Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette 174cm 74kg miehestä? Vaimoni on 165cm 65kg eikä ikinä ooe valittanut että olisin liian pieni

Vierailija
05.01.2020 |

Tavatessamme painon n. 57kg.
Eli massaa on tullut 20 kiloa lisää syömisen ja salin myötä.
T. Mies 49

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaan makuuni olet liian laiha, tykkään "muhkummasta".

T. itsekin muhku

Noup, en likikään.

Vierailija
22/25 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo ap vielä ole ollenkaan samalla viivalla kuin minä ja mun mies. Miehen pituus 169cm ja minä 168 cm. 

Oon kyllä joskus salaisesti ajatellut, että on turhan lyhyt. Mutta sitten olen ajatellut, että jos mieskään ei valita siitä, että miksi minä olen niin pitkä, niin en kai minäkään sitten voi valittaa hänen pituudestaan/lyhyydestään. Eihän tuolle asialle kukaan itse mitään voi. Yhdessä silti jo 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä on joidenkin ventovieraiden tanttojen mielipiteestä? Vain vaimon mielipide on tärkeä ja hän on ilmeisesti sinut kelpuuttanut kun olet naimisiinkin päässyt. 

Ihan kaikenlaisille miehille on ottajia ja monille naisista ne tärkeimmät kriteerit on ihan jotain muuta kuin ulkonäköön liittyviä. 

Jos pitäisi miettiä joku yksittäinen asia jota naiset karsastavat, niin se on miehen epävarmuus. Miehen pituus ei ole naiselle ongelma, ellei mies tee siitä ongelmaa - kuten ap.

Muuten ihan ok kommentti, mutta en ymmärrä, miksi viattomat palstalaiset haukutaan tantoiksi?

Ja ymmärrätkö, että olet itsekin se "ventovieras tantta". Ja kerrot tässä omia mielipiteitäsi (kun sitä kerran kysyttiin) joilla ei sinun mielestäsi ole mitään väliä.

No miksi ap kyselee täällä,  ( pastatantoilta)ellei hän halua vastauksia?

Vierailija
24/25 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama pituus mutta painan 98kg

Vierailija
25/25 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on mielestäni keskipituinen/ keskikokoinen mies noilla lukemillaan.  Ikäluokkakin vaikuttaa varmasti luokitteluun esim 90-2000-luvuilla syntyneet ovat keskimäärin pidempiä kuin 60-70-luvuilla syntyneet.  Aloittajan mitoilla löytyy paljon suosittuja julkkismiehiäkin esim Cheek, Peter Franzén tai Sylvester Stallone (177 cm ja näistä selvästi raskainta tekoa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi