Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko löytänyt parisuhteen ulkomaisilta nettisaiteilta?

Vierailija
05.01.2020 |

Siis Tinderistä, Match.com:ista, Okcupid:ista?

Noissa näyttäisi olevan taivaallisen oloisia miehiä, koulutettuja, hauskoja, komeita, urheilullisia, perhekeskeisiä, pitkiä profiileja, joissa oikeasti kerrotaan itsestä ja ajatuksista. Siis jotain aivan muuta kuin suomalaisten mörököllien kysy lisää-ähkäisyt (anteeksi suomiukot, ihan oikeasti toivon meidän kaikkien löytävän sielunkumppaninsa).

Mutta merten taa ei lähdetä noin vaan kahville, eli onko joku edennyt parisuhteeseen asti kaukorakkauksien kanssa? Eri juttu jos edes kerran olisi tavattu kasvokkain.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero tulee jo tässä, suomalainen jamppa ei jaksa lähteä edes naapurikaupunkiin kahville. 

Sikäli huvittavaa. Varsinkin pohjoisessa itketään emäntien puutetta aivan kunnollistenkin miesten toimesta vaikka itä-naapuri haluaisi heti päästä imuttelemaan. Käsitän täysin ettei jostain korvesta lähdetä lentelemään mihinkään kaukomaihin, mutta lähellä olevien naisten hylkimistä en tajua. Eihän sitä ole mikään pakko ottaa, jos jo ekoilla treffeillä tuntuu kamalalta. Eipä sillä, ollaan saatu mukavasti saunaillan päätteeksi juttuseuraa Tinderissä tosin siellä oikeasti odotetaan jonkun tulevan käymään ;)

Vierailija
22/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisella läskivalaalla onkin paljon varaa itkeä suomiukoista

On. Suomalaismiehistä vain 75 prosenttia on ylipainoisia ja osa on erittäin lihavia THL:n mukaan. 

Nauratko sinä viesteillesi siinä missä me muutkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta tapasin puolisoni ulkomailla (hänen kotimaassaan), lasketaanko sitä? Hiljattain tuli 25 avioliittovuotta täyteen.

Vierailija
24/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kannattaa varoa niitä jumalaisia kumppani ehdokkaita. Suurinosa niistä on viemässä sinua höplästä ja pahimmassa tapauksessa rahasi. Mutta varmasti siellä löytyy hyviä mies ehdokkaita (kuin ihan aitoja naisiakin). Miehenä joutunut toteamaan että match oli suurimäärä huijareita, tinderistä ei tietoa mutta epäilen että siellä on vielä enemmän. OkCupid puolella en ole itse törmännyt huijareihin vielä.. Toisaalta profiilissa kerrotaan millä alalla olen joten ehkä se vähentää yrityksiä. 😁

Vierailija
25/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kannattaa varoa niitä jumalaisia kumppani ehdokkaita. Suurinosa niistä on viemässä sinua höplästä ja pahimmassa tapauksessa rahasi. Mutta varmasti siellä löytyy hyviä mies ehdokkaita (kuin ihan aitoja naisiakin). Miehenä joutunut toteamaan että match oli suurimäärä huijareita, tinderistä ei tietoa mutta epäilen että siellä on vielä enemmän. OkCupid puolella en ole itse törmännyt huijareihin vielä.. Toisaalta profiilissa kerrotaan millä alalla olen joten ehkä se vähentää yrityksiä. 😁

Uskoisin että meillä on erilainen käsitys jumalaisesta. 

ap

Vierailija
26/26 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että meillä on erilainen käsitys jumalaisesta. 

ap

No hyvä jos homma on hallussa. Eihän sitä tarvitse sitten täällä tiedustella että onko muut löytänyt. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan