Törkeät Tindermiehet - jaa kokemuksia!
Jaetaanpas kokemuksia tökeröistä Tinder-miehistä. Tavoitteena päästää ulos vähän ilmaa, mutta toisaalta ehkä myös varoittaa muita naisia lankeamasta samaan.
Kommentit (735)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näille selittäjämiehille tulee aina yllätyksenä että ulkonäöllä on merkitystä seuranhaussa, varsinkin seksiseuran. En minä tarvitse mitään Tinder-testejä tietääkseni että kaunis nuori Instagram-malli saa sadasti enemmän seuraa ja matcheja miehistä huonollakin käytöksellä kuin tällainen perusmukava tavisnainen. Tiedän kyllä sen ilmankin.
Voi vaan valita pelaako niillä korteilla mitä on, vai jääkö katkerana ulisemaan kun elämä on epäreilua.
Yhdellekään miehelle ei tule yllätyksenä se että Instagram-malli ja kalsarimalli saavat enemmän seuraa, ja etenkin seksiseuraa, kuin Tavis-Tiina ja Peruspertti.
Se tulee yllätyksenä että Tinderissä Perus-Pertti on täysin näkymätön kun taas Tavis-Tiina matchailee ellei kalsarimallien niin vähintäänkin top 10% miesten kanssa.
Tästä todisteena suomalainen Tinder-testi jossa perusnätti nainen ja komeahko mies tekivät Tinder-profiilit ja tykkäsivät 300 ensimmäisestä.
Peruskuvalla nainen sai 252/300 tykkäystä, jopa tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja ollenkaan, 180/300.
Komeahkon miehen kuvista tyyliltään lähinnä omaa kuvitteellista Tinder-profiiliani oli retkikuva jossa mies poseerasi kanootin kanssa. 13/300 tykkäystä - mutta yksikään naisista ei viestittänyt miehelle tai vastannut viestiin.
Tämä tulee miehille yllätyksenä. Että 8/10 mies asiallisella profiililla on Tinderissä kirjaimellisesti täysin arvoton. Nolla kiinnostunutta kolmestasadasta tykätystä naisesta (!). Kun taas perusnätti nainen voi pilata kuvat tarkoituksella, ja silti matcheja tulee satoja.
Jäkä jäkä jää! Tekee samoin kuten huonon puhelimen/telkkarin kanssa. Maksaa hiukan enemmän niin saat mieluisan mallin. Kato tätä miehet ei tajua vieläkään se 9-10 jopa 8,5 saa jo valita kenet haluaa. Mikäli just sä olet kiinnostunut niin tällä naisella on täysi oikeus velottaa, jos ylipäätään edes huolii sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näille selittäjämiehille tulee aina yllätyksenä että ulkonäöllä on merkitystä seuranhaussa, varsinkin seksiseuran. En minä tarvitse mitään Tinder-testejä tietääkseni että kaunis nuori Instagram-malli saa sadasti enemmän seuraa ja matcheja miehistä huonollakin käytöksellä kuin tällainen perusmukava tavisnainen. Tiedän kyllä sen ilmankin.
Voi vaan valita pelaako niillä korteilla mitä on, vai jääkö katkerana ulisemaan kun elämä on epäreilua.
Yhdellekään miehelle ei tule yllätyksenä se että Instagram-malli ja kalsarimalli saavat enemmän seuraa, ja etenkin seksiseuraa, kuin Tavis-Tiina ja Peruspertti.
Se tulee yllätyksenä että Tinderissä Perus-Pertti on täysin näkymätön kun taas Tavis-Tiina matchailee ellei kalsarimallien niin vähintäänkin top 10% miesten kanssa.
Tästä todisteena suomalainen Tinder-testi jossa perusnätti nainen ja komeahko mies tekivät Tinder-profiilit ja tykkäsivät 300 ensimmäisestä.
Peruskuvalla nainen sai 252/300 tykkäystä, jopa tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja ollenkaan, 180/300.
Komeahkon miehen kuvista tyyliltään lähinnä omaa kuvitteellista Tinder-profiiliani oli retkikuva jossa mies poseerasi kanootin kanssa. 13/300 tykkäystä - mutta yksikään naisista ei viestittänyt miehelle tai vastannut viestiin.
Tämä tulee miehille yllätyksenä. Että 8/10 mies asiallisella profiililla on Tinderissä kirjaimellisesti täysin arvoton. Nolla kiinnostunutta kolmestasadasta tykätystä naisesta (!). Kun taas perusnätti nainen voi pilata kuvat tarkoituksella, ja silti matcheja tulee satoja.
En minäkään tykkäisi niin minkään näköisestä miehestä jolla on joku kanoottikuva. En katsos itse harrasta mitään ulkoilmajuttuja.
Aika järkytyävää siis miesten mielestä varmaan tämä?Jos katsoo millaisessa suosiossa ulkoilmaharrastukset kuten retkeily ja vaellus ovat, olen melkoisen varma että jokunen ensimmäisistä 300 oman ikäisistä naisista tykkäisi.
Tulokset olivat samaa luokkaa lukukuvalla kirjan kanssa, kuntoilukuvalla, jne.
8/10 ulkonäkö ei vain ole Tinderissä minkään arvoinen. Mies on joko 9-10, tai ei mitään.
Jos mies ei matcheja saa, se kertoo ihan yksinkertaisesti siitä, ettei miehen ulkonäkö + muu profiili kiinnosta naisia. On aivan sama arvottaako mies itsensä millä arvosanalla tahansa, naiset eivät välttämättä ole siitä samaa mieltä. Eikä tarvitse ollakaan, jokaisella saa olla omat mieltymyksensä.
Paitsi että Tinderin omien tilastojen mukaan samassa tilanteessa on n. 89% miehistä.
Toistan: 89%.
Nämä 89% ovat miehiä jotka eivät kiinnosta muitakaan naisia. Riippumatta siitä ovatko kanoottimiehiä, pukumiehiä, haalarimiehiä, tai mitä tahansa.
Se että tiettyä naista ei kiinnosta tietty komea mies, ei muuta tilannetta miksikään. Se tarkoittaa vain sitä että naista sitten kiinnostaa joku muu (oman tyylinen) komea mies.
Olennaista on se että 89% Tinderin miehistä jää ulkonäköriman alle, riippumatta profiilitekstistä tai naisten henk koht mieltymyksistä.
Niin rumaa miestä ei olekaan, jota ei hyvä käytös, sivistyneisyys ja huoliteltu habitus tekisi komeaksi. Tai päinvastainen rumentaisi. Tai sitten, suuren suuri pinkka yhdistettynä anteliaisuuteen.
Eipä niissä profiilikuvissa voi paljon esitellä käytöstä ja lukeneisuutta.
Yllättävän paljon voi, kyllä se on ihan totuus että kuva sanoo enemmän kuin tuhat sanaa. Etenkin ns. "by omission". Jos kymmenestä miehestä yhdeksällä on seuraavanlaisia kuvia (oikeasti näitä on tinderissä PALJON):
- paidaton saliselfie
- kuva kun on sammuneena ja kaverit piirtäneet otsaan
- suttunen kuva aurinkolasit ja koff-lippis päässä
- kuva haaroista ja käsi housuissa
- kuva pelkästä moottoripyörästäJne jne jne.
Jos tuolta välistä tulee yksikin kuva, jossa mies esim poseeraa hymyillen kahvikupin ääressä, luontoretkellä, taidegalleriassa, laiturin nokassa, lisänä vielä fiksu profiiliteksti jossa osaa kertoa toiveistaan, harrastuksistaan ja muusta hauskasti ja kiinnostavasti, niin kyllä siitä tulee sellainen kuva, että profiilin mies on fiksu ja kiinnostava. Eikä siihen tarvitse mitään mallinaamaa tai kroppaa.
Tuohan ei pidä paikkaansa.
Taaskin se suomalainen Tinder-testi jossa varsin komean miehen luontoretkiprofiili sai 13/300 matchia, joista yksikään ei vastannut viestiin.
Perusnätti nainen sai neutraalilla kuvalla 252/300, pieruhuumorikuvalla jossa imi banaania 220/300, tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja 180/300, jne.
Vierailija kirjoitti:
Minä 44-v mies olen sitä mieltä, että kaikki miehet ottaa +35v naiset vain lyhyeen suhteeseen, että saavat seksiä. Puhuvat lämpimikseen kaikenlaista ja kun nuorempi sattuu kohdalle, niin vaihtoon menee. Olen pahoillani naiset, mutta teitä viedään kuin litran mittaa. Minäkin aina vannon rakkautta kaikenmaailman naisille, mutta muutama pano ja ghostaan. Lapsiakin kannattaa luvata aina niille n. 25-30v naisille, kun se saa heidät heti pehmeäksi. Kaikki mun tutut ja kaverit tekee samaa ja näille nauretaan poikien saunailloissa, että kellä ollut parhaat vedätykset.
Rakkauden vannominen satunnaiselle panolle saa miehen vaikuttamaan epätasapainoiselta takertujalta, en suosittele. Tämän postauksen kirjoittaja ei todennäköisesti ole naista nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä 44-v mies olen sitä mieltä, että kaikki miehet ottaa +35v naiset vain lyhyeen suhteeseen, että saavat seksiä. Puhuvat lämpimikseen kaikenlaista ja kun nuorempi sattuu kohdalle, niin vaihtoon menee. Olen pahoillani naiset, mutta teitä viedään kuin litran mittaa. Minäkin aina vannon rakkautta kaikenmaailman naisille, mutta muutama pano ja ghostaan. Lapsiakin kannattaa luvata aina niille n. 25-30v naisille, kun se saa heidät heti pehmeäksi. Kaikki mun tutut ja kaverit tekee samaa ja näille nauretaan poikien saunailloissa, että kellä ollut parhaat vedätykset.
Annat aika sikamaisen kuvan miehistä. Sanoitko juuri muidenkin miesten puolesta ettei teitä kannata edes ottaa? Onneksi näinä päivinä voi perustaa perheen itseellisenä naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 tykkäyksessä on se hyvä puoli, että mies kuormittuu kognitiivisesti vähemmän kuin nainen, jonka pitäisi valita 252 miehestä se itselleen sopiva. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että pitää kahlata läpi valtava määrä myös alkoholisoituneiden peräkammarin poikien ja sivusuhdetta etsivien setämiesten profiileja. 13 oli ennen vanhaan ihan kohtuu määrä, kun peräkylillä etsittiin puolisoa. Kun saat vielä vuodesta toiseen säännöllisesti tuon 13 tykkäystä, niin eiköhän sieltä joku perus-Tiina sinullekin löydy. Olisi paljon kivempi, jos saisin kerralla kolmetoista aitoa tykkäystä, kuin 300 epätoivoista tykkäämpä nyt tuostakin -tykkäystä.
Unohdit sen kohdan että testaajamies laittoi kaikille matcheille viestin, eikä yksikään vastannut. Eli nolla potentiaalisesti kiinnostunutta kolmestasadasta tykätystä.
Jos ulkonäöltään keskivertoa komeamman ja hyväkuntoisen miehen tulokset ovat tuollaiset, mitenköhän pärjäisi keskivertomies tai kenties keskivertoa rumempi mies, joita on sentään puolet meistä?
Ja muuten, profiilin teossa ja viesteissä oli konsulttina nainen. Se sama joka sai peruskuvalla 252/300 matchia.
Mutt joo eihän siinä tule kognitiivista kuormitusta jos on nolla naista joista valkata.
Jos tinder ei tuota tulosta, silloin kannattaa kokeilla seuranhakua muuta kautta. Ihmisiin voi tutustua vaikka missä, harrastuksissa, bussipysäkillä, ihan missä vaan.
Toisaalta, jos ei seuraa meinaa löytää mistään, kannattaa katsoa peiliin ja keskittyä parantamaan niitä asioita itsessään, joita pystyy parantamaan. Jos ei sittenkään löydä seuraa, niin sitten ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää keski-ikäinen ikuinen poikamies, joka ei ole edes perhettä saanut. Samalla tavalla ne nuoret naiset pitää sinua varavaihtoehtona ja vaihtavat omanikäiseen. 44-vuotiaassa lapsettomassa miehessä on joku vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta entäs törkeät tinder-naiset...?
Eikun, nythän ollaan vauvafoorumilla.
Ajatusrikos, maalittamista, misogyniaa!
No kerropa kamala kokemuksesi! Vai eikö tullut yhtään matchiä, voi kyynel.
No vistiteltiin yhden leh*än kanssa ja sovittiin treffit. Menin paikalle mutta tätä saata*an mätisäkkiä ei näkynyt, laittoi viestin 10 mim. sovitun ajan jälkeen: "en pääsekään tulemaan"!
Ja varat ei riitä Tallinnaan. Sydän oikein pakahtuu surusta :,(
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsin.
Vierailija kirjoitti:
Sairaitahan te olette päästänne. Kummallista fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vistiteltiin yhden leh*än kanssa ja sovittiin treffit. Menin paikalle mutta tätä saata*an mätisäkkiä ei näkynyt, laittoi viestin 10 mim. sovitun ajan jälkeen: "en pääsekään tulemaan"!
Ja varat ei riitä Tallinnaan. Sydän oikein pakahtuu surusta :,(
Mihin v*tun tallinnaan?
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen "en etsi pelkkää seksiä" vaikka käytös kertoi aivan muuta. Lupaili muttei seissyt sanojensa takana. Kehui naismahdollisuuksillaan ja haikaili avoimesti eksäänsä. Teki palstaltakin tuttua numeroarviointia, mikä minulle selvisi vasta kun päätti jutun.
Eräs tällainen tyyppi kehui ulkonäköä, fiksuksi, hauskaksi. Vitsaili, että ”sitten kun seurustelet kanssani”. Sanoi, että tutkimusten mukaan seksi ekoilla deiteillä on hyvä asia parisuhteen syntymistä ajatellen. No, sitten pantiin. Hän kesti 5 sek valehtelematta ja homma oli siinä. Jälkikäteen viestiteltiin, mutta annoin olla kun ei tuntunut uusille treffeille olevan aikaa.
Opetus: oikeasti sängyssä hyvän miehen ei tarvitse valehdella saadakseen seksiä.
"No, sitten pantiin". Ei helvetti.
Mitäs helvettiä siinä on? Aikuinen nainen saa kyllä haluta seksiä ekoilla treffeillä. Ja yhden yön jutut ok jos molemmat niin ajattelevat. Ihmisten pitäisi vaan olla rehellisiä toisilleen. Jos hakee pelkkää yhden yön huvia niin tekisi sen selväksi eikä lupailisi muuta.
Yhden yön jutut on ok, mutta itse en sellaisen naisen kanssa haluaisi seurustella.
Mutta silti ennen seksiä sanot, että seurustelisit? Epätoivoisen miehen yritys saada seksiä. Ei tule mieleen, että nainen tuskin itsekään jää tuollaisen miehen perään itkemään, varsinkin jos miehen seksikyvyt nolla.
Vierailija kirjoitti:
Todellisia esimerkkejä Tinder-suosion vs tosielämän suosion välisistä eroista.
Case1. Entinen luokkakaverini, hieman ylipainoinen, melko tavallisen näköinen ja eronnut vajaa nelikymppinen yksinhuoltajaäiti. Kävimme treffeillä, kuulemma oli epävarma uskalsiko pyytää koska oli ylipainoakin. Jäimme kuitenkin vain ystäviksi.
Nainen meni Tinderiin. Treffiseuraksi löytyi mm. kolmekymppinen ammattifutari, varakas toimari, vanhempi mutta tunnettu julkkis. Petyttyään puumapanojen ja salasuhteiden metsästäjiin nainen heräsi todellisuuteen ja löysi parisuhteeseen kaltaisensa vähän ylipainoisen n. 45v tavismiehen.
Case 2. 40+ ihan kivannäköinen mutta vähän pyöristynyt velanainen. Meillä oli juttua, mutta emme päätyneet yhteen koska nainen on liiaksi menevämpi kuin minä.
Tinderissä nainen tapasi mm. lyhytaikaisen treffikumppanin, varakkaan yrittäjän joka olisi kustantanut heti alkuun 5 000 euron arvoisen viikonlopun ulkomailla. Ja toki ammattiurheilijoita ja mallipoikia, taas kerran ikäluokassa 30v tai alle joille puumapano vaikuttaisi olevan muotijuttu. Parisuhteeseen löytyi lopulta pari vuotta vanhempi hauska ja todella mukava tavismies.
Jatkanko?
Miesten puolella jokainen tuntemani mies pl. yksi on kertonut etteivät koskaan löytäneet Tinderistä mitään. Joko ei matcheja, tai tykkäilivät kaikista ja saivat matchin vain sellaisten naisten kanssa jotka eivät livenä voisi kuin haaveilla vastaavasta miehestä (esim. mies töissäkäyvä, urheilullinen ja sosiaalinen - nainen ylipainoinen, syrjäytynyt, mt-ongelmainen ja työtön). Nämä miehet ovat sittemmin pariutuneet, eli eivät ole mitään peräkammarinpoikia.
Se yksi poikkeus on varsin komea pelimies joka osasi luoda sellaisen kiiltokuvaprofiilin josta naiset pitävät.
Pointtini. Niin kauan kun tavisnaiset ovat Tinderissä, matchit ja treffit huippumiesten kanssa pitävät heidät pois tavismiesten ulottuvilta. Parisuhteita ei synny koska huippumiehet tietysti pariutuvat huippunaisten kanssa, mutta koska toivo huippumiehestä elää, ovat tavismiehet näkymättömiä.
Tätä asiaa moni palstan nainen ei tule ikinä hyväksymään, koska totuus satuttaa.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Kommentoidaan myös sitä kuika miesten Tinder-profiilit ovat kuulemma heikkotasoisia.
Eivätkö naisten muka ole?
Miehillä on paidattomat pullistelukuvat, kaljatölkkikuvat, aurinkolasikuvat ja autokuvat.
Naisilla on yläviistosta otetut tissivakokuvat, rantaposeeraukset jostain pakettimatkalta, viinilasikuvat kaverien kanssa yökerhossa, jne. Profiiliteksteistä löytyy helmiä kuten "ota selvää" ja "olethan pitkä".
Kaikkeen tullut törmättyä. Yksi pahimmista uhkaili raiskauksella. Ei ilmeisesti itsetunto kestänyt kun en enää halunnut olla tekemisissä..kamalia miehiä jotka ovat tehneet minusta miesvihaajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat aika sikamaisen kuvan miehistä. Sanoitko juuri muidenkin miesten puolesta ettei teitä kannata edes ottaa? Onneksi näinä päivinä voi perustaa perheen itseellisenä naisena.
Joo, näin se taisi sanoa. Suolasi koko miessukupuolen, hieno homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että hän on tajunnut ajoissa, millaista miestä oli ollut tapaamassa. Pojot hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille ja naisille vinkkinä, että muuttamalla elintavat terveellisemmäksi, lisäämällä liikuntaa ja pudottamalla painoa saa jo paljon aikaan.
Ennenvanhaan nettideittailu oli paljon rennompaa, hauskempaa ja helpompaa. Oli vain oma itsensä niin löytyi naisia joiden kanssa juttu sujui, oli seksiä ja syntyi suhteita.
Nykyään pitää heti miettiä jotain markkina-arvoteorioita, omaa ulkonäköä ja tulotasoa. Meh. Pitää varmaan odottaa vielä vuosia niin naisilta on tuo pesänrakennusvimma ohitse ja mahdolliset lapset aikuisia.
Nytkin tuolla on 50-66v. rouvia hakemassa seuraa. Miksi odottaa?
En halua samoille apajille isäni kanssa.
Onko isäsi aivan jokaisella deitti-saitilla? Sitä paitsi mitä se hänelle kuuluu mitä aikuinen mies tekee.
Yritin olla hauska :-(
Todellisuudessa en ole nettideittaillut pitkiin aikoihin, koska minussa suurinpiirtein kaikki viat jotka ovat dealbreakereita suurimmalle osasta naisista. Olen alkanut totutella ajatukseen loppuelämästä yksin.
Oletko kokeillut vanhempaa naista? Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon! Usein vanhemmilla ihmisillä alkaa olemaan tyystin eri arvomaailmat kuin nuoremmilla naisilla.
Mikä saa palstamammat tai -sedät suosittelemaan vanhempaa naista jokaiselle naisen puutettaan valittavalle miehelle? Ei vanhempien naisten rima ole yhtään sen matalammalla, päin vastoin.
Harrastimme sitä kyllä, mutta jätkä ei sitten varoittanut etukäteen että aikoo latoa roinat naamalle. Ihan tuhmaa toisaalta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 tykkäyksessä on se hyvä puoli, että mies kuormittuu kognitiivisesti vähemmän kuin nainen, jonka pitäisi valita 252 miehestä se itselleen sopiva. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että pitää kahlata läpi valtava määrä myös alkoholisoituneiden peräkammarin poikien ja sivusuhdetta etsivien setämiesten profiileja. 13 oli ennen vanhaan ihan kohtuu määrä, kun peräkylillä etsittiin puolisoa. Kun saat vielä vuodesta toiseen säännöllisesti tuon 13 tykkäystä, niin eiköhän sieltä joku perus-Tiina sinullekin löydy. Olisi paljon kivempi, jos saisin kerralla kolmetoista aitoa tykkäystä, kuin 300 epätoivoista tykkäämpä nyt tuostakin -tykkäystä.
Unohdit sen kohdan että testaajamies laittoi kaikille matcheille viestin, eikä yksikään vastannut. Eli nolla potentiaalisesti kiinnostunutta kolmestasadasta tykätystä.
Jos ulkonäöltään keskivertoa komeamman ja hyväkuntoisen miehen tulokset ovat tuollaiset, mitenköhän pärjäisi keskivertomies tai kenties keskivertoa rumempi mies, joita on sentään puolet meistä?
Ja muuten, profiilin teossa ja viesteissä oli konsulttina nainen. Se sama joka sai peruskuvalla 252/300 matchia.
Mutt joo eihän siinä tule kognitiivista kuormitusta jos on nolla naista joista valkata.
https://danieljmitchell.wordpress.com/2019/10/15/attractiveness-income-…