naisen tulisikaan näyttää nuoremmalta. Itse en ikipäivänä vaihtaisi paikkaa nuoren itseni kanssa, vaan joka ikäkaudessa on puolensa ja pidän vanhenemisesta myös.

Haastatellun tyyli ei (ei äidin eikä tytärten) ole ollenkaan omaan mieleeni, vaan suosin klassisempaa ja raikkaampaa, laadukkaita materiaaleja ja ikään sopivaa. Mutta jokainen omalla tavallaan tietysti.

Vierailija
20/146 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on ikäisensä näköinen vanha huuska, mitä ihmeellistä siis? En tajunnut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän