Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulaisille tuntuu olevan järkytys etten siedä lapsia

Vierailija
29.03.2025 |

Joten en myöskään sovellu ilmaiseksi lapsenlikaksi kenellekään, vaikka olen sinkku, nuori perheetön tyttö. Kova on yritys hyötyä minusta. 

Haen kyllä ruokakassin suvun vanhimmille silloin tällöin ja kyyditsen milloin mihinkin pyynnöstä, mutta lapsia en vahdi. Se tuntuu menevän joillakin tunteisiin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä tunteisiin! Ei sinun pidä, jos et halua. 

Vierailija
2/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo kyllä noloa, mutta nykyisessä minä, minä, minä-yhteiskunnassa tyypillistä, varsinkin nuorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten otat sen, että joku ei siedä sinua ja sanoo sen ääneen?

Vierailija
4/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvitellaan,että naisilla on sitä hoivaviettiä...Ei ole kaikilla ( toki eläimiä voin hoitaa vapaaehtoisesti ja pakkotilanteessa niitä lapsia).Yllättäen näitä hoitopyyntöjä ei tule miehille vaikka voisivat olla 100% parempia hoitajia.

Vierailija
5/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minusta on omituista sanoa, ettei siedä lapsia. Lapset ovat ihmisiä ja yksilöitä, eikä muitakaan ihmisryhmiä ole sopivaa sanoa inhoavansa. 

Sen sijaan on ihan ok, ettet hoida toisten lapsia. Sanot vain nätisti, ettei ole sinun juttusi. 

Vierailija
6/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten oikein pärjäät, kun elämme maailmassa jossa on pula ihan kaikesta muusta paitsi ihmislapsista?

Vierailija
7/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä siedän vallan hyvin ja tykkäänkin, mutta silti en omia lapsia satavarmasti halua. N33

Vierailija
8/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ap niille lapsille itselleen sanoo ettei siedä niitä. 

Vierailija
9/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuvitellaan,että naisilla on sitä hoivaviettiä...Ei ole kaikilla ( toki eläimiä voin hoitaa vapaaehtoisesti ja pakkotilanteessa niitä lapsia).Yllättäen näitä hoitopyyntöjä ei tule miehille vaikka voisivat olla 100% parempia hoitajia.

Kyllä minua aiemmin aikuisena sinkkumiehenä on pyydetty useinkin hoitamaan sisarusten lapsia ja mielelläni olen heitä hoitanut, joskus lomien aikaan monta päivää putkeen, ja lapsethan ovat mahtavia. Nyt on jo omia lapsia, joten kiirettä riittää heidän kanssaan.:-)

-Perheellinen mies

Vierailija
10/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lapset kuulee kiertotietä ja ap myös. "Helvi-täti sanoi, ettei siedä sua ja sun metkujasi" kertoilee ap:n äiti.

Vierailija
11/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua aiemmin aikuisena sinkkumiehenä on pyydetty useinkin hoitamaan sisarusten lapsia ja mielelläni olen heitä hoitanut, joskus lomien aikaan monta päivää putkeen, ja lapsethan ovat mahtavia. Nyt on jo omia lapsia, joten kiirettä riittää heidän kanssaan.:-)

-Perheellinen mies

Ja tuskin olen ainoa lajiani.

-Perheellinen mies

Vierailija
12/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lapset kuulee kiertotietä ja ap myös. "Helvi-täti sanoi, ettei siedä sua ja sun metkujasi" kertoilee ap:n äiti.

No sehän on sitten siitä häiriintyneestä emästä aiheutuva ongelma.

Vierailija
13/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on sitten siitä häiriintyneestä emästä aiheutuva ongelma.

Puhu selkokielellä.

Vierailija
14/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten oikein pärjäät, kun elämme maailmassa jossa on pula ihan kaikesta muusta paitsi ihmislapsista?

En minä hyttysiäkään siedä paremmin silloin kun niitä on saakelisti. Pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
15/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun naisena kuuluu haluta lapsia itsellesikin. Nainen, jolla ei ole lapsia ei ole nainen ollenkaan.

Ja muista, että ne inhoamasi lapset hoitavat sinut vanhuksena. Lapsissa on tulevaisuus.

Vierailija
16/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Perheellinen mies

Ja tuskin olen ainoa lajiani.

-Perheellinen mies

juttu olikin se, että lastenhoitohalua ei pidetä sinun kohdalla itsestään selvyytenä eikä kukaan pahoita mieltänsä, jos nuori mies ei ole kys tehtävästä innostunut. Kaikki pätevät lastenhoidosta kiinnostuneet hoitakoon. Mutta antakaa niiden olla, joille se ei sovi.

Vierailija
17/18 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun naisena kuuluu haluta lapsia itsellesikin. Nainen, jolla ei ole lapsia ei ole nainen ollenkaan.

Ja muista, että ne inhoamasi lapset hoitavat sinut vanhuksena. Lapsissa on tulevaisuus.

Tämä. Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.

Vierailija
18/18 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden mielipiteet ei heilauta mun fiiliksiä suuntaan eikä toiseen. Jos joku ei pidä minusta niin se on hänen mielipiteensä, minulle on ihan sama mitä random tyypit ajattelevat minusta. Minua kiinnostaa vain puolisoni ja parin läheisen ystävän mielipide.