Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeät Tindermiehet - jaa kokemuksia!

Vierailija
05.01.2020 |

Jaetaanpas kokemuksia tökeröistä Tinder-miehistä. Tavoitteena päästää ulos vähän ilmaa, mutta toisaalta ehkä myös varoittaa muita naisia lankeamasta samaan.

Kommentit (735)

Vierailija
41/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vittuilee tinderissä niin silti joku suostumassa treffeille?!Tai mennään miehen luo jo ensimmäisellä tapaamisella?!

Nuo miehet on katsos hel ve tin hyvän näköisiä, niin saavat anteeksi mitä vaan ja kaikilta naisilta swaippauksen oikealle. Jos tavismies yrittäisi samaa, niin kylmää olisi kyyti.. :D 

En kiellä etteikö ulkonäöllä voisi saada jonkin verran anteeksi. Kuitenkin jos mies on alkanut jo tinderissä juttelemaan asiattomuuksia, olen aina poistanut matchin välittömästi eikä treffejä todellakaan ole tullut. Ihan rittppumatta siitä, kuinka hyvännäköinen on kuvassa ollut.

Usein ne parhaan näköiset vaan eivät jutelleet mitään asiattomuuksia.

Hmm, saattaisiko mitenkään johtua siitä, että itse et koe niitä hyvännäköisten sanomisia asiattomiksi, vaan ihanan kutkuttelevaksi flirttailuksi :D

Ei varmasti johdu. Tunnistan kyllä asiattomuuden, tuli se kenen suusta tahansa.

Juu ihan varmasti se ratkaisee mitä mies tarkalleen sanoo, eikä se miten erilaiselta se komean miehen sanomana tuntuu.

Samaa sarjaa kuin "tunnistan kyllä pelimiehet" (lue: rumat miehet jotka esittävät pelimiehiä)

Vierailija
42/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tinderin kautta tapaamani miehet ovat luvanneet että nähdään vielä, sitten ghostanneet täysin. Viimesimmälle lainasin rahaa kun oli ”hukannut” lompakkonsa juuri sopivasti, en saanut rahoja koskaan takaisin, tekosyitä löytyi kuukausikaupalla ja kehtasi vielä suuttua minulle kun pyysin omiani takaisin ja loppuun asti valehteli että maksaa kyllä. Aivan käsittämättömän törkeä tyyppi! J:llä alkoi nimi ja pk-seudulta että varokaa vaan tätä tyyppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verratkaapa näitä.

n. 90-95% miehistä: Tinderistä ei saa matcheja eikä seuraa

n. 5-10% miehistä: Tinderissä on ihan hyvät apajat

Naiset: Tinderistä saa kyllä seuraa, mutta miehet ghoustaavat ja dumppaavat

Vetäkää tästä omat johtopäätöksenne.

Vierailija
44/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus, ainakin miehille. Naiset ne jaksaa ulista ja itkeä, kun panoalfat pyörittää teitä miten haluavat. 

Hyvinpä sieltä silti aviomies löytyi mulle, naiselle. Mies,tinderistä. Kaksi vuotta naimisissa. Myöskin molemmat haettiin parisuhdetta eikä irtopanoja. Ihan oli kuule muutama muukin MIES sieltä minkä tapasin ennen häntä samoilla aikeilla liikkeellä.. Lievästi haiskahtaa ikuisesta ulin panojankkauksesta ettei ole kovin hyvin toiminut tinteri teikäläiselle XD Vai veikö lentävä leuka taas kaikki *mmät XDDD

Vierailija
45/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon nykyään puhutaan "kemioiden yhteydessä harrastuksista että pitää olla yhteisiä juttuja.

Ei enen vanhaan ollut. Napattiin se joka tansseissa tuli vastaan ja tuntu mukavalta ja oltiin yhdessä vaikka 80 vuotta. Ihan sama mikä oli esim koulutukseltaan.

Liikaa asioista nykyään mitä mietitään. Mulle on sama onko kumppani peräseinäjoelta ja käynyt pelkän apukoulun, kymmenen kissaa jos on mukavaa yhdessä niin voin asua yhdessä vaikka mutakuopassa.

Vierailija
46/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagramin vonkaaja. Olen jo kahdesti matchannut tämän miehen kanssa. Keskustelu sujuu alkuun, mutta kun sovitaan deittejä, hän alkaa vaatia instagramia. No, mulla ei sellaista ole. Profiilikuvia kuitenkin 5 ihan tuoretta kuvaa. Kun en instaa hänelle perusta, alkaa ilkeily ja vittuilu. Viimeksi piti radiohiljaisuutta ja palattuaan takaisin, kysyi, että ”sulle ei sitten tainut sopia perjantain treffit?” Kun sanoin, että sopii kyllä edelleen, niin hän vastaakin, että liian myöhäistä ja poistaa sillä sekunnilla matchin?!!

Loukkaantuva pikkupoika.

Kuulostaa siltä että tuo kaveri on lukenut jotain isojen poikien pick up artist-nettiohjeista että naisia kannattaa neggailla ja loukata niin rupeaa heti irtoamaan. :D

Sitten kun ei onnistu ja nainen lopettaa yheydenpidon, se onkin herkkänahkainen eikä ymmärrä huumoria.

Vierailija
47/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattako tavoitella vain kuuta taivaalta. Laskekaapas rimaa, niin voi alkaa löytymään seuraa.

Olipas joltain ulimieheltä taas looginen kommentti. Näitä lukiessa ainakin minulla tulee mieleen, että rimaa kannattaisi päinvastoin nostaa, eikä suostua tekemisiin kaikenmaailman hörhöjen kanssa.

Ongelma on siinä että kun naiset kohtaaavat huonosti käyttäytyviä Tindermiehiä, he nostavat rimaa ulkonäön eikä hyvän käytöksen suhteen.

Tuossahan pätee myös mestari 121212:n sääntö:

Nainen tapaa sikamaisen lyhyen miehen: "ei enää koskaan lyhyitä miehiä!"

Nainen tapaa sikamaisen pitkän miehen: "ei enää koskaan sikamaisia miehiä!"

Jännä juttu kun minä en halunnut deittailla pitkiä miehiä juuri sen takia miten käyttäytyivät minua kohtaan, ei kaikki mutta tarpeeksi moni.

Vierailija
48/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verratkaapa näitä.

Tämä pitäisi tulostaa naisten jääkaapin oveen ja sängyn päätyyn. Naiset voivat sitten miettiä tuota yhtälöä ja jossain vaiheessa ehkä ymmärtävät sen. Kyllähän ne ymmärtää sen mutta ne tykkää miserystä.

Vierailija
49/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei törkeä mutta creepy. Mies ei suostunut tapaamiseen julkisella paikalla vaan alkoi aina iltaisin vongata että tulisin hänen luokse. Ei kuulemma seksiä ollut vailla kun sanoi että mielummin olisi ihan rehellinen vaan halusi että tulen "paijailemaan" häntä kun tylsää yksin kotona.

Ei koskaan tavattu livenä mutta kun tuli viesti että oli nähnyt minut silloin ja silloin kaupassa lähti ilman että vastasin mitään poistoon.

(Kyseisessä kaupassa en käynyt enää pariin vuoteen yksin.)

Vierailija
50/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verratkaapa näitä.

Ja sitten kannattaakin tulla tänne kitisemään että naisten pitää laskea rimaa kun naiset puhuu niistä törkeästi käyttäytyvistä miehistä?

Joo joo jatketaan niiden tapailua ja tapaillaan vielä huonommin käyttäytyviä!

Vierailija
51/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus, ainakin miehille. Naiset ne jaksaa ulista ja itkeä, kun panoalfat pyörittää teitä miten haluavat. 

Hyvinpä sieltä silti aviomies löytyi mulle, naiselle. Mies,tinderistä. Kaksi vuotta naimisissa. Myöskin molemmat haettiin parisuhdetta eikä irtopanoja. Ihan oli kuule muutama muukin MIES sieltä minkä tapasin ennen häntä samoilla aikeilla liikkeellä.. Lievästi haiskahtaa ikuisesta ulin panojankkauksesta ettei ole kovin hyvin toiminut tinteri teikäläiselle XD Vai veikö lentävä leuka taas kaikki *mmät XDDD

Minullakin on mies joka tavattu tinderissä. Hauskaa kyllä hänellä on valtava leuka, kunnon gaston pyllykuopalla, oikeastaan aika ruma leuka mutta aivan ihana mies.

Törkeitä miehiä en tavannut tinderin kautta yhtään koska rimani on niin korkealla etten ala livenä näkemään ketä vaan mutta se ei estänyt törkyviestien lähettämistä minulle.

Vierailija
52/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet tiedä, että tyhmyys karkoittaa ja äly kiihottaa? En edes jaksa panna tyhmää, kun aivopierut soivat päässä. Tulee mieleen, että miehet on kehittymättömiä luolamiehiä kun keskustelu on luokkaa: ”Moi” - ”Mitä viikonloppu?” - ”Leoparditrikoot?” - ”Joo” - ”Ei”. Nämä tyypit ovat antaneet itsestään vain iän, pituuden ja tiedon että opiskelleet kauppiksessa.

Eräs tyyppi aloitti tällä linjalla. Alkuun ”Kaunis neito”, mutta heti seuraavaksi pilkkasi jotain asentoani toisessa kuvassa. Yritin ottaa huumorilla, ja kuittaisin, että tarkkaanpa katsoit. Siihen mies jatkoi tylyä linjaa: ”Älä imartele itteäs, muru”.

Ja nämä naamathan voi tulla työelämässä vastaan. En koskaan valitsisi tuota yhteistyökumppaniksi.

Vierailija
53/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattako tavoitella vain kuuta taivaalta. Laskekaapas rimaa, niin voi alkaa löytymään seuraa.

Olipas joltain ulimieheltä taas looginen kommentti. Näitä lukiessa ainakin minulla tulee mieleen, että rimaa kannattaisi päinvastoin nostaa, eikä suostua tekemisiin kaikenmaailman hörhöjen kanssa.

Ongelma on siinä että kun naiset kohtaaavat huonosti käyttäytyviä Tindermiehiä, he nostavat rimaa ulkonäön eikä hyvän käytöksen suhteen.

Tuossahan pätee myös mestari 121212:n sääntö:

Nainen tapaa sikamaisen lyhyen miehen: "ei enää koskaan lyhyitä miehiä!"

Nainen tapaa sikamaisen pitkän miehen: "ei enää koskaan sikamaisia miehiä!"

Ootkohan ottanu oikeet lääkkeet tänään?

Vierailija
54/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet selittävät minulle asioita.

Kivasti tässä ketjussa toteutuu.

Vierailija
55/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istui p*skalla odotin 10min oven takana pakkasessa, suuttui kun en antanut

Vierailija
56/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin ekaa kertaa Tinderin ja mätsäsin yhden tamperelaisen it-miehen kanssa. En tiennyt miten edetä, mutta mies sitten laittoi pari vkon päästä viestin että "olen Tampereella käymässä, miten ois sek sitreffit hotelllissa kun siellä on niin tylsää". Onneksi opin sittten miten pari poistetaan. Mies olikin oululainen, varokaa.

Toinen laittoi että "upea puuma" ja dick pickin. Kun kerroin että olen ottanut kuvakaappauksen ja raportoinut hänet, niin olinkin "vit tumainen nipottaja".

Kolmas oli ensin ihana, tavattiin kaksi kertaa ja pit tulla kolmaskin mutta hän ghostasi.

Että tämmöiset ensikokemukset. Mitähän jatkossa.

Vierailija
57/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet selittävät minulle asioita.

Kivasti tässä ketjussa toteutuu.

Minusta mansplaining on yksi typerimmistä käsitteistä koskaan.

Mutta olet oikeassa, ketjun miehet ei muuta teekkään. Ei se olekaan typerä tai turha käsite nyt kun näen että se onkin olemassa.

Vierailija
58/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä tarinoita! Itse olen tavannut vain hyviä, normaaleja suhdetta etsiviä miehiä. Tosin olenkin tarkka siitä kenen kanssa matchaan!

Vierailija
59/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä kuukaiden tinderissä. Ei mitään törkeämpää kuin yksi jonka ensimmäinen viesti oli koska kahville. Vastasin ettei voi vielä tietää haluanko tavata häntä edes, jos jutellaan ensin vähän johon hän vastasi ei sitten.

No jos ei kiinnosta tietää toisesta mitään niin se kertoo jo tarpeeksi minulle.

Vierailija
60/735 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei törkeä mutta creepy. Mies ei suostunut tapaamiseen julkisella paikalla vaan alkoi aina iltaisin vongata että tulisin hänen luokse. Ei kuulemma seksiä ollut vailla kun sanoi että mielummin olisi ihan rehellinen vaan halusi että tulen "paijailemaan" häntä kun tylsää yksin kotona.

Ei koskaan tavattu livenä mutta kun tuli viesti että oli nähnyt minut silloin ja silloin kaupassa lähti ilman että vastasin mitään poistoon.

(Kyseisessä kaupassa en käynyt enää pariin vuoteen yksin.)

Outoa että tämä saanut noin paljon alapeukkuja, itsekin naisena alkaisi epäilyttämään jos hiippari haluaa tavata vain kahden jossain r*iskausluukussa ja kyttää kaupassa hyllyjen välistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä