Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko löytänyt parisuhteen ulkomaisilta nettisaiteilta?

Vierailija
05.01.2020 |

Siis Tinderistä, Match.com:ista, Okcupid:ista?

Noissa näyttäisi olevan taivaallisen oloisia miehiä, koulutettuja, hauskoja, komeita, urheilullisia, perhekeskeisiä, pitkiä profiileja, joissa oikeasti kerrotaan itsestä ja ajatuksista. Siis jotain aivan muuta kuin suomalaisten mörököllien kysy lisää-ähkäisyt (anteeksi suomiukot, ihan oikeasti toivon meidän kaikkien löytävän sielunkumppaninsa).

Mutta merten taa ei lähdetä noin vaan kahville, eli onko joku edennyt parisuhteeseen asti kaukorakkauksien kanssa? Eri juttu jos edes kerran olisi tavattu kasvokkain.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

upitus

Vierailija
2/26 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei taida olla kokemuksia asiasta. 

Vierailija
4/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea rokan syö. Rohkeasti vain matkaan.

mies51v

Vierailija
5/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, OKCupidista löytyi ihana englantilaismies, jonka kanssa on pidetty yhtä jo pari vuotta :).

Vierailija
6/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen, OKCupidista löytyi ihana englantilaismies, jonka kanssa on pidetty yhtä jo pari vuotta :).

Oi, kertoisitko miten juttu eteni? MIssä nyt asutte?

Vierailija
7/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisen kiinnostuksenkohteen ja muutamien kuvien perusteella vaihdeltiin joitakin viestejä, joiden jälkeen ihan parin päivän sisällä siirryttiin muutaman superpitkän sähköpostin kautta Skypeen. Ekan kerran tavattiin reilut 2 kuukautta viestittelyn aloittamisen jälkeen, mies tuli luokseni yli viikon kestäneille sokkotreffeille :). Ei mennyt ehkä ihan kaikkien suositusten mukaan, mutta lopputulos oli erittäin onnistunut, olen erittäin onnellinen! En kauaa ehtinyt OKCupidissa pyörimään, mutta pitää sanoa että sieltä löytyi kyllä useampia mukavanoloisia ihmisiä, jotka olivat liikenteessä tositarkoituksella. Toki sieltä ne pakolliset dickpick-tapaukset ja copy-paste -viestittelijätkin löytyy, mutta niiden lisäksi tosiaan yllättävän paljon kivoja tyyppejä joihin tutustua.

Vierailija
8/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tapasin Facessa erään harrastusryhmän kautta ja tämän viimeisimmän löysin reilauksen aikana. Tinder tuntuu olevan erittäin suosittu ympäri maailmaa joten helpottaa kummasti matkan aikana seuran etsintää. Kaverillekin sanoin hänen haaveillessa jenkkiläisestä miehestä, että lähtee vaan rohkeasti seuraavien lomien aikaan Amerikkaan ja avaa siellä Tinderin.

Vierailija
9/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa! Ehkä tässä on siis toivoa. Onko lisää rakkaustarinoita?

Vierailija
10/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Tinderistä. Kaksi vuotta on pidetty yhtä.

Viestiteltiin ekaksi muutama viikko, jonka jälkeen treffit :)

Vierailija
11/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Match.comista, muistaakseni se oli se, 1990-luvun loppupuolella. Kirjoiteltiin pari kuukautta, vaihdettiin kuvia (siihen aikaan se oli hankalampaa kuin nyt, eikä ollut mahdollisuutta videopuheluihin), soiteltiin, sitten tavattiin. Olin ihastunut omaan mielikuvaani miehestä eli hänen persoonallisuuteensa ja siihen millainen mielikuva minulla oli hänen ulkonäöstään sen yhden kuvan perusteella, jonka olin saanut. Pettymys olikin suuri, kun tiesin heti hänet lentokentällä nähdessäni, ettei hän viehätä minua fyysisesti.

En kuitenkaan halunnut olla pinnallinen, joten yritin parhaani mukaan rakastua myös hänen ulkoiseen olemukseensa. Seurustelimme 1,5 vuotta. Mies oli se, joka useammin matkusti minun luokseni, koska hän oli töissä ja minä opiskelija. Näimme vähintään yhden viikonlopun kuukaudessa, usein kaksi, ja vietimme lomat yhdessä. Puolentoista vuoden jälkeen oli kuitenkin aika todeta, että ei toimi. Kun emme olleet yhdessä, olin "rakastunut" eli tykkäsin siitä fiiliksestä, että oli olemassa joku jonka kanssa kirjoitella pitkiä viestejä ja soitella ja jota ikävöidä. Mutta aina kun tapasimme, tuli halu välttää läheistä kanssakäymistä hänen kanssaan, koska en kerta kaikkiaan pystynyt haluamaan häntä. Hän oli ilmeisesti pitkittänyt ensimmäistä tapaamistamme laihduttaakseen edes hieman ylipainoaan, mutta kun aloimme olla yhdessä niin hän käsitti asian niin, ettei ylipaino minua haittaa ja lihoi ensimmäisten kuukausien aikana arviolta parikymmentä kiloa. Ja oli siis jo ennestään reippaasti ylipainoinen.

Jos nyt olisin sinkku ja hakisin seuraa ulkomailta, niin haluaisin nopeasti ottaa videopuhelun ja myös tavata asap.

Vierailija
12/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse, mutta muutama kaveri. Itsekin olen kyl harkinnut, että reissaisi Tukhomaan pelkästään tinderöimään pariksi päiväksi, koska kerran vilkaisin tarjonnan ja se oli jumalainen.

Mutta ne kaverit:

Ensimmäinen oli työharkassa Saksassa, tapasi miehen Tinderin kautta ja jäi sinne.

Toinen tapasi brittimiehen nettipelissä, juttelivat pari kuukautta ja sitten mies muutti tänne. Niiltä sijoiltaan.

Kolmatta alkoi jututtaa kanadalaismies instagramissa. Kaveri lensi tapaamaan sitä ja nyt mies suunnittelee muuttoa tänne.

Vierailija
14/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulee jo tässä, suomalainen jamppa ei jaksa lähteä edes naapurikaupunkiin kahville. 

Vierailija
15/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tinderiä portugalissa. Miehet luulivat, että olin feikkiprofiili. Tinkasivat instaa ja facea. No en ole kummassakaan. Yhtään miestä en sitten tavannut. Että eipä se tinder toimi ulkomaillakaan.

Vierailija
16/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoista tinderkokemuksista huolimatta olen kuitenkin löytänyt seuraa. Ihan vain matkustelemalla. Livenä näkee heti onko kiinnostusta.

Vierailija
17/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero tulee jo tässä, suomalainen jamppa ei jaksa lähteä edes naapurikaupunkiin kahville. 

Ero tulee myöskin siinä, että ulkomaalaiset naiset täytyy koettaa iskeä kun suomalainen nainen toivoo, että joku iskisi. Asenne on niin erilainen

mies51v

Vierailija
19/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulee myöskin siinä, että ulkomaalaiset naiset täytyy koettaa iskeä kun suomalainen nainen toivoo, että joku iskisi. Asenne on niin erilainen

mies51v[/quote]

Ja tämä tarkoittaa mitä?

Vierailija
20/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin oman vaimoni netin kautta n. kymmenisen vuotta sitten. Kyseessä ei ollut mikään oikea deittailusivusto profiileineen, kuvineen ja tykkäyksineen, vaan ihan sellainen, jossa ihmiset voivat nimettöminä keskustella keskenään. Tapasin todella kivan henkilön siellä ja vaihdoimme sähköpostiosoitteita. Siitä viestittely alkoi ja tutustuimme toisiimme, läheteltiin kuvia, jne. Seuraavassa vaiheessa alettiin ottaa videopuhelut mukaan kuvaan, ja se muuttui pian päivittäiseksi.

Vaimo asustelee Suomessa yleensä keväästä syksyyn ja menee takaisin kotiinsa talveksi. Toisinaan menen hänen kanssaan sinne lomalle, jos työtilanteeni sen sallii. Tällä hetkellä asumisjärjestelymme on tällainen, koska vaimo vihaa Suomessa asumista, kieltä ja ilmastoa yli kaiken. Tarkoitus olisi jossain vaiheessa muuttaa pysyvämmin vaimon kotimaahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi